277 | Trochę lata w środku zimy...

Witajcie, jak zwykle późną porą i jak zwykle ostatnio, post raz w tygodniu... Powiem Wam, że mam wolny praktycznie cały luty i udało mi się pozdawać wszystko przed sesją. W związku z czym, posty powinny pojawiać się chociaż minimalnie częściej, ale już nic nie obiecuję, bo wiadomo jak to bywa w praktyce :D
Dzisiejsze mani nosiłam kilkanaście dni temu, zdecydowanie poprawiało mi humor w pochmurne, zimowe dni... Zapraszam na pazurki w nieco letnim klimacie.

Podobne zdobienie pojawiło się już kilka miesięcy temu na blogu, tylko w nieco innej wersji i na kwadratowych pazurkach, TUTAJ link do posta. Tym razem ten cudowny, wakacyjny gradient, wykonany lakierami Orly z kolekcji Baked, postanowiłam ozdobić etnicznym wzorkiem w kontrastującym kolorze.

Jak już mówiłam, lakiery których tu użyłam to moje cudowne orlątka, jednak tym razem główną rolę zagrał pomarańczowy Ablaze, na nim oczywiście gradient żółtym Tropical Pop oraz fioletem Hot Tropics. Na kciukach i serdecznych dodałam jeszcze ciemny Saturated (który ostatnio postanowiłam docenić i jak do tej pory w ogóle mi się nie podobał, to obecnie mam go na pazurkach w wersji solo :D ).
Co do techniki to wiadomo - gradient gąbeczką. Natomiast białe wzorki domalowałam cienkim pędzelkiem z Born Pretty Store, które niebawem zrecenzuję, i białą farbką akrylową z Empika. Niestety nie wyszło mi zbyt równo, ale efekt nie był najgorszy. Całość pokryta Golden Rose Gel Look i dzięki niemu mamy ten piękny, niemal hybrydowy efekt, ładnie wygładzone i błyszczące pazurki.
Jak Wam się podoba to zdobienie? Osobiście lubię takie pozytywne akcenty, podczas gdy za oknami jest szaro-buro, pada śnieg/deszcz i ogólnie pizga złem :P Czekam na komentarze i pozdrawiam ;*

31 komentarzy:

  1. Chcę już lata ;) a chociażby wiosny , słoneczka i kolorków ;) Bardzo lubię takie kolorowe i wesołe mani ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo, marzenie na teraz - wiosny, dajcie wiosny! :D

      Usuń
  2. uwielbiam takie kolorki, niezależnie od pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha też stosuję metodę kolorowych pazurków na "pizganie zła" :D w ogóle jaki ładny nowy szablon, tak różowo się zrobiło. Skoro masz cały luty wolny to może się skusisz na projekt u mnie? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dobrze że przypomniałaś, bo miałam się zgłosić :D

      Usuń
  4. piękne! ja na blogu również dodałam coś co nie mam nic wspólnego z zimą - nowy nagłówek w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny gradient i wzorki :)) też mi tęskno do cieplejszych dni i ostatnio noszę tylko takie weselsze kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, od razu wyczuwa się lato :) też lubię się tak pocieszać kolorowymi pazurami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie Ci ten gradient wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt jest piorunujący. Paznokcie wyglądają rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. przepeiken zestawienia kolorow!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Luuubię to! Już niedługo lato ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają Twoje pazurki :) gratulacje że nie musiałaś stresować się sesją :D ja również mam takie szczęście i obijam się już 1,5 tygodnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie tak mieć wolne jak reszta się musi uczyć :D
      Dzięki ;*

      Usuń
  12. Podoba mi się ten powiew lata, szczególnie, że za oknem śnieg i mróz ;<

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega optymistycznie!! bardzo podoba mi się to mani:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudowne mani, takie szalone <3

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny gradient, co za kolory! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję wszystkim za miłe słowa :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje mani sprawiło, że jeszcze bardziej tęsknię za wakacjami :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ładne :) Mi się kojarzą jakoś tak indiańsko i etnicznie. Fajny design.

    OdpowiedzUsuń
  19. No.nie można oderwać wzroku,przepiękne i chciałoby się rzec "lato przybywają":-)a jeszcze ten wzorek jest dopełnieniem wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  20. Baaardzo mi się podobają! Co prawda długość i kształt paznokci bardzo "nie moje", ale samo mani cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.