262 | Dwa letnie zdobienia na poprawę humoru

Hej, znowu po sporej przerwie od ostatniego wpisu, ale teraz będzie tak coraz częściej niestety. Dzisiaj dwa zdobienia, które robiłam Weronice i Marcie. Oba mają wakacyjne, palemkowe akcenty. Mam nadzieję, że pomogą w utrzymaniu obecnie ślicznej pogody, oby jak najdłużej.
Pierwsze na paznokciach Weroniki. Kolorowe gradienty w ciepłych barwach oraz obowiązkowo palmy. Jest ładnie, prosto i pozytywnie.
Wzory wykonane farbą akrylową, gradienty gąbeczką, natomiast dokładnie nie będę wypisywać nazw użytych lakierów, chyba że któryś wpadł Wam w oko i chcecie wiedzieć ;) Zdjęcia z fleszem.
*
Drugie zdobienie na pazurkach Marty. Chciała dużo rożnych rzeczy i nie mogła się zdecydować. Ostateczne padło na niebiesko-różową kolorystykę, palmy na gradiencie oraz czarny krzyż. Żeby nie było pusto dodałam jeszcze małe ćwieki z BPS i etniczny wzorek na wskazującym.
W obu zdobieniach paznokcie pokryte Golden Rose Gel Look.
Jak Wam się podobają takie pozytywne wakacyjne zdobienia na jesień? ;) Pozdrawiam ;*

24 komentarze:

  1. jejku jak bym chciala umiec tak malowac... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę kupić ten top z GR :) pięknie lśnia paznokcie :)))
    a zdobienia jak zawsze- udane! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. palemki wyszły genialnie:) wersja z ćwiekami również jest bardzo interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :-) szczególnie to pierwsze bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ;) piękne palemki na gradientach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze zdobienie bardziej mi się podoba, na drugim troszkę za dużo się dzieję - krzyże, azteki i palemki, taki mix wszystkiego :)) PS.Wzięłaś swoje wszystkie lakiery do akademika? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne ;D większość znaczy zostały tylko te których nie uzywam zupełnie (czyt. ciemne, bordowe, czerwone i jakies stare) ;D

      Usuń
  7. Nie chcę zabrzmieć źle, ale umieszczanie krzyży na czymkolwiek (bluzki, szaliki, bransoletki (ale takie z np. różowym sznurkiem i krzyżem wysadzanym sztucznymi diamencikami), spodnie, paznokcie itp.) budzi we mnie agresję. Nie jestem wybitnie wierzącą osobą, ale... Krzyż to chyba raczej symbol wiary niż ozdobnik, strasznie mnie denerwuje taki widok.
    Pierwsze paznokcie bardzo mi się podobają, drugie już nie.

    Pozdrawiam, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zupełnie się zgadzam, też nie lubię tego typu rzeczy, ale skoro Marta chciała to klient nasz pan ;)

      Usuń
  8. Pierwsze piękne zdobienie,lubię palemki i gradienty,drugie nie do końca mój styl,jakoś te krzyże mi nie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy mix podoba mi się bardziej - fajny, wesoły i pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przypomniałaś mi lato tymi pazurkami :) oba zdobienia fajne, ale bardziej mi się pierwsze podoba, na drugim ciut za duży misz-masz, ale kolorystyka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie Ci wyszło :) Patrząc na oba zdobienia nie moge sie zdecydować, które paznokcie są ładniejsze. Te zaokrąglone czy kwadratowe :O

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja poproszę o bilet do miejsca gdzie rosną te palmy :D
    Zima jeszcze się nie zaczęła a mi już tęskno za latem.. Poproszę więcej takich cieplutkich i optymistycznych mani :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudnie wyszło, ale pierwsza praca bardziej do mnie przemawia :D chyba przez kształt paznokci! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsze są przecudne, mega wakacyjne i te palemki świetne Ci wyszły! :) też chcę takie mani! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Już tęsknię za latem i takimi kolorowymi pazurkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Drugie mani wymiata :D śliczne połączenie i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne pazurki i piękne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Składam oficjalną prośbę o nie odkładanie w kącik takich letnich mani i poprawianie nam humorku częściej :) Aż miło się patrzy na jedne i drugie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już chciałabym z powrotem lata ;) Pięknie wyszło ;)pierwsze pazurki rewelacja , drugie też , tylko ten krzyż mi do nich kompletnie nie pasuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.