259 | Malina i kolejne stemplowe próby

Hej ;) Mamy jesień... niestety, moja najbardziej znienawidzona pora roku. Strasznie ubolewam, że trzeba zakładać grubsze ciuchy, nosić kurtki, nie ma ruszenia się bez parasolki itd... nie uważacie, że świat staje się tak smutny? ;/ Coraz bliżej moja przeprowadzka, mam za dużo ciuchów (no i lakierów)... mam wrażenie, że moja przyszła współlokatorka z akademika, jak zobaczy mnie z tymi torbami to od razu na wejściu powie, że jakaś wariatka.... ale cóż, życie.
Dzisiaj mani, który nosiłam na pazurkach kilka dni temu. Nie wiedziałam co zmalować, więc padło na lakier, którego jeszcze nie pokazywałam, czyli Lovely Gloss Like Gel #151 oraz płytkę QA71 z BornPretty Store.

Zacznę od lakieru. Jest ze standardowej kolekcji Lovely i znajdziecie go w Rossmannach za jakieś 6-7zł. Kolor malinowy, w ciemności czerwony, w słońcu bardziej różowy. Lekko żelowa formuła, dlatego minimalnie prześwitują końcówki.
Lakier w buteleczce 8ml. Pędzelek szeroki i płaski, dobrze się nim maluje. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw. Nakładał się bez problemów, zero smug, bąbelków itd... Wysychał też bardzo szybko. Ogólnie całkiem ładny, jesienny kolor i najważniejsze, że bezproblemowy. Towarzyszył mu niezastąpiony piaskowy Golden Rose Holiday #82. 
Jednak sam, mimo swojego uroku, wydał mi się nudny... takim sposobem, nadeszła stosowna chwila na kolejne zabawy ze stemplami! Tym bardziej, że w końcu ponownie zakupiłam top, który nic nie rozmazuje.
Biały lakier to Saly Hansen White On. Zadziwia mnie w jak szybkim tempie on się zużywa :D chyba jako jedyny z kolekcji skończy mi się tak szybciutko ;p
Płytka z tymi ślicznymi, trochę azteckimi wzorami to QA71 z BPS, którą znajdziecie w dziale nail art lub bezpośrednio TUTAJ. Teraz kosztuje tylko 2.99$, ale możecie i zachęcam, do używania kodu rabatowego -10%. Wpisujcie TVL91
Płytka ma cztery super wzory całopaznokciowe oraz kilka mniejszych w tym śliczny nais Love, który jakoś muszę w końcu użyć. Jak wiecie nie mam super wprawy w stemplowaniu, dlatego wyszło, jak wyszło... Czasami coś się nie odbiło, czasami rozmazałam, ale mimo wszystko efekt bardzo mi się spodobał i miło nosiło mi się to mani.
Na każdym paznokciu odbiłam inny wzorek, ale i tak są one słabo widoczne. W tej płytce podoba mi się, że wzory są duże w porównaniu z innymi z BPS, które posiadam. Średnio mają 21mm długości i 15mm szerokości, co sprawdza się przy dłuższych pazurkach. Co więcej, trzeba uważać, bo płytka jest bardzo ostra na bokach, ja się nieźle nią pocięłam na początku :D
To by było tyle z mojej strony ;) Do następnego ;*

38 komentarzy:

  1. Fajne połączenie:)
    A ze stemplami jak ze wszystkim, trzeba dużo ćwiczyć

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pazurki - jak ja Ci tego talentu zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale fanie wyszło ;D tez piasek jest cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super połączenie :) złotko świetne!
    bardzo podoba mi się ta płytka.. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne pazurki wyszły :) jak zawsze zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie się prezentuje to połączenie. Miałam z tej serii GR piasek w kolorze niebieski (nie znam numeru) i niestety zawiódł mnie nietrwałością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też go mam i szczerze mówiąc baaardzo lubię ;) no ale u mnie się wszystkie lakiery długo trzymają

      Usuń
  7. Szczerze mówiąc to złoty piasek totalnie mnie zachwycił <3! Czemu ja go jeszcze nie mam?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie! :D to złotko jest zdecydowanie moim ulubionym <3

      Usuń
  8. ładnie, jak zawsze zresztą :) Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie duże wzory? muszę ją mieć ^^
    ale ci paznokcie szybko odrosły ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to mi sie w niej podoba ze są duze :D
      a co do paznokcie, to faktycznie, nie narzekam na ich wolne rośniecie ;p

      Usuń
  10. Mam ten malinowy z lovely i mi nie podszedł :( słabo się trzymał, jakoś tak się glucił przy nakładaniu, nie wiem może jakiś felerny egzemplarz miałam...a to Ty dopiero zaczynasz ze stemplowaniem? to całkiem dobrze Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczynam zaczynam i jakoś nie mam do tego ręki, ale może z czasem coś wyjdzie :D

      Usuń
  11. Cudownie się to komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne połączenie ;) Ze stemplami idzie Ci coraz lepiej. Szybko Ci rosną paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja myślę, że jak współlokatorka zobaczy tyle lakierów i Twoje pazurki to od razu się polubicie ;D
    a mani urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe oby! :D gorzej jak nie będą ją interesowały lakiery ;p

      Usuń
  14. ale świetne połączenie! :) stemple uwielbiam :D a jakiego topu używasz, co nie rozmazuje?
    p.s. jakoś jak się zacznie rok akademicki możemy się umówić na kawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój ulubiony Gel Look od GR ;)
      a co do kawy jasne! z chęcią

      Usuń
  15. Złotko od GR jest cudne, stemple również :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A co to za top, który nic nie rozmazuje o którym wspomniałaś? ;-)
    Mani wyszło cudnie! Bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gel Look Golden Rose ;) u mnie zawsze się sprawdza i daje piękną taflę ;)

      Usuń
  17. ahh kiedy mi wreszcie wyjdą takie śliczne stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wzorki na stępelkach tym razem nie w moim stylu. Ale za to w złotku się zakochałam! <3 przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Na stemple trzeba jakiegoś (magicznego!) sposobu - sama jeszcze go szukam ;) Piękny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku jak podobają mi się te wzorki i to że są takie delikatne <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne połączenie, róż i złoto :) Bardzo ładne wzorki, super są te płytki z BPS :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny, malinowy kolor. Uwielbiam takie odcienie. A stempelki coraz bardziej mnie kuszą, jak na razie jednak pozostaję przy tradycyjnym, jednokolorowym manikiurze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale szybko odrastają Ci pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale pięknie! Już masz takie długie te pazury? :)
    Ja już się przeprowadziłam i po pierwszym tygodniu myślę już jak ściągnąć lakiery do Poznania bo bez nich to nie to samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. prześliczne, uwielbiam ten złoty piasek <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.