299 | Współpraca z Dresslink.com

Witajcie dziś ;)
Jakiś czas temu odezwała się do mnie Zofia z Dresslink.com z propozycją współpracy ;) Zapewne kojarzycie tę stronę bardziej z blogami modowymi, ale można tam znaleźć też mnóstwo innych fajnych rzeczy. Dzisiaj przestawiam Wam kilka produktów, które straszliwie mi się spodobały, są ciekawe i chciałabym je mieć ;p 

Zastanawiałam się mocno nad wyborem rzeczy, ponieważ w sklepie tym są głównie ubrania i akcesoria, ale znajdzie się i coś do paznokci i makijażu. Jest to tzw. "chiński sklep", z którym stereotypowo kojarzą się rzeczy słabej jakości, śmierdzące i zazwyczaj w za małych rozmiarach. Z tego co się orientowałam, to jednak mnóstwo dziewczyn jest bardzo zadowolona z zakupów na Dresslink.com. Mam nadzieję, że i produkty, które wybrałam okażą się okej i będę mogła je Wam serdecznie polecić. A teraz zapraszam na moją wishliste, pod każdym zdjęciem macie link do produktu, zapraszam ;)

Matowe szminki do ust, nowość mnóstwo kolorów >KLIK<
Przepiękne zegarki <3 szczególnie ten z Kotem, uwielbiam
>KLIK<
>KLIK<
>KLIK<

Fajny model okularów ;) >KLIK<

Teraz trochę fajnych ozdób do paznokci i akcesoria do makijażu ;)
Zestaw pędzli >KLIK<
>KLIK<
>KLIK<
>KLIK<

Które rzeczy Wam się najbardziej podobają? :) Zapraszam do komentowania ;*

10 komentarzy:

  1. Podobają mi się zegarki z słonikiem, takie urocze:) Gratuluje współpracy:)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam zamówić te szminki,ale się nie dało;/ Poklikałam.
    Poklikałabyś u mnie http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/witajcie-dzisiaj-przygotowaam-dla-was.html ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Matowe pomadki uwielbiam i chętnie bym przygarnęła kilka kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rzeczy wybrałaś :) - Poklikane - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pomadki mają fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karuzele w z ozdobami chętnie bym nabyła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście w linki poklikałam :) Wybrałaś świetne rzeczy, ja zamówiłam dwie bluzki oraz sukienki i jestem z nich całkiem zadowolona ;)
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/2015/09/be-brave-never-give-up.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.