273 | Flormar Holographic Silver # 392 + nowe drogeryjne gazetki

Hej ;)
Od razu Szczęśliwego Nowego Roku wszystkim! ;* Dzisiaj brak jakichś propozycji sylwestrowych paznokci... chociaż lakier, który pokażę, z pewnością spisałby się idealnie nawet solo, jak zresztą każdy holograficzny. Otóż zapraszam na swatche i krótki opis cudaczka, w którym się zakochałam: Flormar Holographic Silver #392.

Nie mam pojęcia czy lakier ten dostaniecie stacjonarnie w Polsce, ja szukałam wcześniej ale niestety nie znalazłam, za to w Bułgarii kupiłam go za parę lewów w zwykłych delikatesach :D jakież było moje szczęście! 

I tu zaczyna się holograficzna historia. Otóż lakier w szklanej buteleczce, długa nakrętka standardowa dla Flormari, 11ml. Pędzelek lekko rozszerzany, okrągły, łatwo nim pokryć cały paznokieć. Do pełnego, ładnego krycia ja używam trzech cienkich warstw, ale można również poprzestać na dwóch - efekt, również jest ok. 
Ogólnie lakier ten to masa malutkich srebrnych i mieniących się kolorami drobinek, które najładniej wyglądają w słońcu lub mocnym sztucznym świetle. Lakier jest dosyć gęsty, jednak bez problemu się rozprowadza i nie robi dziwnych smug itd.
Ja nie pokrywałam już paznokci dodatkowo top coat'em, by nie popsuć holograficznego efektu (czasami tak niestety bywa). Można go również używać jako topper na inne lakiery, wtedy jedna warstwa zostawia śliczny, mieniący się pyłek ;) Lakier długo się trzyma bez żadnych ubytków, nawet trudno jest go zmyć. Ogólnie bardzo polecam :)
*
Teraz trochę z innej beczki, otóż pozbierałam dla Was ciekawe promocje i oferty z drogerii, oraz zamieszczam linki do aktualnych gazetek promocyjnych ;) zapraszam do klikania.

ROSSMANN polecam (GAZETKA + nowy magazyn Skarb):

  • żele Original Source 250ml za 5zł
  • żele do  golenia dla kobiet Isana 7zł
  • mascary Rimmel, Maybelline i MaxFactor o kilka zł tańsze
  • pomadki Bourjois (w tym Velvet) za 37,50zł !
  • perfumy Lady Gaga 30ml 55zł oraz wiele innych perfum w o wiele niższych cenach


HEBE polecam (GAZETKA + magazyn Hebe):


  • rajstopy w sprayu Sally Hansen za 37zł
  • perfumy Euphoria Calvin Klein, 30ml 112zł
  • -30% na podkłady do twarzy!
  • lakiery Sally Hansen Xtreme Wear za 12zł!
  • kosmetyki do makijażu oczu Maybelline -30%


SUPER-PHARM polecam (GAZETKA) :


  • 1+1 za grosz na wszystkie produkty do makijażu!
  • ogólnie mnóstwo promocji -30% na bardzo wiele produktów, podane w gazetce
  • lakiery Life za 3zł
  • przy zakupie jednych perfum z wyprzedaży drugie -60%!

NATURA polecam (GAZETKA):


  • o kilka zł tańsze produkty MySporty i Essence m.in. kredki do oczu, cienie, lakiery...
  • lakiery Bell Glam Wear za 10zł
  • lakiery Rimmel Salon Pro 13zł + 100pkt na kartę payback
  • mascara Rimmel Scandaleyes za 18zł
  • wybrane produkty Gillete -30%
  • pianki koloryzujące Venita 7zł (bardzo polecam!)
  • dużo przecenionych perfum
Oferta specjalna DOUGLAS, mnóstwo przecenionych perfum, na prawdę można upolować coś fajnego. Gazetka TUTAJ.


Także wybrałam co mi się spodobało, ale zachęcam do przejrzenia gazetek, teraz jest wiele wyprzedaży poświątecznych i czasami można upolować coś fajnego ;) 
Na dzisiaj to tyle, pozdrawiam ;**

22 komentarze:

  1. Alez on jest piękny! Marzy mi się taki... gdzie u mnie widziałam flomary, może i ten by się znalazł..

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taki efekt, strasznie mi się takie lakiery podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. W Warszawie w Promenadzie jest wyspa z Flormarem i ten lakier można kupić, bo też go mam od dawna, właśnie z tego stoiska ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go mam i obecnie również na paznokciach :) Jest przepiękny :) A kupiłam w Łodzi w Manufakturze na stoisku Flormar

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go! :) Kupiłam go w Silesia City Center w Katowicach za 10zł. Flomar ma tam wysepkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie wiedzieć, że w Polsce też dostępny ;)

      Usuń
  6. łomatko to Twoje pazurki? a gdzie masz szpony? :D
    ten Flormar jest śliczny, ja go kiedyś u nas kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sa to aktualne paznokcie :D aleee teraz też dlugich zbyt nie mam ;p

      Usuń
  7. jest przecudny :) szukałam takiego hologramu przez długi czas i dopiero niedawno na spotkaniu bloggerek trafił mi się w paczce, byłam zachwycona :) cały czas maluje nim serdecznego a na resztę trafiają szarości, wygląda ta naprawdę ładnie ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak jest prześliczny :) pasuje do wszystkiego!

      Usuń
  8. No faktycznie on jest taki cudowny, że solo wszyscy się zachwycają ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny jest! Chętnie bym nim sobie pomalowała teraz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że skróciłaś pazurki. :) Lakier jest boski !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia już trochę nie aktualne ;)

      Usuń
  11. Świetny mani, uwielbiam tego typu lakiery :). Przejrzałam sobie Twojego bloga i stwierdzam, że robisz cudne pazurki. Czekam na więcej, dlatego obserwuję!
    Pozdrawiam, Ewelaina :*

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny ten Flormar, taki delikatny. BTW, świetny nowy szablon

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.