279 | Walentynkowy manicure i inspiracje + co nowego w drogeriach?


Witajcie <3 Wow dwa wpisy w jednym tygodniu! Cuda jakieś :D do rzeczy... jak to dzisiaj kilkukrotnie przeczytałam i usłyszałam nawet w radiu, że następują po sobie trzy dni doskonałe dla niezależnej kobiety, otóż: tłusty czwartek, piątek trzynastego i Walentynki. Zgadzacie się z tym? Heheh według mnie, faktycznie coś w tym jest ;p Mam nadzieję, że jutro z okazji pechowej trzynastki mnie nic nie rozjedzie itd. Mogłaby być nawet szczęśliwa, bo wybieram się na jakieś drobne zakupy.
Ale do rzeczy. W sobotę Walentynki, więc ja przychodzę do Was dzisiaj z propozycją zdobienia, które według mnie całkiem fajnie nadaje się np. na randkę, no i jest w kolorystycznej klasyce - czerń, biel i czerwień. A w dalszej części posta nowości z gazetek i promocje z drogeriach. Zapraszam:Zdobienie to jest z połowy stycznia, miałam jeszcze długie pazurki. Potrzebowałam manicuru właśnie w takich klasycznych kolorach, postanowiłam dopełnić go jeszcze zebrą oraz kryształkami z Born Pretty Store. 
Użyłam tutaj bieli Sally Hansen Xtream Wear White On, czerń to farbka akrylowa i Quiz Safari, natomiast czerwień to mój ulubiony Cleme Oh La La Valentine, który jak widzicie nawet nazwą nawiązuje do okazji ;) Top to klasycznie Golden Rose Gel Look.
Wszystkie lakiery położone po dwie warstwy, kryształki naklejone na mokry lakier, wzorki wykonane pędzelkami z poprzedniego wpisu. Co więcej mogę powiedzieć... że bardzo przyjemnie mi się je nosiło, chociaż zeberka nie do końca wyszła wszędzie idealnie, no ale życie :D
Chyba to tyle o tym zdobieniu, za to jeżeli nie macie jeszcze pomysłu co w Walentynki zrobić sobie na paznokciach to polecam kilka moich postów ze zdobieniami (przeniesiecie się po kliknięciu na zdjęcie). Zapraszam do inspirowania się ;)
 

 

 

 

 ***


Na koniec jeszcze szybki przegląd aktualnych gazetek promocyjnych drogerii i produkty, za którymi według mnie warto się rozejrzeć na promocjach ;)


 Rossmann (cała GAZETKA)

  • niektóre tusze do rzęs Rimmel, MaxFactor i Maybelline w promocji
  • szampon do włosów Alterra 6zł
  • sporo farb i rozjaśniaczy do włosów tańszych o kilka zł
  • Isana żel do golenia dla kobiet 7zł
  • duży antyperspirant Garnier (250ml) 10zł
  • Bourjois Healthy Mix podkład za 45zł (zniżka z 60zł)
  • lakiery Miss Sporty Crush on you za 7zł
  • mnóstwo wód toaletowych w niższych cenach

Drogerie Natura (cała GAZETKA)


  • -40% na wszystkie zapachy! (do 14 lutego)
  • antyperspiranty Garnier mineral za 8zł
  • podkład Astor Perfect Stay -25% plus 100pkt payback
  • podkład Rimmel Match Perfection 30zł
  • tusz do rzęs L'oreal Paris False Lash Wings i Telescopic -25%
  • lakiery Rimmel Salon Pro -25%
  • lakierowe nowości Sensique i MySecret!
  • szampony Radical -30%
  • jedwab do włosów Green Pharmacy -25%

Super-Pharm (GAZETKA 1, GAZETKA 2)


  • lakiery Life za 1.99zł przy zakupie czterech dowolnych produktów!
  • produkty do stylizacji włosów Wellaflex za 9zł
  • wiele żeli pod prysznic i mydełek z fajnych cenach
  • z kartą LifeStyle mnóstwo perfum w niższych cenach
  • podkłady Revlon Color Stay za 40zł!
  • wiele promocji na tusze do rzęs

Drogerie Jaśmin (cała GAZETKA)


  • lakiery do paznokci Miyo Nailed it za 7zł
  • produkty Dove w niższych cenach
  • podkład Rimmel Match Perfection za 29zł
  • olejek arganowy z Bieledy za 16zł

Drogerie HEBE (GAZETKA 1, GAZETKA 2)


  • z okazji walentynek wiele perfum -40% oraz innych kultowych produktów -30%
  • -30% na produkty do pielęgnacji twarzy Garnier, L'oreal, Mixa
  • -35% na kosmetyki do makijażu Maybelline i 25% Rimmel
  • lakiery Sally Hansen Xtream Wear 12zł
  • wszystkie produkty John Frieda -30%  !
  • wszystkie podkłady Bourjois -25%
  • podkłady Revlon Color Stay 40zł
Polecam również zerknąć na gazetkę Pepco (TUTAJ) - wiele fajnych produktów do dekoracji domu oraz ciuszki! :) Natomiast w Biedronce (gazetki TUTAJ i TUTAJ) coś dla osób ćwiczących oraz kosmetyki! ;)

Oj ale długi ten wpis wyszedł... Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i wszystko chociaż po trochu komuś się przyda. Pozdrawiam ;**

23 komentarze:

  1. Paznokcie wyglądają świetnie :) Hebe kusi mnie -25% na podkłady Bourjois :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękne te twoje szpony. A ta zebra wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny manicure :) A gazetki poprzeglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna propozycja z charakterem :)
    w super-pharm z kartą life style jest też-40% na wszystkie kremy do pielęgnacji twarzy i kremy pod oczy oraz mleczka i balsamy do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wiem jak Ty to robisz, ale u Ciebie uwielbiam motywy zwierzęce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie że przypadły Ci do gustu ! :)

      Usuń
  6. tak drapieżny ten manicure, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drapieżny - podoba mi się to określenie ;p

      Usuń
  7. Jaka elegancja, bardzo fajny pomysł na walentynkowe mani;)
    Zapraszam do mnie na walentynkowe myszki;)
    nutkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nietypowe mani jak na walentynki, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie dzikie :) bardzo fajne mani <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze z pomysłem i śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki manicure wykonałam na walentynki, jedynie bez kryształków bo nie mam (poza tym jakoś nie umiem ich używać - zawsze mi odpadają), wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.