281 | Złoto z niebieskim klejnotem czyli Sensique Art Nails Blue gem

by - 17:57

Witajcie ;)
Jestem chora... tak jak zwykle całą zimę trzymałam się bardzo dobrze, a tu zbliża się jej koniec i Ania umiera, cóż poradzić - życie :) Dziś zdobienie, które miałam na paznokciach kilka dni temu. Jednocześnie swatche cudnego lakieru, który trafił w moje łapki przypadkowo. Mowa o Sensique Art Nails # 190 Blue gem. Zapraszam na połączenie złota z "niebieskim klejnotem" :) 

Długi czas nie kupowałam żadnych lakierów, głównie dlatego, że nic drogeryjnego nie wpadło mi na tyle w oko, żebym chciała to mieć. Jednak po "wygranej" sesji zrobiłam sobie spacer po drogeriach, co skończyło się zakupem kilku nowości. 
W tym trafiłam na przecenione w Drogerii Natura lakiery Sensique Art Nails. Wcześniej ich nie znałam, ponieważ jakiś czas nie śledzę blogosfery tak jak kiedyś i kompletnie nie wiem co dzieje się w paznokciowo-lakierowym świecie... W każdym razie lakier za 3.99zł, dosyć ładny kolor, ciekawy shimmer... myślę sobie, a co, wezmę. Wówczas nie miałam pojęcia, że jest on teksturowy (czy piaskowy, jak tam wolicie). 

W domu zaraz wzięłam się za nowe zdobienie z jego użyciem. Bardzo podoba mi się połączenie złota i takiej morskiej zieleni. Do tego dodałam często pojawiające się u mnie trójkąty u nasady oraz trochę czerni. Jak wyszło? Mnie się całkiem spodobało, w każdym razie mani bardzo przyjemnie nosiłam prawie tydzień.
Co do samego lakieru, to Blue Gem (7ml) sprawuje się bardzo dobrze. Do pełnego krycia wystarczy jedna grubsza warstwa, jednak ja już z przyzwyczajenia zawsze nakładam dwie. Po chwili paznokcie stają się lekko chropowate, wyglądają, jak by były posypane małymi kryształkami cukru. Kolor jest nie tyle niebieski, co bardziej idący w kierunku szmaragdowego - po prostu cudny ;)
Paznokcie cudnie mienią się w słońcu. Lakier nie odpryskuje, jedynie po trzech dniach pojawiły się u mnie starte końcówki, ale całość bez większych uszkodzeń trzymała się z 5 dni. Lakier dobrze się nakłada, nie jest zbyt gęsty, jednak ma konsystencję typową dla piasków z drobinkami, czyli trzeba troszkę uwagi przy malowaniu. Wysycha szybciutko. Ma jedną wadę, barwi płytkę paznokcia oraz skórkę przy zmywaniu dlatego polecam użyć bazy pod lakier! ;) (Dziękuję Natalii za przypomnienie, bo ten szczegół mi umknął).
Inne lakiery użyte w zdobieniu to również piaskowe złoto GR Holiday # 74, złotko H&M Golden Treasure oraz czarny Quiz Safari. 
Pozdrawiam i dziś obiecuję, że poczytam Wasze nowy posty oraz pokomentuję ;**

Zobacz także:

36 komentarzy

  1. Ooo! Ja dopiero kończę kurację, też byłam chora ;/
    Piaski uwielbiam tak jak odcienie turkusu i niebieskiego! Dla mnie nawet sam w sobie wygląda genialnie :) A ja zawsze nakładam 2 warstwy, tak jak Ty z przyzwyczajenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie i wzór! ja równiez mam ten lakier i jeszcze go nie uzywałam, ale widzę ze czas to zmienić :D kolor jest obłędny <3 zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      lakier bardzo fajny :D będziesz zadowolona

      Usuń
  3. Cudne, KOLOR bajka, bardzo lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdobienie ;) też mam ten lakier ;) to jest właśnie dziwne, że nigdzie na buteleczce nie ma informacji, że jest piaskowy :p kiedy ta seria była "nowa", na środku szafy, to chociaż przy jej opisie to podali ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;D
      no właśnie, wczytywałam się, szukałam i nigdzie na butelce nie znalazłam wzmianki o tym, że teksturowy ;p ale to nic, bo okazał się super i zaraz pobiegłam po różowy z tej serii

      Usuń
  5. Ja też ostatni tydzień walczyłam z przeziębieniem - na szczęście najgorsze za mną ;) Brdzo mi się podoba ten turkusik :) a w połączeniu ze złotem - cudeńka :) pazurki wyglądają jak małe klejnociki :) Miłego wieczorku :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam ten niebieski lakier,jest cudny potwierdzam:-)a Ty świetnie go połączyłas ze złotem,a ten wzorek bardzo ciekawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno tutaj nie byłam, a tyle się pozmieniało. To chyba najlepszy szablon, jaki Twój blog miał kiedykolwiek! :) Zdobienie bardzo mi się podoba, jest takie "na bogato" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie złota i turkusu jest super, ma w sobie coś orientalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek świetny i w połączeniu ze złotem wygląda obłędnie :)) piękne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, takiego efektu z piaskami jeszcze nie widziałam ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też go mam, kolor piękny tylko u mnie strasznie zabarwił paznokcie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zapomniałam o ty wspomnieć! mi minimalnie też na szczęście dało się doczyścić, za to skórki po zmywaniu były zielone ;D już edytuję post

      Usuń
  12. Piękny kolor, uwielbiam turkusowy!
    Ze złotem prezentuje się po królewsku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie to wszystko razem wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wygląda, szczególnie w tym zestawieniu ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądają :) to złotko się świetnie komponuje z turkusem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne połączenie! świetne kolory i wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super pazurki wracaj do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. zawsze podziwiam Twoje paznokcie ;) A dobór kolorów po prostu mega! ;) Fajnie że wylapałaś słoneczko, u mnie ostatnio z tym kiepsko ;/
    Wiem, że moze to tak nie wypada, ale u mnie na blogu wystartowałam po raz pierwszy z konkursem ;) więc:
    Zapraszam Cię na organizowany wraz z Wibo z okazji dnia Kobiet. Do wygrania są lakiery ;) a na wygraną maja szanse az 4 osoby ;) http://paznokciowelovee.blogspot.com/2015/02/konkurs-z-wibo-i-paznokciowe-lovee-z.html#more

    OdpowiedzUsuń
  19. Też jestem chora :( już drugi tydzień na chorobowym siedzę tak mnie dopadło :( zdrówka ;)
    Ładny ten kolorek ;) tez widziałam ostatnio w Naturze trochę przecenionych lakierów z tej firmy, ale w końcu wzięłam jeden , ale z nowości ;

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie <3 Ale mi się spodobał ten kolorek, chyba i ja się na niego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie dobrane kolory :) super

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam połączenie złota z turkusem. ;] Piękny manicure.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe połączenie złota z niebieskim, nawet takim morskim lekko zielonym :) a taka fakturę lakieru uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki