261 | Projekt z KOKietką; skittlesowe ombre

Hej ;)
Powoli życie zostało ogarnięte, jutro zaczynamy kolejny tydzień, wstawanie na zajęcia o ósmej jest trudne ;D Wiecie co... śmiałam się jak mi tato słoiki pakował przed wyjazdem... ale teraz dopiero doceniam, hehe. Słoiki się przydają, ze wszystkim ;p Ale do rzeczy, dziś mam dla Was pewien mały projekt wraz z Kokietką. Chodzi o to, że umówiłyśmy się, że odwzorujemy nawzajem jakieś swoje zdobienia. 
Ja wybrałam z bloga Karoliny zdobienie w stylu kolorowego ombre z zeberką ;) Zapraszam po więcej szczegółów. 

Blogiem Karoliny zainteresowałam się głębiej, gdy robiłam jej nową szatę graficzną. I wiecie co... tworzy prześliczne zdobienia, szczególnie te z użyciem stempli. Też chciałabym tak pięknie robić stempelki, może kiedyś dojdę to tej prawy. Kto nie zna KOKietki to zapraszam na bloga: http://kokietkauroda.blogspot.com/ . A teraz do rzeczy i zajmijmy się wybranym zdobieniem. Od razu na wstępie przepraszam za bardzo słabe zdjęcia... ale robione w nocy, z lampą i ciężko było ładnie uchwycić mani.

Oto jak mani prezentuje się w wykonaniu Karoliny:
A to moje próby zrobienia czegoś podobnego ;) 
Użyte lakiery to (nie wszystkie pamiętam): biel SH White On, niebieski SH Pacific Blue, zieleń i pomarańcz Miss Sporty Clubbing colours (nie pamiętam numerków), róż MaxFactor Lollipo 33, żółty Cleme Oh La La Elvire. Wzorki - biała farbka akrylowa.
Kolorowo i przyjemnie na koniec lata ;) Trochę nie wyszło tak jak chciałam, ale może nie jest najgorzej. Co sądzicie? I  jeszcze raz zapraszam na bloga Karoliny, na pewno znajdziecie tam coś co Wam się spodoba ;)

18 komentarzy:

  1. jak dla mnie jest świetnie :) fajny kontrast - tu na krótszych pazurkach a u Ciebie na dłuższych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyszło ;) obie wersje śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszło, na tak długich pazurkach wygląda to naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyszło :D a słoiki się zawsze przydają :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdobienie :) proste i pogodne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszło :) Baaaaaardzo podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poczułam lato :)

    Słoiki są mega przydatne, zwłaszcza jak przychodzisz zajechana po wykładach o 17 i nic Ci się nie chce. Wstawanie na zajęcia o 7 jest trudniejsze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze nie musze dojezdzac bo akademiki na kampusie ;D

      Usuń
  8. narobiłaś mi chęci na skittlesy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeja ale Tobie te pazurki szybko rosną! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł na taką wymianę zdobień

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny pomysł na odwzorowanie zdobień :)
    ładnie to wygląda :)
    a co do zajęć ja mogę się cieszyć, że tylko dwa razy w tygodniu mam na 8, ale niestety co dwa tygodnie weekendy zajęte od 9-tej bo zajęcia na kursie ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. :D pieknie :) ciesze sie, ze zabawa ci sie spodobala, no i obroslam w piorka przy tych komplementach! Dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.