294 | Lovely Pastel Pepper #2

by - 20:48

Witajcie ;)
Dziś przychodzę do Was z pięknymi pazurkami i manicurem, który znakomicie mi się nosiło ;) Gościł na moich paznokciach pod koniec marca! Uwierzycie jak ten czas szybko leci ;p ? Głównym bohaterem jest tytułowy lakier Lovely Pastel Pepper nr 2. Zapraszam.

Jak już wiecie uwielbiam wszelkie marmurki, których mam dosyć sporo w swojej kolekcji. Ten jest wyjątkowy, ponieważ ma przepiękny kolor - idealny błękit, nie za mocny, ale też nie za bardzo delikatny. Na paznokciach wygląda obłędnie. 

W niebieskiej bazie zatopione są czarne drobinki różnej wielkości, jest ich dosyć dużo. Pędzelek, którym nakładamy lakier jest szeroki i płaski, jak dla mnie trochę mało wygodny, ponieważ mam małą płytkę i ciągle zalewam sobie skórki. W każdym razie lakier nakłada się bardzo dobrze, nie ma prześwitów, do ładnego krycia potrzeba dwóch cienkich warstw ;) Drobiny rozkładają się równomiernie. 
Mimo, że lakier sam w sobie jest tak cudowny, musiałam go urozmaicić jeszcze jakimś dodatkiem. Popadło na biały marmurek no name. Na to srebrne gwiazdki z karuzeli od Born Pretty Store. Wszystko pokryte warstwą albo Seche Vite, albo Golden Rose Gel Look (dokładnie nie pamiętam).
Możecie go jeszcze dostać w niektórych Rossmannach, po nieco niższej cenie, jak i dwa inne numerki z tej kolekcji (pomarańczowy i biały), które niestety mnie nie zachwyciły. 
Jak Wam się podoba taki mani i ten lakier? ;) Na dziś tyle.
Zapraszam na FACEBOOK, Instagram @ZjemCiKlapki, Snap @msshelazy

Zobacz także:

17 komentarzy

  1. Mam jego pomarańczowego brata. Świetny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ostatnio się nad nim zastanawiałam w drogerii i jednak nie wzięłam ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny jest ten niebieski ;) też go mam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przekonał mnie na tle, by go kupić, podoba mi się u innych, ale na sobie jakoś takich paproszków nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten lakier i jeszcze pomarańczowy, ale niebieski zdecydowanie należy do moich ulubieńców ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba lakiery mi się podobają :) Gwiazdka tez tu pasuje... tak plazowo sie zrobiło.
    Ja mam tylko jeden, różowy marmurek :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam i niebieski i pomarańczowy :) Ale niebieski zdecydowanie jest moim faworytem :) Twoje pazurki piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglada rewelacyjnie na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OOO super :D Skojarzył mi się z rafą koralową ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże jakie one są piękne :)).

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor chyba taki kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny efekt, ale według mnie bardziej nadaje się na długie paznokcie takie jak Twoje, a nie to co moje, ledwo widoczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten lakier :) Podoba mi się Twoja interpretacja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki