265 | Purple dotted nail art + promocje w dogeriach

Siemka wszystkim, 
spieszę się nieco, dlatego dzisiaj tylko krótkie kilka zdań na temat tego zdobienia. Chyba po raz pierwszy w tak "rozległej" formie pojawia się u mnie kropkowe mani! :D Mam nadzieję, że Wam się spodoba, zapraszam.

Któregoś dnia zmyłam paznokcie i nie miałam zupełnie pomysłu co by zmalować, miałam ochotę na jakiś kolor, którego dawno nie nosiłam, ale jednocześnie nie chciało mi się bawić w skomplikowane zdobienia. Pomyślałam, że może w końcu zrobiłabym jakieś pazurki w kropki. Są proste i uroczo wyglądają, ale jakoś nigdy nie wychodziły mi na tyle ładnie bym była z nich zadowolona. Tym razem się udało!
Lakier bazowy to jeden z moich ulubionych fioletów, pastelowy, lawendowy z Quiz Safari niestety bez nazwy i numerka ;/ kropki wykonane sondą i lakierami Orly Saturated oraz OPI Alcatraz... Rocks dla urozmaicenia ;)
Wszystko pięknie pokryte Golden Rose Gel Look, który daje piękną, błyszczącą taflę i doskonale wyrównuje mani. 
Pazurki na każdą okazję, ponieważ można tu szaleć z połączeniami kolorów, zrobić jakąś delikatną klasykę, albo ekstra mani na szaloną imprezę, panuje wielka dowolność ;) Polecam się przekonać do kropek, jeżeli ich nie lubicie, są ekstra!
Ostatnio chwilę przeglądałam nowe gazetki promocyjne i kilka produktów wpadło mi w oko... niestety koniec miesiąca i jako biedna studentka cierpię na brak gotówki. Ale już po pierwszym szykują się może jakieś większe kosmetyczne zakupy ;) Tymczasem tutaj krótki przegląd dla Was.
Po pierwsze od dziś do 31.10 jest -40% na kosmetyki do makijażu z SuperPharm, promocje na mnóstwo kosmetyków, -50% na jeden produkt do makijażu lub paznokcie jeżeli chcecie założyć kartę LifeStyle oraz wiele innych. Gazetka TUTAJ.
W Drogeriach Natura (TUTAJ Gazetka!) -40% na wszystkie zapachy do 5.11. oraz mnóstwo przecenionych produktów od 30-40% np. podkład Maybelline Affinitone (17zł), lakiery Astor Perfect Stay (15zł), szminki Rimmel Lasting Finish (14zł), kremy z Lirene i wiele wiele innych. Szukajcie szczegółów w gazetce.
Natomiast w Rossmanie jakichś większych super ekstra promocji nie ma, ale też znajdziecie coś dla siebie. Z produktów dla mnie interesujących mamy żele pod prysznic Original Source 500ml za 8.99zł, tańsze podkłady Astor Perfect Saty oraz Maybelline Better Skin. Zmywacz Isana 125ml za 2.99zł, antyperspiranty Garniera również na zniżce... ogólnie polecam jak wyżej, również zapoznać się z gazetką promocyjną TUTAJ.  
Na dziś tyle, pozdrawiam ;*

30 komentarzy:

  1. A podoba mi się :)))
    Mega symetria, równiutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała symetria :) pięknie, uwielbiam kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Rossmannie też niedługo będzie większa promocja na kosmetyki do makijażu - czekajcie cierpliwie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach no właśnie - miałam jeszcze napisać, że kropeczki zawsze dobrze wyglądają ;-)

      Usuń
    2. dzięki ! ;)
      ooo to czekam z niecierpliwością może coś ciekawego będzie

      Usuń
  4. ślicznie Ci wyszły te kropeczki ;) od niedawna też polubiłam takie rodzaj zdobienia:) Masz śliczną płytkę (długość i kształt) więc takie zdobienie podkreśla ją tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale uroczo to wygląda! aż nabrałam ochoty na kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz cudne te paznokcie, za każdym razem kiedy tutaj wchodzę nie mogę się napatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale równiutkie kropeczki! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądają ;) uwielbiam kropki ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. super te pazurki a paznokcie masz swoje ??

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę jutro zajrzeć do Superpharm, może coś wyczaję.
    Masz szałowe paznokcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak! Ja ostatnio uwielbiam kropeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. A jak ci równo wyszły te kropeczki :)
    U mnie różnie bywa z ich wielkością.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam kropki , więc mnie się strasznie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello! Nice blog!
    Follow me and I will follow back)
    My Blog: violaceous_flavor

    OdpowiedzUsuń
  15. ślcizne kropeczki. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja u siebie chyba miałam dwa zdobienia kropkowe ale hoho dawno temu :)
    Pieknie Ci wyszło i ta kolorystyka mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doszłam do wniosku, że kropki dobre jak się nie ma czasu :D teraz będą pojawiać się chyba częściej ;p

      Usuń
  17. I proszę jak niewiele potrzeba by efekt był cudny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.