280 | Kolejne świecidełka od Born Pretty Store

Witajcie,
Jak zapewne zdążyłyście zauważyć, lubię przeróżne świecidełka na paznokciach. Często na blogu pojawiają się zdobienia z jakimiś kryształkami, ozdobami itd. Dzisiaj po raz kolejny zapraszam na post poświęcony takim gadżetom, a to za sprawą karuzeli ze srebrnymi kryształkami, którą miałam możliwość przetestować z asortymentu Born Pretty Store
Mani skromne, ale jednocześnie ozdobne i rzucające się w oczy, wykonane na paznokciach Weroniki (pozdrawiam kochana ;* ).  Zapraszam:
Jak już mówiłam, zdobienie na pazurkach mojej przyjaciółki. Zażyczyła sobie coś w pastelowych różach/fioletach, tak, by pasowały do ogólnego look'u na imprezę. Byłam wtedy domu i nie miałam ze sobą wielu lakierów ani ozdób więc spróbowałam zrobić coś z tego co mam. 
Na paznokciach palców serdecznych oraz kciukach pojawiły się ozdoby, natomiast reszta została pokryta delikatnym gradientem. Użyłam lakierów: ciemniejszy Quiz Safari bez numerka, jaśniejszy Wibo Express Growth #485, top coat GR Gel Look.
Jednak wracamy do kryształków, bo to one dziś grają główną rolę we wpisie. Znajdziecie je w dziale nail art sklepu Born PrettyTUTAJ link do produktu. Aktualnie kosztują 3,36$ (przypominam o darmowej wysyłce oraz moim kodzie rabatowym -10%, wystarczy że przy zakupach w odpowiednie miejsce wpiszecie kod TVL91 ). 
W karuzeli znajdziemy około 400 sztuk srebrnych kryształków w czterech różnych wielkościach: 1,2mm; 2mm; 3mm oraz 4mm. Ozdoby w przeciwieństwie do wcześniejszych granatowych i niebieskich, które recenzowałam, są wykonane bardziej dokładnie i po prostu wyglądają ładniej. Tak jak wszystkie poprzednie wersje, spisują się znakomicie i bardzo je lubię, co zresztą da się zauważyć w moich zdobieniach.
Ozdób jest bardzo dużo, więc starczy na pewno na wiele manicure'ów. Tym bardziej, że jak uda nam się je ładnie zdjąć i zmyć wierzchnią warstwę lakieru to mamy ozdoby wielokrotnego użytku ;), ponieważ nie reagują one negatywnie na zmywacz do paznokci i nie tracą swojego blasku.
Podsumowując: polecam bardzo serdecznie, ozdoby na prawdę warte swojej ceny. Utrzymują się długo na paznokciach, mamy sporo rozmiarów dzięki czemu można kombinować ze zdobieniami oraz nawet na najmniejsze pazurki uda się coś nakleić. Po pokryciu topem nie stają się matowe, tylko pięknie błyszczą oraz nie odpadają, nie haczą i ogólnie nie przeszkadzają w życiu (przynajmniej według mnie).
Jeszcze na końcu chciałam wspomnieć, że udało  mi się dostać do kolejnej edycji testowania kosmetyków BingoSpa i kilka dni temu odebrałam swoją paczkę. Po wstępnych testach mogę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona, ale na dokładne recenzje czekajcie, pojawią się pewnie za kilka tygodni. Do testów wybrałam: Średni peeling błotny do twarzy - kwas mlekowy i kwasy owocowe, Delikatnie złuszczający krem z kwasami AHA oraz coś co już dawno chciałam wypróbować - Maska do włosów ze spiruliną i keratyną. 
Pozdrawiam, Anka ;*

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie mani, tak jak mówisz skromne ale da się je zauważyć i nie być obojętnym na jego piękno:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja też uwielbiam świecidełka! Ostatnio sobie kupiłam Swarovskiego i o jeny ale one się błyszczą! Szkoda tylko, że mają taką cenę bo chętnie miałabym ich więcej ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawią mnie te Swarovskiego, jeszcze nie miałam okazji spróbowac :D

      Usuń
  3. Ale szał! podobają mi się te świecidełka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie się prezentują :) szkoda, że ich wcześniej nie widziałam, bo już kupiłam Swarovski'ego za drugie tyle :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się okazuje te też wyglądają bardzo ładnie, ale pewnie co Swarovski to swarovski ;p

      Usuń
  5. Świetnie wyglądają w takim skupisku na jednym paznokciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie mani (tak samo jak glitter placement), pewnie dlatego, że mi nigdy nie wychodzi tak, jak bym chciała :)
    Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również nigdy się nie udaje tak ładnie i idealnie ;// ale cóż tak też spoko ;p

      Usuń
  7. bardzo ładne te kryształki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają bardzo efektownie i pięknie urozmaicają manicure ;);)
    Zapraszam na nowe zdobienie hybrydowe ;) z chęcią poznam Twoją opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. boskie te pazurki z cyrkoniami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają takie ozdoby na paznokcie :) Z BingoSpa jeszcze nigdy nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również ;D
      a Bingo niektóre produkty ma na prawdę super, polecam ;p

      Usuń
  11. Bardzo lubię takie drobne dżety w zdobieniu paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.