264 | Vintage roses nail art

Hej hej! 
Jak w tytule mam dla Was dzisiaj zdobienie z różyczkami, czyli motywem, który pojawia się u mnie bardzo często, ale to dlatego, że jest bardzo szybki do wykonania, pasuje do wszystkiego i pięknie wygląda ;) 
A tak po za tym jak tam u Was, dzieje się coś ciekawego w blogosferze? Ja to ostatnio nie nadążam nawet za tym co nowego w lakierowych kolekcjach się dzieje, co można fajnego kupić itd, więc jak macie ochotę możecie polecić coś w komentarzach ;) nowe kolekcje, kolory itd.

Mani zainspirowane jednym ze zdobień Botanic nails. W roli głównej czerń (Quiz Safari), biel (SH White On) i czerwień (Cleme Oh La La Valentine). Połączenie bardzo klasyczne i piękne moim zdaniem. Dodatkowo jest tam złoty holograficzny topper również Quiz Safari i kilka innych lakierów użytych do wzorów. Wszystko pokryte GR Gel Look.

Według mnie zdobienie jest proste i każdy może spróbować je wykonać, fajnie wygląda do wszystkiego jest eleganckie i uniwersalne ;)
Wykonane cienkim pędzelkiem. W sumie nie wiem co więcej mogę o nim powiedzieć? Zebrało sporo komplementów, wnioskuję więc, że najgorzej nie wyszło ;D 
Muszę Wam powiedzieć, że podoba mi się czerwień na paznokciach, co do nie dawna nie było takie oczywiste!
Odzywajcie się co sądzicie i mówicie co tam nowego w blogowym świecie. Pozdrawiam ;**

14 komentarzy:

  1. Dużo się na nich dzieje ;) tu kwiatki, tam paski, ale wszystko fajnie do siebie pasuje ;) bardzo mi się podoba , zwłaszcza różyczki na czarnym tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiatuszki :) Talent jakich mało. Uwielbiam oglądać twoje malunki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja tam nie umiem takich różyczek zmajstrować :( a nowości to chyba Wibo szaleje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szaleje szaleje, potwierdzam.
      "śmieciowe" piaski mają, dużo brokatu w różnym kształcie, od piegów po paseczki
      I fajne lakierowe duety (najlepsze w nich są brokatowe topcoaty, serio oryginalne)

      Usuń
  4. Świetne zdobienie. Motyw różyczek chyba nigdy nie wyjdzie z mody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zaczyna mi się podobać taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Cię za zapał zmalowywania coraz to czegoś nowego :) Super.

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne prace tworzysz :) bardzo mi się podobają, zwłaszcza różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to takich cudów nie potrafię zrobić u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają jak bluzka w stylu vintage

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.