306 | Purple roses nail art + Flormar Miracle Colors #U16

by - 17:24

Witajcie ;)
Dzisiaj przychodzę do Was ze zdobieniem w odcieniach fioletu, myślę, że może ono bardzo ładnie sprawdzić się jesienią. Dodatkowo pokazuję swatche lakieru Flormar Supershine Miracle Colors U16. Zapraszam.

Do wykonania tego zdobienia inspiracją było zdjęcie z profilu @spnnails znalezione na instagramie ;) Moje pazurki nieco urozmaiciłam i tak oto powstały te urocze fioletowe różyczki, albo po prostu kwiatki ;D 

Biały lakier to Quiz Safari, na nim wzorki wykonane pędzelkiem i różnymi odcieniami fioletu oraz zieleni, nie pamiętam już dokładnie. Na pozostałych paznokciach wylądował ładny, ciepły fiolet Virtual Street Fashion Vinylmania Violet Angel 104 (jedna warstwa), a na nim dwie warstwy wspomnianego w tytule Flormar'a o pięknym lustrzanym błysku.


źródło: www.rebeccalikesnails.com
Co do niego to nakłada się bardzo dobrze, sam na pazurkach potrzebuje około trzech warstw, natomiast położony na kolor wystarczy nawet jedna. Efekt jest przepiękny - lśniący mnóstwem drobinek, jak by lustrzany, pięknie odbija światło oraz mieni się na niebieski/fioletowo czasami złoto. Jedyne co mnie denerwuje w tym lakierze to jest butelka, a dokładnie nakrętka... jest on strasznie wysoki i nieporęczny, przez co nie mieści mi się w pudełeczku, ale to już kwestia gustu. Schnie szybko. 
To chyba tyle na dzisiaj, nie mam pomysłu co mogę pisać więcej, mimo wolnego dnia jestem jakaś taka zmęczona. Pofarbowałam sobie przed chwilą włosy, a właściwie odświeżyłam blond i zakryłam odrosty farbą Syoss Professional Performance Blond Los Angeles 10-5 - chcecie jakiś post z efektem przed i po? Bo z tego co patrzyłam w sieci, strasznie dziwne są zdjęcia efektów po tej farbie, a mnie wyszło zupełnie co innego. 

Pozdrawiam i czekam na komentarze ;) ;*

Zobacz także:

19 komentarzy

  1. Wszyscy dodają fioletowe zdobienia a ja dzisiaj postawiłam na zieleń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nawet nie wiem co na blogach "piszczy" :D nie mam czasu niestety przeglądać ;/

      Usuń
  2. Przepiękne Ci wyszły :))


    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny kolor, fajnie komponuje się z kwiatami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne kwiatki;) moje kolory;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się błyszczy ten fiolecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny jest ten fiolecik <3 A kwiatki, na prekór temu, co mamy za oknem, nadają zdobieniu wiosennego charakteru - tak, ja chcę już wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, ja też bym chciała żeby znowu było cieplutko i pięknie zielono ;/

      Usuń
  7. :) ten fiolet jest piękny! Ja bym go nałożyła na jakiś lakier podkładowy bo nigdy nie mam cierpliwości na 3 warstwy koloru :) kwiatki urocze acz chyba wymagają jeszcze trochę pracy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak, pisałam właśnie że został nalozony na lakier z Virtual ;)
      a kwiatki wiadomo, do perfekcji to mi daleko ^^

      Usuń
  8. Jak ujrzałam zdjęcie tego mani rozdziawiłam buzie i powiedziałam WOW. Robi wrażenie. Uwielbiam Twój artyzm. A posty typu przed i po chętnie zobaczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za tak miły komentarz <3 ;*
      post pojawi się niebawem ;)

      Usuń
  9. Nie mój fiolet - mnie drażniłby ten dziwny połysk ;-)
    Choć do blondu mi daleko, chętnie zobaczę jak sobie radzą te farby z Syoss'a ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest ten fiolet :) Kwiatki wyglądają bardzo ładnie, może jeszcze przywołają wiosnę... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki