263 | Pierre Rene Top Flex Passion & Wibo Granite Sand 5

by - 21:36

Cześć ! Siedzę sobie właśnie u przyjaciółki (Kamila pozdrowienia z łóżka obok :D ) ogólnie relaks po tygodniu i odpoczynek od życia. Dziś zdobienie, które nosiłam na paznokciach jakie dwa tygodnie temu. Naszło mnie na takie jesienne połączenie kolorów, a przy okazji mogłam w końcu wypróbować granitowy Wibo. Zapraszam do czytania.

Do tego mani nie byłam na początku przekonana, głównie przez kolorystykę, ale ostatecznie strasznie mi się spodobało i nosiłam prawie tydzień... ale to ostatnio norma, nie mam kiedy pazurków malować :(

Użyłam tu dwóch lakierów. Fiolet to Pierre Rene Top Flex Passion 204 natomiast drugi  to cudowny teksturowy Wibo Granite Sand 5. Oba położone w ilości dwóch warstw. Są zupełnie bezproblemowe, ładnie kryją, nie tworzą smug i innych zbędnych niespodzianek. Granitowy strasznie mi się spodobał, nie dość że wygląda pięknie to jeszcze ma same zalety. 
Do tego dodałam złote ćwieki od BornPretty Store, które może wydają się trochę za duże, ale chyba pasowały do tych pazurków. Wszystko pokryte warstwą bezbarwnego Golden Rose Gel Look. Niestety zdjęcia robiłam już po kilku dniach noszenia tych pazurków i widać starte końcówki i popękany lakier od wyżej wymienionego topa, ma on tak, że na jednych lakierach pęka na innych nie.
Tutaj pazurki jeszcze długie, teraz nieco je skróciłam, bo stały się już nie wygodne. Jednak nadal trzymam się migdałowatego kształtu, strasznie się u mnie przyjął ;p
Na razie to tyle ode mnie. Szybko, zwięźle i na temat to moje ostatnie hasło... więc wybaczcie ;) pozdrawiam ;*

Zobacz także:

35 komentarzy

  1. Bardzo fajne połączenie :) Ten Wibo jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ;) Granite Sand 5 mam również i bardzo mi się podoba ;) a paznokcie nim pomalowane są faktycznie twarde jak granit ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super połączenie! świetnie wszystko zgrane - kształty, kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie świetne, ale jak dla mnie ćwieki nieco za duże :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie, proste i efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie ci to wyszło : ) Miałam własnie takie długie paznokcie jak Ty tutaj masz i po 8 miesiącach zaczęły mi łamać ; (

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami się tak dzieje, mam nadzieję że moje na zimę się nie zmienią ;D
      dziękuję

      Usuń
  7. Ale piękne i efektowne zdobienie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie to wygląda! Podziwiam Twoje zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne mani też mam ten Wibo i mi się również bardzo podoba :) kształt paznokci masz super i ja też takie mam od kilku miesięcy i puki co ich nie zmienię bo nosi mi się je super i są wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te Twoje pazury rosną w oka mgnieniu! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski mani ! Kolory ze sobą połączone wyglądają idealni. Zakochałam się wręcz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam ten piasek i bardzo go lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  13. te Twoje migdałki są przepiękne <3 zdobienie wyszło rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak granitowe lakiery od wibo w ogóle mi się nie podobały, tak na Twoich zdjęciach ten konkretny wyszedł tak atrakcyjnie, aż pomyliłem go na początku z Kiko z tej babeczkowo posypkowej kolekcji. Ładne zestawienie z tym bordo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie podoba mi się ta babeczkowa kolekcja kiko ;D jednak z tej serii wibo tylko ten kolor wpadł mi w oko
      dziękuję

      Usuń
    2. Mi tak samo! W sumie nie mam ciśnienia na jego kupno, ale z całej kolekcji wydaje mi się najładniejszy. Pozostałe kolory są ładne na swój sposób, ale jak dla mnie zbyt mało urozmaicone, bez kontrastu i nieco mdłe

      Usuń
  15. Bardzo podoba mi się połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Połączenie lakierów jest perfekcyjnie - idealnie do siebie pasują i do tego ćwieki :) Kochana dla mnie świetne i kreatywne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no mani znakomite :) i mi też ten top strasznie pękał na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pęka ale i tak jak na razie dla mnie jest najlepszy w tej kategorii cenowej :D

      Usuń
  18. Te duże ćwieki idealnie tu pasują. Długość paznokci sprawia, że proporcje są po prostu zachowane... a co do Wibo - kocham tę serię :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. To Twoje paznokcie czy tipsy? :)

    Zapraszam do siebie asiulcowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie miałam sztucznych ;) naturalki rzecz jasna

      Usuń
  20. Świetne zdobnictwo, bardzo profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne pazurki :), ładnie to wygląda. Ja coś ostatnio nie mogę z powrotem zapuścić swoich paznokci :(.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdobienie! Sama bym coś takiego ponosiła ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki