276 | Paznokcie "Królowej Śniegu"

by - 20:35

Cześć kochani! :) Ale mam dziś mega pozytywny dzień, w ogóle mi się układa wszystko ostatnio, nawet egzaminy jakoś zaliczam. Także jest nie najgorzej, a nawet bardzo dobrze. Dziś w końcu wolny piąteczek, relaks i chwila czasu na wyłączenie się z życia, ale najpierw wpis na blogu rzecz jasna!
Pazurki te miałam na Sylwestra, ale myślę, że nadają się na wiele imprez itd, więc to nie problem, że jak zwykle się spóźniam ze wszystkim :D Po za tym wpasowują się w zimową tematykę, chociaż śniegu to akurat za oknem nie mam, ale jak dla mnie to lepiej. Kojarzą mi się z postacią Królowej Śniegu ;)

Jakoś nigdy nie przepadałam za białymi paznokciami. Wydawały mi się jakieś takie... no dziwne. Chyba, że połączone ze zdobieniem. Jak widzicie, ja urozmaiciłam jest drobnymi dodatkami.

Białym lakierem, który gra tutaj główną rolę jest Quiz Safari - dwie warstwy. Na niego nałożyłam jedną grubszą warstwę ślicznego, "śnieżnego" Golden Rose Holiday # 70. 
Na kciukach i palcach serdecznych nie obyło się bez jakichś większych wariacji, tym razem padło na małe kuleczki zwane bulionem. Już kiedyś robiłam podobne zdobienie, tylko na czarnym tle i strasznie mi się wtedy podobało, link TUTAJ (początki bloga, więc wybaczcie za tą prowizorkę ;D ale od razu możecie sobie porównać, jakieś postępy są? ). 
Wspomniane srebrne perełki czy też kawior, tym razem od Lovely. Kładłam na mokry lakier i dociskałam, jak to robię z większością ozdób. Na koniec wszystko zostało pokryte sporą warstwą Golden Rose Gel Look, by jakoś się trzymało. Resztę paznokci zostawiłam chropowate.
Zdjęcia trochę słabej jakości, ale starałam się jak mogłam w słabym, prawie wieczornym świetle, wykrzesać coś z tych pazurków :D Wybaczcie. 
Podobają Wam się takie zdobienia, z dosyć wystającymi ozdobami? Ja lubię, chociaż czasami są nie praktyczne, ale ładnie wyglądają :D Na dziś tyle, pozdrawiam ;*

Zobacz także:

21 komentarzy

  1. Jakie fajne! Ostatnio uwielbiam białe pazurki! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, bardzo lubię biel ostatnio.
    Kiedyś robiłam 'ćwiekowy" mani na czarnej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie, uwielbiam takie zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się takie paznokcie z kawiorem, chociaż mnie szybko odpadają te kuleczki ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zdecydowanie do trwałych mani to ono nie należy, ale tak na jakieś wyjście czemu nie ;p

      Usuń
  5. Bardzo ładne! Podoba mi się angaż w to zdobienie kuleczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie się prezentują pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śnieżnie! bulion fajny, aczkolwiek wolę go na czerni :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczie to razem wygląda, szkoda tylko ze ,śniegu nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mnie urzekł ten manicure. Wygląda tak.. lekko :) Dla mnie nie przeszkadzają wystające ozdoby choć to pewnie kwestia przyzwyczajenia. I zazdroszczę Ci braku śniegu.. u mnie za oknem jest go za kostki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, kwestia przyzwyczajenia, mnie również nie przeszkadzają ;)

      Usuń
  10. Są świetne :) Muszę sobie zakupić te kuleczki i poeksperymentować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na czerni ten kawior wygląda bardzo "rock'owo", na bieli zdecydowanie delikatniej! Kiedyś miałam tak rozmieszczony kawior na paznokciach - masakra ile z tym roboty! Ale za to jak efektownie to później wygląda! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, roboty trochę jest, ale efekt warty ;)
      mnie się jednak czarna wersja bardziej podoba ;p rockowo

      Usuń
  12. Good post dear! I love your blog <3
    I am following now and you can also follow me please :)))
    Kisses...
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznaj, namęczyłaś się trochę i nadziubałaś przy tych kuleczkach ;) Ale efekt wart zachodu, naprawdę pięknie wyszło! Myślę, że zwraca uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki