274 | Metamorfozy blogowe cz. 5.

Witajcie. Wczoraj na blogu stuknęło 600 obserwatorów! Jest mi niezmiernie miło i cieszę się, że mimo moich mniej aktywnych momentów oraz może już teraz nie do końca tak interesujących postów jak wcześniej, czytelników nadal przybywa. Dziękuję z całego serduszka <3 I mam nadzieję, że szybko nie uciekniecie, tylko zostaniecie na dłużej ;*
Dzisiaj post nie paznokciowy, a kolejna, piąta część cyklu METAMORFOZY BLOGOWE. Znowu przez jakiś czas nie zajmowałam się szablonami, z braku czasu i chęci, oraz w sumie z braku chętnych ;/ Dzisiaj dokonałam zmian na jednym z pokazanych blogów  tak pomyślałam, że kilku jeszcze Wam nie pokazywałam więc może akurat jacyś chętni się znajdą :) Zapraszam do zgłaszania, szczegóły na msshelazy@gmail.com i TU.

Dzisiejsza metamorfoza na blogu http://loonia1.blogspot.com/ autorce mam nadzieję, że się spodobała :) Miało być szaro, z fioletowymi napisami, kosmetykami w tle i ogólnie ładniej niż było. Zdjęcia przed niestety nie mam, ale był to zwykły szablon Simple z bloggera plus napis w nagłówku, jak to z tymi bloggerowymi szablonami bywa - nic specjalnego. 
Wydaje mi się, że teraz blog wygląda nawet nieco profesjonalnie, wszystko jest zgrane i dopasowane. Dodałam również gadżet z top komentatorami, popularne posty i datę w "okienku" obok posta. Zapraszam na tego bloga, bo autorka jest bardzo miła i fajnie recenzuje masę różnych kosmetyków!
***
Kolejnych zmian dokonałam na blogu http://perfectly-imperfect-kate.blogspot.com/. Również było pusto, minimalistycznie, w nagłówku zdjęcia i napis.
Autorka w sumie do końca nie wiedziała co chce, po za tym że zdjęcie w nagłówku, jakieś szarości i burgundy oraz dodanie gadżetu Instagram i skrócenie wpisów do "czytaj więcej". Wyszło przyzwoicie, mnie samej efekt nawet bardzo się spodobał.
***
Następna metamorfoza dotyczy bloga http://lifestyleterii.blogspot.com/. Było według mnie trochę zbyt pstrokato, różne dziwne elementy, tło itd :) Autorka chciała, by blog pozostał kolorowy, ale z umiarem, a najlepiej różowo-zielono-czarny, jak to sama podsumowała "mieszanka wybuchowa" :D
Jednak wszystko udało się pogodzić i efekt wyszedł na prawdę ok! Dodałam fajne ikony społecznościowe, w nagłówku zdjęcia autorki. Zapraszam na bloga :)
***
Ostatni blog który przeszedł remont generalny to http://madeline-nails.blogspot.com/. Co było: szablon z bloggera, odcienie pomarańczu... A co miało być? Autorka bardzo chciała szablon w pastelach najlepiej mięcie, minimalistyczny i prosty. Ważne było białe tło dla postów. Po za tym Magda bardzo lubi motyw dmuchawców :)
Udało mi się uzyskać wszystko co trzeba, dmuchawce pojawiły się i w nagłówku i w dacie obok każdego wpisu. Po za tym świeża mięta i ładna czcionka napisu.

Jak Wam się podobają metamorfozy? Może Wasz blog również takiej potrzebuję? :) Pozdrawiam ;*

25 komentarzy:

  1. No i jak zawsze zbieram szczękę ;) Twoje metamorfozy to arcydzieła dopracowane w najmniejszym detalu !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie posty i lubię jak blog ma ładny szablon! pięknie zrobione! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie :) Bardzo podoba mi się, co zrobiłaś u Looni, Terii i Magdy :D Nie ukrywam, że też myślę nad zmianami, bo mój blog nie wygląda najlepiej... Tylko kompletnie nie mam pomysłu, co by tu wykombinować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak by coś to wiesz :D co dwie głowy to nie jedna

      Usuń
    2. Myślę i myślę ;)) Właśnie wyoglądałam blog Looni i mega mi się podoba to, co u niej wyczarowałaś. Masz ze mnie klientkę na 100%, muszę tylko pomyśleć nad koncepcją i koniecznie wszystko spisać, bo jestem z tych, co mają 100 pomysłów na minutę ;)

      Usuń
  4. Piękne te metamorfozy :) Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. każdej z Was dziękuję za miłe słowa ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne metamorfozy i Twój szablon też. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. z dmuchawcem super :)
    a u Ciebie też mi się podoba, tak rószoffo! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię rószofffy! :D hehe ale chyba nie przesadziłam?

      Usuń
  8. ja jestem bardzo zadowolona z metamorfozy ;) bo był totalny misch&masch.
    Twój nowy szablon również fajny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow. genialna robota :) Wszystkie metamorfozy są naprawdę udane, wszystko zmienione na lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał, niesamowite przemiany, zbieram właśnie szczękę z podłogi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje metamorfozy są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. super metamorfozy , ja ostatnio na blogu sama coś działałam szkoda ze tu wczesniej nie trafiłam bo grafik ze mnie marny i zmiany sa na lepsze ale dalekie od ideau pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Robisz cudne szablony ^^ Każdy blog odżywa po kontakcie z Tobą i Twoimi dziełami ;-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo udane metamorfozy. Ja właśnie planuję zmianę i jakoś nie mogę się zdecydować na nagłówek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.