278 | Cienkie pędzelki BPS + Safari Sunset nail art

Hej! :)
Jak zwykle się zbierałam cały dzień do posta i ostatecznie jest już po północy, no trudno :D Dziś mam dla Was recenzję zestawu pędzelków z BornPretty Store oraz mani nimi wykonany, inspirowany zdobieniem Nailuminium. Zapraszam.

Na początek może kilka słów o wspomnianych pędzelkach... powiem tak, nie zachwyciły mnie. Zestaw dostępny jest TUTAJ obecnie za 2.39$. Otrzymujemy trzy cienkie pędzelki, każdy innej długości (nr 1 - 1,5cm; nr 2 - 2cm; nr 3 - 2,5cm), wykonane z włosia syntetycznego, zapakowane w folię i kartonik. 

Już po otwarciu i pierwszym użyciu można stwierdzić, że są bardzo tandetnie wykonane. Po pierwsze plastik jest na prawdę słaby, wygina się. Włoski są krzywo przycięte, a skuwka odpada... Ja swoje musiałam przykleić na kropelkę, bo podczas używania potrafiły mi normalnie spaść. Pędzelki jest też strasznie trudno doczyścić, co zresztą widzicie na zdjęciach. Co do malowania nimi to nie jest jakoś tragicznie, da się zrobić ładne i dokładne linie oraz szczegóły, jednak do super cienkich malunków bym ich nie używała. Ogólnie osobiście nie polecam, następnym razem wybiorę coś lepiej wykonanego. 



Jednak jeżeli macie ochotę sprawdzić inne produkty do nail art'u i nie tylko ze sklepu Born Pretty to zapraszam do korzystania z mojego rabatu 10% na zakupy oraz darmową wysyłkę ;) To zdecydowanie polecam. Mój kod to TVL91.




A teraz pora na mani wykonane powyższymi pędzelkami. Zdobienie na paznokciach Martyny, które już kiedyś gościły na blogu ;) Wybrała sobie zdobienie Nailuminium, które zobaczycie TUTAJ. Oczywiście tak ładnie mi nie wyszło, ale obie byłyśmy zadowolone z efektu ;)
Użyłam tutaj wielu lakierów i chyba nie ma sensu ich wypisywać, jeżeli chcecie znać nazwę któregoś koloru konkretnie to podam w komentarzu ;) 
Zdjęcia z lampą błyskową, więc niestety pazurki nie prezentują się tak ładnie jak powinny, a kolory są nieco przekłamane. 
Co powiecie na takie zdobienie? Podoba Wam się, czy za dużo się dzieje? Aaa i powiedzcie czy z tymi pędzelkami, jeżeli macie, też miałyście takie złe doświadczenia? Pozdrawiam ;*

23 komentarze:

  1. Trudno jest znaleźć dobre pędzelki do pazurków (a przynajmniej mi się jeszcze nie udało znaleźć takich, które by mi w 100% pasowały). Zdobienie jest świetne, sporo się dzieje, ale jest bardzo ładne, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie też mam z tym problem, najlepiej wychodzą takie przycięte samemu z grubszych :D
      dziękuję <3

      Usuń
  2. Ale cudne pazurki. Szacunek za cierpliwość przy ich wykonywaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie świetne!
    Ja czekam na zestaw czterech cienkich pędzelków od BPS, który pewnie za ok. tydzień do mnie dotrze i mam nadzieję, że będą lepsze. Spadanie skuwki jeszcze nie problem wielki bo przykleję i po sprawie, ale nic tak mnie nie irytuje jak odstające i krzywo przycięte włoski. Ostatnio nawet zaczęłam sama równać jeden pędzelek i zostało może z 5 włosów na nim-no ale mam wreszcie ultra cienki pędzelek ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no dokładnie, przynajmniej masz cieniutki, też tak często robię :D
      dzięki ;*

      Usuń
  4. wyglądają jak arcydzieło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdobienie, zazdroszczę talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdobienie, choć, na co dzień bym się tak nie bawiła :D Za to na jakąś specjalną okazję idealne, mega mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na co dzień to za dużo zabawy :D
      dziękuję

      Usuń
  7. Osz kurde ;) Ale się napracowałaś, efekt jest powalający! Ile czasu na to poświęciłaś? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem tak... no trochę czasu mi to zajęło :D nie pamiętam ile dokładnie

      Usuń
  8. rzeczywiście słabe te pędzelki, ale zdobienie wymiata ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, te pazurki pasują do Ciebie idealne - są kolorowe, radosne i pełne dobrej energii :) zauroczona jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, musiałaś trafić na takie pędzle, bo ja ze swoich jestem zadowolona :) Mogę je pokazać po hmm półrocznym użytkowaniu :) W niczym nie przypominają tych Twoich... Jestem zaskoczona że coś takiego się stało z Twoimi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz, czyli pewnie trafiłąm na jakąś gorszą serię :D no nic, w każdym razie cos tam idzie nimi namalowac ;p

      Usuń
  11. O jakie ładne wzorki ;-) Bardzo ładnie zmalowane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. pedzelki strasznie trudno znalezc;/ ja do tej pory nie znalazlam idealnych a duzo juz probowałam.
    Niemniej jednak zdobienie wyszło piekne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomimo badziewnych pędzelków wyszło super =)
    Ja jakiś czas temu odkryłam pędzelki firmy Winstonia i jestem z nich mega zadowolona, polecam =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, popatrzę o czym mówisz ;) może okażą się super

      Usuń
  14. Idealne pazurki dla macadamian girl ;) super blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.