302 | Kolejne zdobienie w stylu "tribal nails"

by - 23:11

Witajcie po kolejnej długiej przerwie, tym razem spowodowanej między innymi przeprowadzką do innego akademika, załatwianiem spraw ze studiami/poprawkami oraz drugą zaoczną szkołą oraz brakiem internetu przez kilka dni.... Tak znowu się tłumaczę, ale takie już życie, że ostatnio wszystko przeszkadza mi w prowadzeniu bloga. Nawet paznokci ostatnio nie maluję, a jak już to widziały góra jeden lakier z jakimś brokatem na serdecznym, no cóż. Mam nadzieję, że niedługo się "rozkręcę".
Tymczasem dzisiaj kolejne zdobienie a'la azteckie wzory czy tzw. tribal nails. Zapraszam.

Mani dumnie nosiłam przez kilka dni pod koniec sierpnia. Sporo się przy nim nasiedziałam, ale jak wiecie lubię taką szczegółową robotę. Co prawda wzór zdecydowanie ładniej wyszedł mi wykonany moją "dominującą" ręką na prawej, natomiast odwrotnie wyszło już słabo, mniej precyzyjnie. Ale mimo wszystko zdobienie nie wygląda najgorzej, a szczególnie podoba mi się kolorystyka. Ogólnie cały wzór to totalnie moja improwizacja ;)

Użyte lakiery to: jako baza piękny Models Own Banana Split, Astor Fashion Studio Tahitian Flower, Pupa Milano Ocean Blue. Paznokcie pokryte toper SH Insta-dri.
Na koniec jeszcze szybki rzut oka na moje zakupy z targów kosmetycznych w Warszawie, które miały miejsce w ten weekend ;) Może widzieliście już na instagramie, ale kto jeszcze nie to zakupiłam (od lewej): Orly Androgynie (10zł), Orly Fowl Play (10zł), Color Club Bright Night i Color Club For You (za oba razem 27zł). Do tego pyłek "efekt syrenki" opalizujący na różowo-fioletowo oraz dwa holograficzne, srebrne brokaty oraz dwa wzorniki na moje hybrydowe wzorki ;)
Jak podoba Wam się takie zdobienie oraz moje zakupy? Pozdrawiam ;*

Zobacz także:

16 komentarzy

  1. Bardzo pozytywne, świetnie zgrałaś kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. tworzysz coraz to lepsze zdobienia. jestem pod wielkim wrażeniem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zdobienie :) na mojej wishliście jest Androgynie i nigdzie nie mogę go spotkać :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki, tez mi sie spodobal jest bardzo ciekawy ;)

      Usuń
  4. Świetne zdobienie - takie jeszcze w wakacyjnym klimacie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba kolorystyka tego zdobienia:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, tak w moim stylu :-D ja teraz tez ogarniam sprawy studenckie, zanim powrócę do systemu tego to minie trochę czasu:-D

    Mnie w moim mani głównie zawiodły lakiery swoim krycie :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się prezentuje, uwielbiam taki styl mani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pazurki :) zapraszam ciebie również do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki