275 | Jeden wpis - kilka zdobień

by - 00:52

Hej ;) Zbierałam się już od wczoraj z napisaniem tego posta, no ale jak to ja... w międzyczasie zrobiłam kilkanaście innych rzeczy, nie wyłączając malowania paznokci :D Dziś zapraszam na wpis z kilkoma zdobieniami wykonanymi na paznokciach mojej kumpeli, że tak powiem jest ona moją stałą klientką - Martyna pozdrawiam ;*
Większość z nich widzieliście już na blogu, jednak inaczej prezentują się na innym kształcie pazurków, więc pokazuję raz jeszcze, a do każdego podaję link do zdobienia na blogu ;) Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale na szybko zazwyczaj robię je telefonem z włączonym flashem... więc po prostu nie mogę nic lepszego zapewnić. Zapraszam.

Pierwsze to "drapieżne" zdobienie z panterką, czarnym a'la skórzanym lakierem z Wibo oraz ćwiekami. Na blogu pojawiło się coś podobnego, ale w wersji z ostrymi stożkami, tutaj tak, by nic nie poodpadało więc ćwieki płaskie (Born Pretty Store). Użyte lakiery i zdobienie na moich paznokciach opisane TUTAJ.

*
Kolejne to holograficzne drip nails, które możecie zobaczyć TUTAJ. Wyglądały cudnie i fantastycznie się mieniły, nic dodać, nic ująć :)
*
Następne również powinno Wam być znane z bloga, tym bardziej, że pojawiło się całkiem niedawno. Otóż kolorowe kryształki z BornPretty Store na przepięknym, białym, piaskowym lakierze z Golden Rose. Wiele osób się nimi zachwycało, bardzo się cieszę z tego powodu. Możecie je zobaczyć TUTAJ.
*
To mani również było na blogu, dokładnie TUTAJ. Dzięki niemu dostałam do testowania cudne lakiery z Softer. Eleganckie i z taką nutką tajemniczości, przez matowe wykończenie i błyszczące wzorki. 
*
Kolejne dwa zdobienia na blogu nie gościły, bo są zainspirowane czymś znalezionym w sieci. Pierwsze, dosyć niespotykane połączenie kolorystyczny - pudrowy róż (Wibo #485) + niebieski (Golden Rose Matte Velvet #104). Na nich czarne kontury, kwiatki, cyrkonie i trochę srebra. Wszystko prezentowało się doskonale! ;)
*
Ostatnie zdobienie to minimalizm, klasyczne połączenie czerni i bieli. Dodałam wakacyjny akcent - palemki, a resztę paznokci ozdobiłam malutkimi kryształkami również z BornPretty Store.

Dzisiaj taki post trochę wynagradzający moją nieregularną obecność tutaj. Powiedzcie dziewczyny, które ze zdobień najbardziej przypadło Wam do gustu i czy lepiej wyglądają na takim kształcie pazurków, czy raczej na moich ;) Pozdrawiam.

Ps. aaa no i jak zapewne zauważyłyście już jakiś czas temu zmieniłam szablon, co o nim myślicie? Mi wydaje się taki bardziej profesjonalny, nie przesadzony i ładny. Macie takie same odczucia? I czy nie jest za różowo :D

Zobacz także:

13 komentarzy

  1. Czarne paznokcie ze złotym zdobieniem zdobyły moje serducho :) Aczkolwiek wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze i trzecie<3 moj gust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szablon bardzo fajny ;D
    a ze zdobień najbardziej podobają mi się te białe z kolorowymi kryształkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie bardzo ładne ;) z kryształkami najwięcej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne, ciężko wybrać najładniejsze, ale chyba to z niebieskimi kwiatkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdobienie z kolorowymi cyrkoniami od BPS podbiło moje serce! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. super inspiracje :) ja się wyłamię, bo najbardziej podobają mi się holo dripy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się te z palma,minimalizm ale jakże piekny

    OdpowiedzUsuń
  9. masa fajnych zdobień :)
    jak cudny szablon *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale znów się u Ciebie pozmieniało :) Bardzo fajnie :) A pazurki z tymi cyrkoniami piaskowe wyglądają bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozmieniało się trochę u Ciebie :) Fajne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Srebrne, czarne z złotym i palemki - wymiatają :) Boskie zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbia Twoje mani, bo zawsze coś się dzieje :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki