300 | Tiger nail art

Hej ;)

Późną porą, ale jakoś dopiero się zebrałam do pisania, gdy skończyłam sobie kłaść nowy hybrydowy manicure na pazurki. Hybryda wciąga i to bardzo! Dopiero kupowałam kilka nowych kolorków, a tu już dwa kolejne do mnie jadą ;D nie wierzę. Po za tym wow, mamy trzy setny post na blogu ^^
Dzisiaj zapraszam na mocno tropikalny manicure ;) Ostry kolorek i "dziki" wzór, w tym wypadku składnikami tych drapieżnych pazurków.



Któregoś dnia zauważyłam nowy wpis na blogu hatsu-hinoiri i jak zobaczyłam jej Tropikalnego Tygrysa, to nie mogłam się oprzeć. Pazurki jeszcze tego samego dnia miałam podobnie ozdobione. Niestety nie wyszło tak pięknie jak mojej inspiracji, ale no cóż, powiedzmy że to moja interpretacja ;p
W każdym razie główną rolę w tym mani gra pomarańczowy lakier Miss Sporty #452. Pojawił się tam jeszcze jakiś odcień, ale nie widać go nawet na zdjęciach. Reszta to czerń Quiz Safari oraz złoto Anny Hot to handle. Na wszystko wysuszacz Sally Hansen Insta Dry. 
To by było chyba na tyle w związku z tym zdobieniem. Przyjemnie mi się je nosiło, niby prosty wzór, a jednak tak fajnie i letnio prezentował się na dłoniach, że towarzyszył mi chyba z ponad tydzień. Następny wpis jakoś w weekend.
Zapraszam do polajkowania na FB bloga | FB Stylizacja Paznokci Anna Szczęch | Instagram @zjemciklapki 

12 komentarzy:

  1. Wow, 300 post! Gratuluje! Manicure piękny jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubie motyw animal print na pazurkach- slicznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! 300 postów to nie lada wyczyn :D a pazurki są piękne. Uwielbiam takie wzory z pazurem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tygrysek. Gratuluję 300 posta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdolniacha z Ciebie :) ja własnie zaczynam przygodę z pazurkami i wkręca mnie to coraz bardziej :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.