268 | Różowe ombre nails

Cześć ;) 
piątkowy wieczór, spokój, zero obowiązków, odpoczynek i w końcu czas na bloga. Dzisiaj zdobienie, które jeszcze (w opłakanym stanie, ale...) mam na pazurkach. Mianowicie różowy ombre lub jak wolicie gradient. Zapraszam na wpis:

Niedawno zakupiłam sobie na jakiejś wyprzedaży w Naturze lakier KOBO Colour Trends Cherry Flover # 39. Ładny, jasny, ale jednocześnie dosyć intensywny odcień różu. Taki trochę "świnkowy" według mnie.

Lakier w owalnej szklanej buteleczce, ma płaski szeroki pędzelek. Co do konsystencji to całkiem przyjemna, raczej z tych rzadszych. Lakier dobrze się rozprowadza  i szybciutko wysycha. Do krycia pod gradient wystarczyły dwie cienkie warstwy, ale jak bym go miała zostawić samego, to dodałabym jeszcze jedną. Ogólnie wrażenia na plus.
Sam wydał mi się jakiś nudny jednak... no ale u mnie zawsze się musi coś dziać na paznokciach. Dodałam więc gradient gąbeczką. Padło na lakier Astor Fashion Studio Tahitian Flower # 306, więcej o nim przeczytacie TUTAJ . 
Wyszło całkiem przyzwoicie i ostatecznie na gradient dodałam holograficzny brokatowy topper od Deni Carter # 22.
Jak Wam się widzą takie połączenia, nie jest za różowo? To na tyle dziś. Przepraszam za słabe zdjęcia ale wcześnie robi się ciemno idt... wiecie o co chodzi ;)

25 komentarzy:

  1. Ja się zawsze zastanawiam, jak ty ze swoimi paznokciami funkcjonujesz :D
    Piękny gradient, ja jakoś tej techniki nie mogę opanować, a próbowałam i czytałam już wiele rzeczy. Pozostaje mi podziwiać u innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam z nimi żadnych problemów ;D serio, ale na codzień nie muszę robić takich czynności co by mi przeszkadzały typu: tarcie warzyw na tartce, granie w siatke/kosza czy krojenie czegoś w dużej ilości :D także też trudno mi się wypowiadać

      Usuń
  2. pieknie, tak różowo i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest różowo, ale mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. też bym chciała wyczarować takie cudo na swoich paznokciach, ale cóż, moje umiejętności to nie ten level :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trening czyni mistrza! :D to zawsze działa, spójrz na moje początki bloga i zobacz co może zdziałać czas i cwiczenie tego wielokrotnie ;)

      Usuń
  5. Śliczne :) Ja uwielbiam ombre :)
    Zapraszam również do mnie :) testacja.blogspot.com <- tutaj o testowaniu
    oraz: http://beautifulnailszozolka.blogspot.com <- tutaj o paznokciach ;)
    Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam gradienty, a jak się błyszczy to już jestem zachwycona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ombre na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej!
    Pierwsze co chcę Ci powiedzieć:
    SUPER NAZWA BLOGA!!! :D
    Bardzo ciekawi mnie skąd się wzięła ;)
    Cieszę się, że na Ciebie wpadłam- robisz fajne rzeczy :)
    Obserwuję i czekam na kolejne pomysły na paznokcie :)
    --
    francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! miło mi bardzo
      co do nazwy to nie ma ona jakiegoś szczególnego znaczenia ;D po prostu nie wiedziałam jak nazwać bloga kiedyś i na jakimś forum trafiłam na tę nazwę :D tak zostąło... ale teraz chyba myślałabym o zmianie na cos bardziej profesjonalnego

      Usuń
    2. Szkoda by było... A ta nazwa bardzo zapada w pamięć ;)

      Usuń
    3. ale na zmiany się nie zanosi także... ;D

      Usuń
  9. mi się podoba w różu :D sama niedawno robiłam w podobnych kolorkach i super się w nim czułam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na wyjście idealna, ale na co dzień do prac kuchennych chyba nie

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie Ci to wyszło :D a nazwę bloga zostaw :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie nie za różowo, bardzo mi się podoba ^^ Tak księżniczkowo (ale pozytywnie!).

    OdpowiedzUsuń
  13. za różowo?? never! odkąd coś mi się poprzestawiało z różem, lubię ten kolor :D ładny gradient ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle zachwycasz tymi swoimi pazurkami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba ten słodki gradient :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.