304 | Zestaw Prodigy Gel Duo nr 10 od Golden Rose

by - 18:32

Witajcie ;)
Jak ostatnio pisałam dostałam od Golden Rose urocze pudełeczko z lakierami. Znajdował się tam również wspomniany w tytule zestaw Prodigy Gel Duo czyli nowość od marki. Ja dostałam lakier w kolorze nr 10. Zapraszam więc na swatche i recenzję ;)

W zestawie otrzymujemy dwa lakiery, jednym z nich jest kolorowy lakier, a drugi to top nawierzchniowy nadający odpowiedni efekt. Według producenta Prodigy Gel Duo jest to: produkt, który daje efekt żelowych i błyszczących paznokci niczym z salonu kosmetycznego. Wyróżnia się prostą aplikacją, dzięki której można bardzo szybko stworzyć profesjonalnie wyglądający manicure. Produkt utrzymuje się na paznokciach aż do 7 dni, a jego usuwanie jest bardzo łatwe i nie wymaga użycia acetonu. Aby otrzymać efekt żelowych paznokci nie trzeba stosować lampy UV oraz dodatkowych utwardzaczy.
Oczywiście prawie do razu wzięłam się do testowania, ciekawa efektu jakie dają te lakiery. Kolor nr 10 jest to jasny, pastelowy róż. Kolor bardzo naturalny i delikatny, odpowiedni dla osób, które lubią takie pastele na pazurkach lub nie mogą np. z powodu pracy szaleć z kolorystyką. Dla mnie kolor sam w sobie jest dosyć ładny, jednak nieco nudy, musiałabym go czymś ozdobić.
Co do nakładania to lakier kryje już dwóch warstwach, tak jak to zapewnia producent. Nakłada się dobrze, bez smug, nie rozlewa na skórki. U mnie na kilku paznokciach powstały małe bąbelki, ale może to kwestia zbyt szybkiego nakładania lub nie odtłuszczenia płytki. W każdym razie tutaj na plus. Gorzej w kwestii wysuszania, ponieważ jeżeli nie pomalujecie pazurków topem, to lakier będzie Wam się bardzo długo utwardzał. Dla sprawdzenia zostawiłam sobie jeden bez topcoatu i jeszcze po 40 minutach był miękki.... 
Dlatego do zestawu dołączony jest top, który nadaje piękny, żelowy efekt. Gęstość bardzo dobra, nie spływa, świetnie się rozprowadza. Nakładamy go po około 2 minutach od nałożenia lakieru kolorowego i zostawiamy do wyschnięcia w naturalnym świetle. Jednak nie polecam używać go na malowane wzorki lub stemple... wszystko rozmazuje. Po dosyć krótkim czasie pazurki były już utwardzone, pięknie błyszczące i gładkie. Faktycznie efekt przypomina mi pazurki wykonane hybrydami. Jednak co do trwałości, to nawet przy moim trybie życia, gdzie paznokcie nie są narażone na zbyt wiele po za zmyciem talerza i stukaniem w klawiaturę, jestem zawiedziona. Producent obiecuje nam efekt nawet do 7 dni, gdzie u mnie już po trzech pojawił się odprysk i starte są końcówki, a lakier jest "porysowany" i już tak nie błyszczy. Także tutaj minus.
Lakiery te możecie dostać w około 23 kolorach, dostępne są np. w sklepie internetowym Golden Rose lub w różnych stacjonarnych sklepach firmowych i stoiskach, cena to około 23zł. Osobiście uważam, że trochę nie warto przepłacać, są zarówno lepsze topy jak i lakiery, jednak też zestaw nie jest taki zły... Pozostawiam Wam ocenę. Piszcie co sądzicie na ten temat, czy już wypróbowałyście? Pozdrawiam Anka.

Zapraszam do lajkowania

Zobacz także:

14 komentarzy

  1. Kolor ma prześliczny! Ale z tego co wyczytałam na FB to lakiery można kupić tylko w zestawie z tym topem. Trochę nie przemyślane wg mnie. Po co mi do każdego koloru osobna butelka topu, wystarczy jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam i jedynie to zniechęca mnie do zakupu. Taki set na start byłby ok, ale później? Po co kolejny top coat? :P

      Usuń
    2. dokładnie dziewczyny, macie zupełną rację ;/

      Usuń
    3. Golden Rose wyszedł na przeciw temu problemowi! Od niedawna można zakupić również sam lakier bez top coatu.

      Usuń
    4. Golden Rose wyszedł na przeciw temu problemowi! Od niedawna można zakupić również sam lakier bez top coatu.

      Usuń
  2. Uroczy kolorek, lubię tak delikatny odcień różu

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny róż :) też się skusiłam tyle że na kolor niebieski,ale jeszcze nie zdążyłam wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten róż, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym przyozdobiła ten kolorek :) efekt faktycznie jak po hybrydzie. Ale cena za wysoka.. Można dołożyć pare złotych i miec hybrydę która utrzymuje się znacznie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie niestety hybdryda trzyma tylko tydzień, ciekawe jak bedzie z tym lakierem

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki