287 | Pazurki niczym pisanki...

by - 21:01

Witajcie, od razu na wstępie życzę wszystkim moim czytelnikom radosnych Świąt Wielkiej Nocy, spędzonych w rodzinnej atmosferze, chwil odpoczynku, bez kłótni i codziennych problemów. 

Dziś zdobienie, które już dawno nosiłam na paznokciach, ale skojarzyło mi się nieco z kwiatowymi wzorami na pisankach więc pokazuję je dopiero teraz. Zapraszam.
Użyte lakiery to z tego co teraz pamiętam - czerwień Cleme Oh la la Valentine, natomiast granat to Miss Sporty (nie pamiętam numerka). Ogólnie zdobienie na zdjęciach nie wygląda zbyt efektownie... jednak na żywo prezentowało się super.

Kwiaty malowane cienkim pędzelkiem. Wszystko pokryte top coat'em GR Gel Look. Nie wiem co więcej pisać o tym zdobieniu, po za tym zmęczona jestem po świątecznych przygotowaniach, więc po prostu życzę Wam dobranoc ;) ;**

Zobacz także:

10 komentarzy

  1. oj takie pisanki bym chciała;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie trochę wiosenne, trochę wielkanocne ;) i bardzo ładne ;) Wesołych Świąt życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ślicznie wyszły :) przypominają mi zdobienia na drewnianych pisankach :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, właśnie z takimi mi się skojarzyły ;p

      Usuń
  4. Zakochałam się w tym zdobieniu:))jest fantastyczne:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdobienie, choć jak dla mnie z pisankami mi się nie kojarzy- prędzej jakieś takie ludowe kwiaty ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki