272 | Wesołych świąt! Zimowe pazurki.

Witajcie!
Na początku chciałabym Wam wszystkim życzyć radosnych i spędzonych w rodzinnym gronie Świąt Bożego Narodzenia. By każdy zaznał odpoczynku, smacznego jedzenia, rodzinnej atmosfery i ogólnie mógł poczuć prawdziwy klimat tych świąt, bez kłótni, problemów i innych nie miłych sytuacji. Wesołych Świąt!
Jeszcze do wigilii trochę czasu mam, więc postanowiłam coś wrzucić. Dziś pazurki zimowe, w sumie szkoda, że śnieg tylko na zdobieniu, a nie na ulicach ;/ straszna plucha jest i tak brzydko, przynajmniej u mnie. Zapraszam na wpis:

Śnieżynki na zimowym, nocnym niebie... tak mi się kojarzy to zdobienie. W dodatku w lakierze bazowym, którym jest Sally Hansen X-tream wear Cosmic blue # 05, zatopiony jest holograficzny brokat, który ślicznie mieni się w świetle, niczym padający śnieg. O tym lakierze dokładnie pisałam TUTAJ, Natomiast tym razem użyłam dwóch warstw.


Białe płatki śniegu zrobiłam farbką akrylową. Może nie do końca wyszły mi tak jak chciałam i niektóre są nierówne, ale oj tam z daleka prezentowało się znośnie. 
Wszystko pokryłam tym razem top coatem Golden Rose Quick Dry, bo Gel Look mi się skończył... i to właśnie nie do końca był dobry pomysł, bo mani nieco się rozmazało, a całość nie została wyrównana, jednak nie jest on zdecydowanie moim ulubieńcem, raczej wyjściem awaryjnym.
Także świętujcie! Ja również niedługo zacznę się ogarniać, pozdrawiam i niedługo kolejny post ;*

11 komentarzy:

  1. Ładne pazurki. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są takie zimowe pazurki, ślicznie je zmalowałaś :)
    i Tobie również zdrowych, radosnych i wesołych świąt! merry x-mas! :*
    p.s. widzimy się w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne śnieżynki ;) a u mnie za oknem deszcz i deszcz :( Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie również Wesołych Świąt !!! :)

    Ps. Śliczne, zimowe mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję Wam dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne śnieżynki, bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pazurki. Ja Ci życzę z kolei Szczęśliwego Nowego Roku, bo zaglądam tu dopiero dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądają te pazurki! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.