303 | Przesyłki Golden Rose i Dresslink

Witajcie ;)
Dzisiaj chciałam "pochwalić" się moimi ostatnimi przesyłkami, które dostałam ze współpracy, chodzi o Golden Rose oraz Dresslink.com.  Z obu paczek jestem w miarę zadowolona i z chęcią zabieram się do testowania. 
Zacznę może od Golden Boxa, który dostałam dzisiaj. Moim oczom najpierw ukazało się cudne pudełeczko, w którym zastałam pięć lakierów. Pierwszymi, które rzuciły mi się w oczy jest nowość od Golden Rose, mianowicie seria Prodigy Gel Duo. Są to dwa lakiery, zapakowane w pudełeczko, jednym z nich jest top nadający "żelowy" efekt, a drugim lakier kolorowy, do mnie trafił delikatny nr 10. Jestem ciekawa efektu, na dniach pewnie przetestuję ;)
Do tego dostałam trzy błyskotki z znanej i lubianej serii JollyJewels. Osobiście miałam okazję przetestować tylko jeden brokat z tej serii i był całkiem okej, więc jestem ciekawa reszty. Otrzymałam kolorki: 104, 101 i ten, który najbardziej wpadł mi w oko czyli 112. Wyglądają całkiem uroczo, jakieś zdobienie na dniach pewnie wykombinuję.
Druga paczka pochodzi z mojej współpracy z Dresslink.com. Jakiś czas temu wybrałam sobie kilka rzeczy. Paczka przyszła, co prawda jeden przedmiot okazał się zupełnie nie trafiony. Jednak z reszty jestem zadowolona.
Zacznę od rzeczy najpiękniejszej w tej paczce i którą jak zobaczyłam w sklepie, wiedziałam że muszę mieć. Jest to oczywiście piękny "zloty" zegarek z kotem, na mulinowej bransoletce. Jest wspaniały. Link do zegarka TUTAJ.

Pozostałe rzeczy to pędzle do cieni, o których pojawi się osobny wpis (LINK) oraz wzorniki, które przydadzą mi się do prezentowania wzorów na hybrydach, tylko jeszcze nie mam czasu ich zapełnić... ;(  (LINK). Do tego zamówiłam sobie jeszcze kombinezon, który urzekł mnie na zdjęciu. Niestety jego jakość jest beznadziejna, został wykonany z śliskiego, mnącego się materiału i nie wygląda zbyt dobrze... Rozmiar jak się okazalo też średni, dół lekko przy mały, góra za duża, już darowałam sobie fotografowanie, ale link macie TUTAJ.
Na dzisiejszy wieczór to tyle, następny post będzie paznokciowy ;) Co chcielibyście najpierw zobaczyć na blogu?? Pozdrawiam.
Zapraszam do lajkowania

18 komentarzy:

  1. Fajne nowości, mam zestaw Prodigy w kolorze czerwieni :) A zegarek z kotem boomba!! sama bym taki chciała :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne przesyłki :) Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery GR fajne. Miłych testów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegarek cudowny, lakiery piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości, box z Golden Rose jest niezwykle udany :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie właśnie jakos tak srednio zachwycil ;/ nie moja kolorystyka trochę

      Usuń
  6. Na zdjęciu w sklepie kombinezon wygląda szałowo wiec nie dziwie się że się skusiłaś, szkoda tylko że ostatecznie się rozczarowałaś. Ale za to zegarek jest cudowny :) a ja na Twoim blogu chetnie zobaczyłabym jakies jesienne zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że niebawem coś jesiennego pojawi się na blogu ;p jeżeli oczywiscie znowu nie znikne na dluzej...
      a tak, zegarek jest cudowny <3

      Usuń
  7. Co trzeba zrobić, żeby dostawać paczuszki do Golden Rose? ;-D Zawartość super!
    Wow, ten kombinezon na zdjęciu na stronie wygląda super! Szkoda, że nie jest zbyt dobrej jakość ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba sami zajmują się wybieraniem i szukaniem blogów ;D do mnie po prostu napisała pani z propozycją.
      a co do kombinezonu to zdjęcie mnie skusiło bardzo, a ostatecznie niestety porażka ;(

      Usuń
  8. Podoba mi się ten zestaw pędzli. Sama musiałabym sobie coś takiego sprawić.
    Zostaje mi tylko przekopanie drogerii internetowych, może na coś trafię.
    Poza tym zegarek z kotem wygląda niesamowicie :) To byłoby zdecydowanie coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.