269 | Lukrowane paznokcie z posypką ;)

by - 17:31

Hej ;) Ostatnio  sporo u mnie na blogu różu i wszelkich jego odcieni... no co ja zrobię, jak ten kolor strasznie mi się podoba, szczególnie na paznokciach. Dzisiaj kolejne mani tym razem w pastelowych, pudrowych barwach. Zapraszam.

Do tego mani zainspirował mnie piórkowy lakier My Secret Feather Nail Art #186 Feather Color oraz mani Panny Marchewki z tym lakierem. Niestety nie do końca wszystko wyszło mi tak jak chciałam... wydaje się trochę przekombinowane i przede wszystkim niedopracowane, krzywe itd. No i zdjęcia niestety nie zachwycają, ale pokazuję, bo jakiś tam urok mają ;P
Użyte lakiery to: Wibo Express Growth # 485, Gel Like Blue Lake, Mglista Poświata; wspomniany wyżej My Secret; KOBO Cherry Flover; GR Gel Look. Wszystkie położone po dwie warstwy, jedynie piórkowy topper w trzech podejściach na lakier bazowy. Do tego błyszczące kryształki z BPS.
Mani jak widać bardzo cukierkowe i słodkie, kojarzy mi się z takimi lukrowanymi babeczkami albo jakimiś wypiekami i kolorowymi posypkami. Też odnosicie takie wrażenie? ;) 
Mani sporo schło, przez dużą ilość warstw, po a tym porobiły się pęcherzyki powietrza przez lekko zgluciały już top GR... muszę coś nowego zakupić. Co  do samego piórkowego to jest całkiem fajny, nie zachwycił mnie, ale wygląda przyjemnie. Pędzelek nabiera trochę mało tych paseczków i trzeba się troszkę namazać, ale przecież nie jest to lakier kryjący.
Na koniec jeszcze zdjęcie moich "gołych" pazurków, bo ostatnimi czasy pojawia się wiele komentarzy na blogu czy instagramie, z pytaniami czy paznokcie mam naturalne ;) 
Jak widać, tak są to moje naturalne pazurki, spiłowane na migdałki, bo taki kształt najbardziej mi odpowiada. Na zdjęciu tylko z odżywką.
Wszystko na dziś ;) Do napisania ;* 

Zobacz także:

28 komentarzy

  1. Masz przepiękne paznokcie!!! Aż Ci zazdroszczę, bo u mnie wyhodowanie takiej długości graniczy z cudem ;) a samo zdobienie bardzo ciekawe - podoba mi się Twój pomysł na wykorzystanie piórkowego lakieru - sama mam ich kilka i leżą w kącie, bo w wersji solo już mi się przejadły. Ale u Ciebie dostały drugie życie - super!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładne, lubię takie pastelowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. generalnie nie przepadam za lakierami piórkowymi, a ta kombinacja u Ciebie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie pazury i chodzi mi tu o to, że masz taką naturalną długość. Tęsknie u siebie a takimi, niestety muszę mieć krótkie ze względu na studia :( chcę mi się świąt, bo sobie takie sprawię na ten okres przerwy :) Lakier z posypką wygląda zachęcająco. Ogólnie efekt jest przesłodki, uwielbiam takie stonowane pastele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masło maślane mi wyszło, bo jakie niby mają być pastele jak nie stonowane xD

      Usuń
    2. hehe dzięki :D lubie taka dlugosc

      Usuń
  5. cudowne zdobienie ;) kształt Twoich paznokci jest genialny, chciałabym mieć takie :D a naturalne prezentują się bardzo zdrowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny kształt paznokcia <3 zdobienie też ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie chyba też za dużo się dzieje, może bez takich mocnych serdecznych byłoby lepiej, co nie zmienia faktu, że to pracochłonny mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie tez tak mi sie wydawlo :D

      Usuń
  8. Baardzo mi się podoba ;) Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne masz pazurki ! takie ładne, równe i wyrośnięte ^^ Mani też cud-róż! ;-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękne, słodkie, ciasteczkowe paznokcie ;))

    OdpowiedzUsuń



  11. Jestem zachwycona :) Zdobienie jest niesamowite! Uwielbiam takie :))

    A długość idealna :))


    OdpowiedzUsuń
  12. Ja po serii 'piórkowej' Golden Rose mam uraz do lakierów tego typu ;) A połączenie pasteli chyba nie może wyjść źle :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajnie wkomponowałaś te piórka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Co prawda piórkowych lakierów nie posiadam gdyż jakoś do mnie nie przemawiają ale w takim wydanie jestem jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój jedyny piórkowy i bardzo byłam ciekawa efektu ;)

      Usuń
  15. piękne paznokcie, mani też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak bym chciała miec taka płytkę paznokcia jak TY;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za piórkami , ale paznokcie masz fantastyczne ! Zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega! I zazdroszczę takiej długości paznokci! Mi zazwyczaj się łamią w połowie Twojej długości, pomimo używania odżywki :(

    http://my-everyday-life-and-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę Ci tych paznokci :D mani bardzo fajne takie dziewczęce

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne te pastele :) jednakowoż w tym poście najbardziej zachwyciły mnie Twoje naturalne pazurki <3 BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki