291 | Dwa letnie zdobienia z kryształkami z BornPretty Store

by - 21:12

Hej ;)
Obiecałam częściej posty, to i tak będzie, nawet jeżeli nie mam ładnych zdjęć zdobień itd. Po prostu nie ma mnie dziś w domu, a zdjęcia wykorzystane w tym wpisie miałam na telefonie, więc wybaczcie za ich słabą jakość, robiłam co mogłam ;)
Zdobienia, które Wam  dziś pokażę, wykonałam najpierw na pazurkach mojej przyjaciółki (miętowe), ale tam mi się spodobały, że zaraz coś podobnego zrobiłam u siebie, tylko z wykorzystaniem nowego wówczas lakieru, którym był Lovely Butterfly Colours #2. Trochę więcej o tym lakierze oraz kryształkach ze sklepu Born Pretty poniżej, zapraszam.

Zdobienia te na pierwszy rzut oka są bardzo subtelne, ale kryształki odgrywają tutaj wielką rolę. Podoba mi się kontrast kolorów z bielą i czernią pasków. Inspiracją do manicuru było jakieś zdjęcie z grafiki google. 

Jeżeli dobrze pamiętam to miętą tu użytą był któryś z lakierów Softer (numerek uzupełnię potem), biel Sally Hansen White On, czerń Quiz Safari. Ostatnia warstwa Seche Vite.
Jak już mówiłam, żółty pochodzi z nowej, letniej kolekcji lakierów Lovely Butterfly Colours. Neonowe kolorki, bardzo obecnie modne, jednak najbardziej zachęcił mnie żarówiasty żółty (#2), którego brakowało mi w kolekcji. Co do lakieru, spisuje się bardzo dobrze, zarówno na białą bazę, jak i na gołe paznokcie ma bardzo dobre krycie i wystarczą dwie grubsze lub trzy cieniutkie warstwy. Nie robi prześwitów, w miarę szybko wysycha no i dobrze się nakłada. Spodziewałam się czegoś gorszego, a tymczasem za cenę ok 7-8zł jeszcze w niektórych Rossmannach możecie dostać to cudeńko.
Na koniec powiem jeszcze dwa słowa na temat kryształków z Born Pretty Store. O tej karuzeli już jakiś czas temu pisałam, dokładnie TUTAJ. Jest to już mój drugi egzemplarz, ponieważ poprzednią tak entuzjastycznie oglądałam, że się skończyła :P W skrócie: bardzo dobrze się utrzymują, nie tracą blasku po przykryciu topem, mamy do dyspozycji różne rozmiary ;) Ozdoby możecie znaleźć w zakładce nail art, dokładnie TUTAJ - teraz w cenie 3,67$ ! Przypominam również o darmowej wysyłce oraz moim kodzie rabatowym 10% ! :)) Ogólnie polecam.
Na dziś to tyle, zapraszam na Facebook'a i Instagrama ;*

Zobacz także:

9 komentarzy

  1. Śliczne zdobienia podobają mi się te z żółtym :) super

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze żółte podoba mi się więcej ze względu na kolorystykę ;) latem lubię kolorowe pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się zdobienie na serdecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kryształki świetnie urozmaicają manicure.:)
    Piękny błękit. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny żółtek ;) a dodatek kryształków mi się podoba, aczkolwiek u mnie pewnie kiepsko by było z utrzymywaniem, bo mam dość wypukłą płytkę :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega mi się podobają kryształki w połączeniu z paskami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo obie wersje sa swietne! Piekne masz paznokcie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki