296 | swatche Orly Stone Cold

Witajcie ;)
Dziś przychodzę do Was z swatchami pięknego Orlątka, który zakupiłam kiedyś na targach kosmetycznych. Ma przepiękny kolor, nie uważacie? Dla urozmaicenia błyskotki z BornPretty Store ;) Zapraszam do czytania.

Jako że jakiś czas temu byłam na targach o czym pisałam, w ręce wpadło mi kilka sztuk lakierów. Orly Stone Cold był jednym z tych cudeniek! Jest obłędny i jak dobrze pamiętam, jako pierwszy wylądował na moich pazurkach. 

Buteleczka standardowa dla Orly, gumowa nakrętka, cienki i prosty pędzelek, duża pojemność. Lakier do pełnego krycia na długich paznokciach potrzebuje trzech cienkich warstw, natomiast na krótszych dwie zdecydowanie wystarczą. Po pierwszej zdecydowanie nie zachwyca, jednak kolejne prezentują się już obłędnie.
Nakłada się bez problemu, ma dosyć wodnistą konsystencję, więc trzeba uważać, żeby nie spłynął. Nie robi smug, nie pojawiają się bąbelki. Wysycha przyzwoicie, jednak dosyć długo pozostaje plastyczny, jednak ja jak zawsze użyłam wysuszacza, w tym przypadku był to GR Gel Look.
Jak widać na zdjęciach, jest to granat, który zawiera w sobie mnóstwo glassfleckowych drobinek odbijających światło, dlatego wszystko tak przepięknie się mieni w świetle - głębia tego niebieskiego odcienia mnie powala <3 Lakier bardzo lubię i polecam, jeżeli lubicie takie odcienie i wykończenia.
Dla urozmaicenia dodałam srebrne kryształki z karuzeli od BornPretty Store. Przyklejone na mokry lakier, pokryte topem, trzymały się jak zawsze bardzo długo, do zmycia. 
Jak Wam się podoba ten lakier i ogólnie zdobienie? :) Pozdrawiam ;*
ZAPRASZAM FACEBOOK / INSTAGRAM ZjemCiKlapki / SNAPCHAT msshelazy

15 komentarzy:

  1. piękności! cudny, wielowymiarowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie wygląda ; zwłaszcza z bliska !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolor pięknie prezentuje się na Twoich paznokciach ♥ Super mani!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zazdroszczę, miałam na niego chrapkę, może jeszcze kiedyś go dopadnę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemniaczek :) Mam podobny kolor z innej firmy, jednak nie ma w nim drobinek, które nadałyby mu trójwymiarowości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wygląda z tymi kryształkami :)
    Zapraszam również do mnie, nowy post KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za niebieskim kolorem ale ten jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  9. jej świetny jest :) a z diamencika twoje pazurki wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolorek, ostatnio chodzą za mną niebieskie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.