293 | Neonowe lakiery marmurkowe Lemax

by - 18:41

Witajcie,
Dzisiaj przychodzę do Was z kolorowymi pazurkami, które nosiłam miesiąc temu. Za to wczoraj stała się mała tragedia... z mojego zapuszczania paznokci nic nie wyszło i oczywiście musiałam uderzyć przy wkładaniu czegoś do szafki i pyk... najdłuższy i najładniejszy poszedł. Potem kolejny, złamany w pracy. I tak z żalem musiałam wszystkie obciąć na zero ;(( dziwne uczucie.
Wracając do tematu posta, zapraszam na kilka słów o tych cudnych neonach.
Lakiery Lemax na pewno dobrze znane są każdej lakieromaniaczce. Mimo swojej niskiej ceny, są bardzo dobre, niestety dosyć ciężko je dostać. Szał na te marmurki był jakiś rok temu, ale u mnie jak zwykle wszystko na blogu i na paznokciach pojawia się z opóźnieniem :D Dlatego przypomniałam sobie o tych skarbach, dopiero niedawno, zastanawiając się czym pomalować paznokcie. 
Lakiery nie mają niestety konkretnych numerków. Ja swoje w z tego co pamiętam kupiłam w Warszawie, gdzieś w "podziemiach" dw. Centralnego po ok. 5zł. Tam można znaleźć wszystko ;P 
Wykorzystane przy tym zdobieniu to jak widać neonowy, żarówiasty żółty, taka sama zieleń oraz róż. W tym zdobieniu kładłam je na jedną warstwę białego lakieru Cleme Oh La La, ale tylko dlatego by kolor był na prawdę neonowy. Na to po dwie warstwy każdego koloru. Nakładają się świetnie, nie robią smug, a do super krycia bez białej bazy wystarczą już trzy warstwy, co przy lakierach tego typu jest bardzo dobrym wynikiem!
Dla urozmaicenia na serdecznym i kciuku, dla kontrastu czerń (Quiz Safari) z kolorowymi ćwiekami z BornPretty Store. Przyklejone na jeszcze mokry lakier. Wszystko pokryte warstwą Seche Vite.
To chyba na tyle o tych paznokciach ;) Zabieram się za pisanie jakiegoś posta na weekend, żeby z czymś Was zostawić, bo wyjeżdżam na chwile.
See you ;*

Zobacz także:

24 komentarzy

  1. Świetne! Mam neonowe marmurki i zdecydowanie bardziej je lubię niż te klasyczne, "gładkie".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś w tym jest ;) wszystkie marmurki sa ciekawsze niz gladkie ;p

      Usuń
  2. Idealne propozycje na lato.Świetne wręcz;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Energetycznie, w sam raz na lato. Też mam marmurki od Lemaxa i bardzo je lubię, tanie i wytrzymałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudaśne, nie można oderwać oczu

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne lakiery i super zdobienie.ps. współczuję z powodu pazurków:((

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Mam wszystkie kolorki neonków Lemaxa i widzisz dawno ich nie używałam , a teraz mi przypomniałaś o nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są! :) Idealne na wakacje :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Neonowe marmurki wyglądają świetnie, szkoda, że nie udało mi się ich nigdzie dorwać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie bardzo ciezko je dostac ;/

      Usuń
  9. Znam ten ból złamanych paznokci.. ale dobrym rozwiązaniem jest przedłużenie 1, czy dwóch np. hybrydą :) a pazurki pomalowałaś cudnie. Czarny kolor, mimo, że czarny bardzo ożywił manicure :) i te dobrane kolorystycznie ćwieki, super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa no rada dobra, dzieki ;D tylko jeszcze musze sie w hard zaopatrzyć ^^
      dziekuje

      Usuń
  10. Świetne! Mega mi się podobają ;D
    Ja ostatnio mojego najdłuższego złamałam, ale tylko od boku pęknął więc dałam radę go uratować ;D
    A powiedz, nie ściera Ci się kolor z tych ćwieków? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak juz tak ponosze kilka dni, to faktycznie schodzi troche, ale tak to nie ;)

      Usuń
  11. Wyglądają ślicznie, tak wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne paznokietki, wspaniałe na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki