267 | Co? Gdzie? Za ile? czyli gdzie wybrać się po kosmetyczne zakupy

Hej ;) jako że na długi weekend wróciłam do swojego rodzinnego miasta i nie mam żadnych zdjęć paznokci to postanowiłam zrobić dla Was wpis z wyselekcjonowanymi, najnowszymi promocjami w różnych, ogólno dostępnych drogeriach. Tym bardziej, że niektóre z Was na pewno rozglądają się już za świątecznymi prezentami, teraz jest ku temu dobra okazja. W wielu sklepach panują mega obniżki i inne, ciekawe akcje promocyjne. Zapraszam do zerknięcia, co dla Was wybrałam.

Rossmann

gazetka >KLIK<
Jak zapewne wiecie do 19 listopada trwa w Rossmannie promocja 1+1 na produkty do makijażu - czyli kupujecie jeden, a drugi tańszy lub w tej samej cenie otrzymujecie gratis. Według mnie super opcja i na pewno wybiorę się po jakiś podkład (swoją drogą polecacie coś w jasnym odcieniu i z żółtymi tonami?? ). Po za tym mamy też sporo obniżek (więcej znajdziecie w aktualnej gazetce), np:
  • podkłady Astor tańsze o ok. 12zł (Perfect Stay, Skin Match, Lift Me Up)
  • podkłady Maybelline tańsze o ok. 10zł (Better Skin, Affinitone)
  • podkład Rimmel Stay Matte w cenie 17zł
  • brokatowe toppery Lovely - 7zł
  • perfumy Elizabeth Arden 5th Avenue 15ml - 40zł (bardzo polecam!)
  • woda toaletowa Puma Time to play - 52zł (super zapach)
  • inne perfumy męskie i damskie w super cenach

Drogerie Natura

gazetka >KLIK<
W Naturze najbardziej godne uwagi według mnie są:
  • -25% na produkty Dove (np. żele pod prysznic i balsamy do ciała)
  • tańsze o kilka zł farby Palette oraz konkurs, w którym można wygrać biżuterię  diamentami Apart
  • promo na super kremy Ziaja (m. in. z kozim mlekiem oraz z liśćmi manuka)
  • cała linia Rimmel Stay Matte -25%
  • szminki KOBO za 9zł
  • wszystkie produkty do makijażu Astor -30% !
  • wszystkie zapachy Mexx -40%

Super-Pharm

gazetka >KLIK<
W SP jak zwykle mnóstwo promocji i fajnych okazji. Spodobały mi się m. in.:
  • -30% na wszystkie farby do włosów
  • tańsza o kilka zł nowa seria Garnier Fructis gęste i zachwycające
  • pięknie pachnące mleczka do ciała Ziaja za 8zł
  • wiele znanych zapachów perfum w super cenach
  • lakiery ESSIE za 24.49zł !
  • wybrane produkty MaxFactor (w tym lakiery) i Rimmel -25%
  • kremy Soraya z olejkami za 11zł
  • cała seria Garnier do pięlęgnacji twarzy -25%

Hebe

gazetka >KLIK<
W Hebe zbyt często nie bywam, bo mi nie po drodze, ale zauważyłam, że też mają kilka fajnych zniżek:
  • płyn micelarny Tołpa Derm Face Physio za 17zł
  • maskara MaxFactor 2000 Calorie za 21zł
  • -30% na wszystkie produkty Dove
  • maskary Rimmel -20%
  • wszystkie produkty do makijażu Astor -25%
  • dermokosmetyki do twarzy Tołpa -20% !
  • -30% na wszystkie produkty Colgate

Drogerie Jaśmin

gazetka >KLIK<
Może nie wszystkie z Was je kojarzą, ja odwiedzam głównie ze względu na masę tanich lakierów do paznokci, jednak są tam też inne fajne rzeczy np:
  • w dniu 24.11 podkład MaxFactor Lasting Performance za 25zł! (polecam) i maskary 2000 Calorie za 17zł
  • świąteczne zestawy na prezent za 22zł (np. Adidas, Playboy)
  •  oraz mnóstwo innych
Na koniec jeszcze wzmianka o super poduszkach w Pepco - prześliczne wzory i kolory za 20zł (gazetka Pepco >KLIK<). Fajne promo widziałam także w Tesco a kosmetyki Sayoss oraz Fa w dodatku trwa konkurs w którym możecie wygrać podróż np. do Dubaju! (więcej info w gazetce Tesco >TUTAJ<).
Także przed świętami jak zwykle masa zniżek, a pieniążków jak nie było tak nie ma :D w każdym razie mam nadzieję, że taki wpis komuś ułatwił życie, wszystko ładnie zebrane w jednym miejscu. Nie bijcie, że może za długo i nudno ;p Pozdrawiam ;*

14 komentarzy:

  1. Kurczę, szkoda, że w pobliżu nie mam Drogerii Jaśmin :(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post :) jednak ja teraz mam przerwę w zakupach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W zasadzie to mi najbardziej nie po drodze do Super Pharm, zazwyczaj skuszam się jedynie na promocje z Rossmanna , tak było i tym razem - już trochę nowych lakierów i kolorówki zasiliło moje zbiory ;-) chociaż i tak jeszcze muszę się po puder (+ coś) przejechać ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam podobnie :D chociaż w warszawie to wszedzie blisko

      Usuń
  4. dzięki za podpowiedzi :) ja już zaczynam się zaopatrywać w prezenty pod choinkę, więc poluję na wszelkie okazje - mam sporo kobitek w rodzinie do obdarowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę odwiedzić rossmanna i naturę *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. W Rossmannie muszę popatrzeć na te Stay Matte, może znajdę odpowiednio żółty kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie... ja mam ten problem ze szukam czegos odpowienio jasnego i jeszcze w zoltych tonach ;/

      Usuń
  7. Rossmana dzisiaj odwiedziłam, ale wyszłam na razie bez żadnego lakieru, tylko z pudrem i podkładem, innych drogerii u mnie nie ma :( a może to i dobrze hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w planach akurat zakup jednego lakieru Essie, więc za tydzień wybieram się do SP :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o super pharm to warto poczekać na essie w promocja 2 za 1 ;) wtedy są chyba za 18 zł ;) a w rossmanie już wczoraj byłam :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pościk. Przydatne skróty obniżek cenowych. Nie trzeba klikać w gazetki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za komentarze, cieszę się,że wpis się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skorzystałam z kilku promocji i nie żałuję :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.