295 | Evree® Max Repair, serum regenerujące do skórek i paznokci

by - 20:29

Hej ;)
Czy Wam też lipiec tak szybko zleciał? Niestety wakacje zawsze jakoś tak szybko uciekają, nie ważne czy się pracuje, uczy czy nic nie robi, w każdym razie prawdziwe wakacje zaczynam właściwie dzisiaj. Z chłopakiem zaczynamy właśnie dwa tygodnie chillu w Londynie, także wszystko pozytywnie. 
Wracając do tematu. Jak na mnóstwie blogów urodowych ostatnio, tak i u mnie musi pojawić się test serum regenerującego do paznokci MaxRepair od Evree. Jakie mam o zdanie na temat tego porduktu? Zapraszam poniżej ;)

Ofertę przetestowania serum przyjęłam z chęcią, ponieważ moje paznokcie i skórki ostatnimi czasy mają się w bardzo złym stanie… Serum to jest nowością na rynku, a dodatkowo zachęciło mnie świetnym składem. Nie będę dokładnie rozpisywać się na jego temat, ponieważ wszystko możecie znaleźć już w sieci, w każdym razie:

Serum ma za zadanie wzmocnić nasze paznokcie, przywrócić im naturalny kolor i blask oraz nawilżyć i zadbać o naskórek wokół paznokcia. Skład jest znakomity i składa się praktycznie z samych olejków (m. in. winogronowy, makadamia, arganowy, oliwkowy, jojoba), które bardzo dobrze wpływają na pazurki. Można nim świetnie zastąpić moczenie dłoni w olejkach ;)
Produkt umieszczony w tubce zakończonej pędzelkiem, którym nakładamy na paznokcie pożądaną ilość. Osobiście nie do końca jestem zadowolona z tego rozwiązania, ponieważ serum jak dla mnie długo się wchłania, po nałożeniu zostawiam je na jakieś 15 minut, wcieram, po czym resztę usuwam. Strasznie nie lubię efektu "tłustych" dłoni. Wolałabym serum w formie odżywki w lakierze.
Co do działania. Na prawdę ciężko mi ujrzeć jakieś rezultaty stosowania tego produktu… Jest okej na czas po użyciu, gdy skórki są nawilżone a pazurki błyszczące i gładkie, jednak efekt ten nie jest długotrwały. Może brak tu też mojej regularności, ale starałam się, mimo to moje skórki nadal są w okropnym stanie (suche, zadzierają się itd..). 
Nie wiem co mogę więcej powiedzieć na jej temat… osobiście jest to dla mnie produkt spoko, podczas robienia manicure, w dodatku jest dosyć tani (ok. 7-8zł) i ogólnie dostępny w drogeriach, jednak nie zrobił na mnie dużego wrażenia.
Pozdrawiam ;)

Zobacz także:

6 komentarzy

  1. Muszę znaleźć jakiś fajny produkt, który odżywi moje paznokcie, bo ostatnio strasznie się łamią :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć jestem fanką paznokci kwadratowych to ostatnio jakoś kieruję się ku migdałkom, ale muszę powiedzieć też, że Twoje bardziej szpiczaste też mi się baaaaaaardzo podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie to serum osłabiło paznokcie, cały czas nie nie mogę z nimi dojść do ładu... a jak zaczynałam używać to były w dobrej kondycji :( teraz co i raz tylko spiłowuje się na krócej :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę wypróbować to serum, chociaż po innym tego typu mam mieszane uczucia, czy faktycznie zadziała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli takie serum do dbania dodatkowo jak ktoś ma w miarę, ale gdyby ktoś miał w bardzo złym stanie to tym nie uratuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej go nie kupię, od lat jestem wierna olejkowi Alterry z migdałem i papają, przelewam do buteleczki po lakierze i stosuje w domu, mam też taki pen z pędzelkiem który super nadaje się do kosmetyczki i używam go poza domem :) Działa cuda z moimi paznokciami i skórkami ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki