266 | Shin bright like a diamond... from BPS

Heej ;)  Taak, jednak żyję! Mam dziś sporo wolnego więc musiałam zabrać się za wpis i nadrabianie blogowych zaległości. Po za tym jakiś czas temu dostałam paczuszkę z produktami do recenzji od BornPretty Store i nie mogłam się doczekać, kiedy Wam je zaprezentuję. Dziś kolorowe dżety, zapraszam na wpis.

Jak mówiłam, wzbogaciłam się o trzy cudowne karuzele z BPS wypełnione po brzegi różnymi diamencikami (czekam na jeszcze jedną paczuszkę za punkty :D). Dzisiaj pokażę Wam jedną z nich, a mianowicie tą, której byłam najbardziej ciekawa. Czy jest zadowolona? Zaraz się dowiecie.

Karuzela ma numer # 16519 i znajdziecie ją TUTAJ lub przez zakładkę nail art. Zawartość plastikowego pudełeczka to ok. 350 kryształków w różnych kolorach i dwóch rozmiarach - 1 i 3,5mm. Niestety są dosyć średnio wykonane... pojawia się sporo krzywo przyciętych, odpryskuje z nich farba, są posklejane itd, no ale większość bez zastrzeżeń. Obecnie kosztują 2,47$! Ale dodatkowo możecie uzyskać rabat 10% wpisując ten kod TVL91 (przesyłka zawsze darmowa). 
Kryształki przyklejałam jak zwykle na mokry lakier i lekko dociskałam, następnie pokrywałam top coatem, czyli tradycyjna procedura z ozdobami. Jakoś szczególnie nie zaskoczyły mnie trwałością na paznokciach i już na trzeci dzień kilka odleciało, ale zwalam winę na chropowaty lakier bazowy, spróbuję również na zwykłym.
Jako lakier bazowy użyłam prześliczny Golden Rose Holiday nr 70. Standardowo dwie warstwy. Kryształki poukładałam przy nasadzie pazurków. Jak Wam się podoba efekt? Dla mnie dosyć ciekawy i fajny, chociaż wiem, że większości z Was tak dużo odstających ozdób nie przypada do gustu. 
Czekam więc na wasze opinie i pozdrawiam ;*

34 komentarze:

  1. Bardzo fajnie to wygląda :) na 3 dzień odpadły? Ja uważam, że to świetny wynik. Myślałam, że krócej wytrzymają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie u mnie zawsze kryształki się długo trzymają, te pewnie odpadly szybciej ze wzgledu na chropowaty lakier bazowy

      Usuń
  2. przepieknei Ci to wyszło!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie to wygląda :) ja wolę kupić pustą karuzelę i sama dobrać dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko, co kolorowe mi się podoba :) smutno mi, że moja kobitka od współpracy ciągle mnie prosi o zamawianie naklejek zamiast karuzeli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam podobnie :D moja na szczecie zgadza sie na wszystko :D

      Usuń
  5. Boskie <3 uwielbiam Twoje zdobienia. Mi przesyłka za punkty szła 2 mc :/ teraz czekam na wspolpracową ;) szkoda ze te paczki tak długo idą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      no niestety dlugo strasznie, ale oplaca sie czekac ;D

      Usuń
  6. Mani na bogato! Piękne na sylwestra będą!
    Dodaję do obserwowanych i czekam na kolejne paznokciowe posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie bomba! Z reguły nie przepadam za tak dużą ilością kryształków na paznokciach - ale w tym zestawieniu naprawdę całość mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! :)
    Od dawna mam ochotę na coś takiego :) ale brakuje mi takich świecidełek :(

    OdpowiedzUsuń
  9. super lubię takie bogate zdobienia :) lakier idealnie spasował się z kolorowymi dżetami :)9

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się zarówno lakier bazowy, jak i kolorowe ćwieki :) lubię dość "wystrojone" pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kiurczę ile przyklejania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny efekt, kryształki świetnie się prezentują z tym lakierem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się bardzo podoba jak skomponowałaś bogactwo ozdób z jasnym, prostym tłem. Jakby ono było dziko kolorowe to mogłoby być już za dużo, a tak jest w sam raz :) przyznaj się że wpadłaś w szał studenckim imprez :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakich tam imprez :D ja na imprezy to wracam w weekendy do rodzinnego miasta do znajomych xd a tu siedze i brak mi czasu albo sie ucze :D

      Usuń
  14. a ja uwielbiam takie cuda na paznokciach, tylko niestety problem polega w trwałości :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten piasek od Golden Rose jest prześliczny. Samo zdobienie na bogato, na pewno się wyróżnia. Na twoich paznokciach ta kompozycja wygląda mega, ale sama bym się chyba w życiu nie skusiła :) a ten piasek... Mrrrr ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podoba to rozłożenie dżetów, z taką bazą wygląda idealnie, brawo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. No to przypomniałaś mi o GR 70 <3 Przepięknie wygląda to wszystko! MImo, że nie jestem zwolenniczką tak dużej ilości dżetów na paznokciach, tutaj o dziwo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dosłownie jak cukiereczki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pazurki wyglądają bardzo szykownie. :) Uwielbiam cyrkonie, ale na zwykłym lakierze u mnie odpadają bardzo szybko..

    OdpowiedzUsuń
  20. na pewno przyciagają uwagę ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję za bardzo miłe komentarze <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.