290 | Powrót w dobrym stylu! ;)

Witajcie po dość długiej przerwie. Postanowiłam, że jednak wrócę do blogowania, chociaż już miałam w planach zaniechanie, coś się we mnie wypaliło, nie pociągało mnie już do pisania... Ale do robienia pazurków i zdobień - owszem ;) Po za tym do przerwy przyczyniła się nauka, sesja, ogólnie wiosna, potem lato, ciągłe zajęcie czymś, spotkania, teraz przeprowadzka i praca... Mimo wszystko myślę, że uda mi się tu wrócić już na dobre, pisać z odpowiednią częstotliwością itd. Mam nadzieję, że jeszcze ktoś pamięta :D i z przyjemnością wróci do śledzenia moich wpisów.



Od kwietnia sporo się u mnie zmieniło. Życiem prywatnym nie będę Was zanudzać, ale za to w kwestiach paznokciowo-lakierowych mam się czym pochwalić. Jeżeli zdarza się Wam śledzić mnie na Instagramie, to już na pewno wiecie, że oprócz tego, że przybyło mi sporo fajnych lakierów (nadal kolekcja się powiększa, w tym nie mam przerwy ;p ), to zainwestowałam w hybrydy. 
To takie małe, spełnione marzenie. Nie uwierzycie, jak byłam zajarana otwierając paczkę ze sprzętem i nowymi hybrydami Diamond Cosmetics Semilac. Po prostu pełnia szczęścia. I tak sobie teraz tworzę na pazurkach tymi Semilacami, rzadziej u siebie, częściej u klientek, ale bardzo to lubię. Już nie mogę się doczekać zakupu nowych kolorków, jak na razie, oprócz niezbędnego sprzętu, zainwestowałam w numerki widoczne na zdjęciu. Ogólne co do hybryd, o moich spostrzeżeniach itd wypowiem się w oddzielnym wpisie ;)
*
Dziś natomiast pokażę Wam zdobienie, które nosiłam w kwietniu i bardzo mi się podobało. Pamiętam, że dosyć mocno zainspirowałam się jakimś zdobieniem znalezionym na Instagramie, ale już nie pamiętam dokładnie o kogo chodziło. W każdym razie, manicure bardzo letni, wydaje mi się, że te kolory wspaniale będą komponować się z opalenizną. 

Co do użytych lakierów to jak dobrze pamiętam: biel i czerń - Quiz Safari, róż - Orly Neon Heat, niebieski - Sally Hansen Pacific Blue, brzoskwinka - I love Hean (nie pamietam nr), do tego gdzieniegdzie trochę sreberka Life oraz ćwieki z BornPretty Store. Całość pokryta warstwą Seche Vite. 
Jak Wam się podoba taka kombinacja kolorów? Trochę nierówno wyszło mi na lewym ręku, ale różnica nie rzucała się bardzo w oczy. Na dziś to chyba tyle, postaram się trochę nadrobić zaległości na Waszych blogach oraz ogólnie w lakierowym świecie, nowych trendach itd, bo kompletnie nie wiem co się dzieje. Niebawem kolejny post ;* Do następnego.

27 komentarzy:

  1. śliczne odcienie różu i zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo lubię ten lakier. ;) dziekuję

      Usuń
  2. Lubię takie kolorowe zdobienia zwłaszcza latem ;) hybrydy na razie noszę na paznokciach stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak na stopach równiez spisują się super ;)

      Usuń
  3. Witamy :D Paznokcie ekstra ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że bardzo zacne pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wróciłaś, bo Twoje zdobienia są zawsze b. udane. A to na lato jest idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ciesze sie ze ktos tu jeszcze zaglada ;)

      Usuń
  6. Cieszymy się, że wróciłaś :) Ja robię takie przerwy (a nawet dłuższe) zbyt często, ale nie z mojej winy :(
    Przepiękne jest to zdobienie, świeże, nasycone kolory to coś idealnego na lato.
    Masz bardzo długie paznokcie, okropnie Ci ich zazdroszczę. Jedynie nie podoba mi się ich kształt, może powinnaś go trochę złagodzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! ;p co do ksztaltu, to takie wlasnie lubie najbardziej, chociaz ostatnio moje pazurki nieco sie buntują ;( i są ciagle polamane

      Usuń
  7. Ale śliczne! Szczególnie te białe mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki ;) te najbardziej mi sie podobają

      Usuń
  8. faktycznie w dobrym stylu! piękna kombinacja kolorów i piękne wzory :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaaaaa się tak ciesze ze Cie tu widzę :) tez miałam długa przerwę jak pewnie wiesz :D miło tak wrócić po jakimś czasie, ale jest obawa, nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi milo ;p`
      az wstyd mi przyznac ale na Twoim blogu i ogolnie w blogosferze to ja juz totalnie nie wiem co sie dzieje, musze ponadrabiac zaleglosci ;))
      dokladnie, ale fajnie ze jednak ludzie nadal czytają ^^

      Usuń
  10. Jak dobrze ,że wrocilas ;-) pazurki super. Uwielbiam takie zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, że wróciłaś do blogowania :) imponująca kolekcja semilaców, ostatnio zamówiłam semilaca blue lagoon i muszę przyznać, że ma piekny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też tej wiosny kupiłam pierwsze hybrydy i podobnie jak u Ciebie-małe, spełnione marzenie i ekscytacja niesamowita podczas otwierania paczki ze sprzętem i lakierami. ;)
    Zdobienie świetne, bardzo lubię takie wesołe miksy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! widzę że znasz to uczucie ;p
      dziękuję

      Usuń
  13. Nie sposób zapomnieć o Tobie Aniu i o Twoich wspaniałych pazurkach <3 Twórz tutaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło :** dziekuję
      postaram się teraz pisac czesciej ;)

      Usuń
  14. Twoje pazurki nawet jak są inspirowane innymi, dają kopa do tworzenia nam, Twoim czytelnikom :) fajnie, że nie znikasz z blogosfery, bo na prawdę chętnie tu zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.