286 | Pink chevron nail art

by - 16:42

Witajcie
W dzisiejszym wpisie powracam już do tematyki paznokciowej. Zapraszam na (mam nadzieję) ciekawe połączenie klasyki z różem oraz krótką recenzję "zygzakowych" paseczków do chevron manicure od BornPretty Store.

Jakiś czas temu zamówiłam sobie te paski, jednak długo nie mogłam się zebrać do ich wykorzystania. Zawsze tak mam, że łatwiej mi wziąć farbkę i pędzelek i samej coś zmalować odręcznie, niż bawić się w stemple, szablony, paski i inne tasiemki :D 
Ten produkt dostaniecie >TUTAJ< za 1,58$. Ogólnie polecam, są fajnie zrobione, nie są za duże i pasują nawet na małe paznokietki, do wyboru mamy kilka wzorów ;) Paseczki wystarczy nakleić na paznokieć (trzeba poczekać do bardzo dobrego wyschnięcia poprzedniej warstwy lakieru!), pomalować co trzeba i jak chcemy innym lakierem i zanim wyschnie zerwać szablon. Dzięki temu linie będą wyraźne, nic nam się nie rozmaże. Oczywiście mnie za pierwszym razem się nie udało i jak widzicie gdzieniegdzie poprawiałam wzór pędzelkiem :D ale i tak mani bardzo mi się podoba i świetnie się go nosiło.

Do tego zdobienia użyłam przepięknego marmurkowego lakieru Lemax. Strasznie mi sie podoba, a zupełnie o nim zapomniałam. W ogóle mam fazę na lakiery, które maja takie drobne, czarne drobinki, np. ostatnio kupiłam niebieski Lovely Pastel Pepper # 2, którym zamierzam za chwilę pomalować pazurki :D Wracając do Lemax'a - dwie grubsze warstwy, szybko wysycha, pięknie wygląda.
Kolejnym lakierem był Miyo Mini Drops Ice baby - również dwie grubsze warstwy dla lepszego efektu. Czarne kryształki - no name. Na wszystko oczywiście GR Gel Look.
A wracając do zakupów w BornPretty Store to polecam i zapraszam do korzystania z mojego kodu rabatowego -10% na wszystko i oczywiście darmowa wysyłka!
Lubię taką kolorystykę, idealne na wiosnę i lato! :) Co o nich sądzicie?

Zapraszam do lajkowania

Zobacz także:

22 komentarzy

  1. Świetnie skomponowane mani ! Jak nie przepadam za rózem, tak w tym wydaniu baaardzo mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) ja mam tak że różu też nie lubię, ale na paznokciach i jakichś akcentach czy np. otoczeniu to uwielbiam ;p

      Usuń
  2. kolorystyka świetna, w ogóle całe mani świetne:))

    OdpowiedzUsuń
  3. przez Twoje paznokcie chyba polubię róż :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw, marmurek świetnie urozmaica całość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie się to mani prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wszystko polaczylas,uwielbiam tego typu zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kształt Twoich pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ale mi to totalnie rzadko kiedy wyjdzie ehh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tak samo niestety, nie masz się czym przejmować ;)

      Usuń
  9. Uwielbiam Twoje pazurki - każde mani jakie na nich zmalujesz wygląda pięknie *_* Ten róż jest taki soczysty :) jak sorbet malinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie połączone kolory, wzór i dodatki :D Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super połączenie, a różowy Lemax jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne pazurki i w dodatku w extra kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pazurki są śliczne, lubię te marmurki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest ten wzór, myślałam, że to stemple :P
    Jesteś moim kompletnym przeciwieństwem - nie umiem nic zmalowac pędzelkiem. Ostatnio próbowałam muszelki i Florka z Małej Syrenki. Taka porażka, że żal XD
    Za to stemple - moja miłość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe mnie też się za pierwszym razem nie udaje, ale trzeb próbować ;D za to do stempli jestem totalnym beztalenciem ;p

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki