284 | Dziewczęco z koronką... + szybki przegląd gazetek!

by - 21:51

Hej ;)
Zamiast się uczyć, ja znalazłam chwilę, by coś tutaj wrzucić. Dzisiaj popadło na pazurki, zainspirowane jakimiś z instagrama, niestety dokładnie nie pamiętam, kto jej robił. W każdym razie bardzo mi się spodobały i chciałam mieć coś podobnego. Do tego swatche lakieru Golden Rose Paris 88. Zapraszam

Bazę całego mani stanowi wspomniany, prześliczny, turkusowo niebieski lakiere GR Paris 88. Do pełnego krycia potrzeba dwóch grubszych i starannie nałożonych lub trzech warstw. Nakłada się bez większego problemu, czasami tylko powstają prześwity, jednak przy odrobinie uwagi można temu zapobiec. 
Pędzelek cienki, wszystko z nim w porządku. Butelka jak zwykle w tej serii trochę nieporęczna i ciężko mi zawsze odkręcić te lakiery, zazwyczaj pomagam sobie zębami :D co skutkuje śladami na nakrętce. Standardowy czas schnięcia, parę minut.

Na niego nałożyłam pędzelkiem i sondą białą farbkę akrylową, która ma imitować koronkę. Dorysowałam również różyczki, które nie wyszły już zbyt atrakcyjnie, ale z daleka, można znaleźć jakieś podobieństwo :p
Dodatkowo użyłam jeszcze złotego, holograficznego toppera z Quiz Safari, który miał ładnie ożywić całość. I faktycznie, pazurki przepięknie mieniły się w słońcu/świetle. Na wszystko GR Gel Look. Mani przyjemnie się nosiła, moja kolorystyka, a po za tym wydaje mi się, że fajnie pasowały do takiego kształtu paznokci ;)
O paznokciach to tyle, teraz zapraszam na szybki przegląd gazetek promocyjnych, ostatnio pojawia się sporo okazji. Oczywiście wybrałam tu tylko po kilka produktów, nad którymi ja bym się zastanowiła ;) Polecam zerknięcie do całych gazetek.

 ROSSMANN (GAZETKASKARB)

  • szampony Schauma za 6zł
  • wybrane produkty Green Pharmacy do włosów w promocji (polecam)
  • odżywka Eveline do paznokci 10zł
  • tradycyjnie wiele perfum w promocjach

SUPER-PHARM (GAZETKA)


  • akcja Kochamy Polskie Marki - czyli wiele polskich produktów, w super cenach!
  • do szamponu do włosów, odżywka tej samej marki 2zł!
  • -20% na wybrane produkty MaxFactor
  • kup lakier SH Miracle Gel i otrzymaj top coat tej marki za pół ceny
  • zmywcze Life 4zł
  • Tołpa derm man -30%
  • dni LIFE STYLE



  • ponad 700 produktów do pielęgnacji twarzy -30%
  • super ceny na zapachy
  • produkty Bielenda -20%
  • dezodoranty Nivea -10%

DROGERIA NATURA (GAZETKA)


  • -40% na kilka marek zapachów
  • wybrane produkty Green Pharmacy taniej
  • kosmetyki do makijażu Maybelline -25%
  • henna Delia 10zł

DROGERIA JAŚMIN (GAZETKA)


  • wszystkie produkty do makijażu twarzy Rimmel taniej!
  • od 16 do 18 marca tusz MaxFactor 2000 Calories za 19zł
  • podkład MaxFactor Lasting Performance 28zł!
  • żele Oryginal Source 500ml 9zł
  • wiele innych


 To by było tyle na dziś ;) Pozdrawiam ;* piszcie jak Wam się podoba wpis.

Zobacz także:

13 komentarzy

  1. Piękny odcień niebieskiego ;) a różyczki wyszły przeuroczo na tym tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię lakiery GR Paris, tylko szkoda, że dużo miejsca zajmują w Helmerze :D dodatek różyczek mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny i uroczy mani! Aż mi się skojarzyła pioseneczka mam chusteczkę haftowaną.. :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Znasz moją słabość do niebieskości! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. boski ten niebieski! śliczne dziewczęce zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne <3 Też miałam ostatnio podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kwiatki ładnie podbiły kolor niebieski. Wygląda niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za miłe komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładniutki i taki dziewczęcy manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam z tymi lakierami identyczny problem. Otwieranie zawsze odbywa się za pomocą zębów :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki