283 | Sensique Art Nails #183 Pink Frost

by - 23:34

Hej ;) już prawie się dzień kończy, ale jak obiecałam, że post się pojawi to musi być. Lakier, który dzisiaj pokażę, zapewne nie jest już dostępny w drogerii, chociaż może jeszcze gdzieś na wyprzedaży go znajdziecie w Naturze. Zapraszam na swatche i zdobienie z piaskowym Sensique Art Nails #183 Pink frost.

Z tej "kolekcji" mam dwa lakiery, o poprzednim Blue gem możecie poczytać TUTAJ. W każdym razie z dzisiejszego bohatera, jestem również bardzo zadowolona. W skrócie: szklana buteleczka, 7ml, cienki pędzelek, kupiony za 4zł na wyprzedaży. Niestety brak informacji na butelce, że lakier jest teksturowy, co mogło niektóre z Was zaskoczyć.

Lakier bardzo dobrze się nakłada, dla fajnego efektu potrzeba dwóch warstw. Nie pozostawia smug, świetnie się rozprowadza mimo gęstszej konsystencji i drobinek brokatu. 
Kolor to róż z zimnymi tonami, taki księżniczkowy ;D zawiera małe i większe, srebrne drobiny, które prześlicznie połyskują w słońcu. Utrzymuje się, jak przystało na takie brokaty, bardzo dobrze, jedynie na końcówkach po kilku dniach pojawiają się przetarcia. Jedyny problem, może stanowić zmywanie, ale wystarczy poświęcić trochę więcej czasu niż normalnie i problem znika ;)
Na innych paznokciach wylądował srebrny Life #14 (dwie warstwy), a na nim, różowe ćwieki z Born Pretty Store. Wszystko prezentuje się delikatnie, ale i glamour, świetnie połyskują w świetle. Jak Wam podoba się to mani?

Jeżeli obserwujecie mnie na Instagramie (http://instagram.com/zjemciklapki), to pewnie zauważyliście, że byłam na targach kosmetycznych w Warszawie i zakupiłam cztery prześliczne lakiery. W porównaniu z innymi dziewczynami to są to na prawdę skromne zakupy :D ale dla mnie to już dużo. Weszłam w posiadanie (od lewej): Orly Peaceful opposition, Stone cold, After party oraz Color Club AGN06. Niebawem będą systematycznie pojawiać się na blogu. Wow udało się przed północą. Dobranoc ;*

Zobacz także:

19 komentarzy

  1. Jak zawsze stylizacja MEGA! :) Bardzo w moim guście! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Srebrne pazurki są super - wyglądają tak kosmicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny duet i jakie fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przegapiłam te lakiery z sensique ;(
    Ale zakupy świetne, ten lakier pierwszy od prawej wydaje się mega ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również, niby zwykły niebieski ale ma cudne holograficzne drobinki ;)

      Usuń
  5. Mani z ostatniego zdjęcia ujęło mnie za serce :) i nowe nabytki wyglądają obłędnie w buteleczkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie niedługo na blogu :D
      mam nadzieję, że będą się super prezentować nie tylko w buteleckach ;p

      Usuń
  6. Jakie cuda kupiłaś! Marzą mi się takie targi ;) Ten Orly z drobinkami jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak, tez mi się strasznie podoba :D

      Usuń
  7. Śliczniaczek z tego Sensique ;) Piękne orliki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdobienie :) zdobycze z targów wyglądają świetnie, pokazuj je szybko! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden już przetestowany, niebawem na blogu ;)

      Usuń
  9. świetne zdobienia :)) to targowe też :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki