282 | Błękitny Miss Sporty Clubbing Colours #470 - zdobienie

by - 20:34

Witajcie ;)
Dzisiaj przedstawiam Wam zdobienie z jednym z moich ostatnich zakupów czyli błękitnym Miss Sporty Clubbing Colours nr 470. Zdobienie bardzo dziewczęce i słodkie, na moich paznokciach gościło w Walentynki, ale jeśli lubicie pastele, będziecie się dobrze czuły w tym połączeniu  kolorystycznym na co dzień. Ja jednak wolę kolory bardziej "żywe" i ciemne.

Co do lakierów tej marki, nie mam ich wiele, jednak te co mam bardzo lubię i nie sprawiają większych problemów. Skusiłam się na ten kolorek, bo czegoś podobnego jeszcze nie miałam, a wiadomo, że niebieski lubię i to bardzo. Lakier kosztował mnie jakieś 5zł. 

Tradycyjnie w tych lakierach - szeroki pędzelek, którym ładnie i bez problemu rozprowadzimy go na paznokciach, chociaż mnie przytrafił się jak widać, nieco krzywo przycięty. W każdym razie lakier ma dobrą konsystencję, nie zostawia smug, ale do pełnego pokrycia potrzebujemy dwóch grubszych warstw, albo trzech cienkich - które niestety dosyć długo wysychają.
Co do zdobienia użyłam tutaj jeszcze różowego KOBO Cherry Flower (dwie warstwy, niestety pozostawiał smugi), biały oraz złoty glitter Quiz Safari, na wskazującym topper z MySecret (nie pamiętam nr). Do tego serduszka z BornPretty Store na kciukach i naklejki wodne kokardki. Wszystko pokryte Gr Gel Look.
Na dziś tyle, pozdrawiam ;*

Zobacz także:

24 komentarzy

  1. śliczne zdobienie ;) szkoda, że słabo kryje, bo odcień niebieskiego uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcień błękitu rzeczywiście bardzo ładny, ale ja się niestety nie polubiłam z lakierami Miss Sporty :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubue niebieskosci na pazurkach ale takie bym chciała:) sliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Super połączenie kolorów! Zdobienie cud, miód, malina! ;-) ^^ Podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  5. przeurocze zdobienie, śliczna ta kokardka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne pastelowe mani, naprawdę urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne pastelowe mani, naprawdę urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ;) Też zazwyczaj używałam mocniejszych kolorków, ale ostatnio mam ochotę na delikatniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo słodko to wygląda :) Ja tam lubię lakiery ms pomimo tego pędzelka, który czasem denerwuje :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze :) Bardzo lubię takie kolory, do tego połączone właśnie w ten sposób! Niekoniecznie przepadam za lakierami Miss Sporty właśnie przez marne krycie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak niektóre MS są faktycznie nieciekawe ;p

      Usuń
  11. super kolorki, urocze zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam ten błękit i bardzo go lubię, super wygląda z matowym topem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam takie jaśniutkie kolorki! A to jest najpiękniejszy błękit! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie pastelowe mani- a zdobienie naprawde przesliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cute :)) to właśnie przyszło mi na myśl, jak zobaczyłam Twoje zdobienie :)) takie słodziutkie pastelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne, pastelowe zdobienie :) A ten niebieski jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki