258 | Metamorfozy blogowe cz. 4.

by - 23:28

Witajcie, trochę późno, ale lepiej niż wcale. Siedzę właśnie i myślę, jak pomalować paznokcie... bo jedno mani już zmyłam, totalnie mi się nie spodobało. Jak widzicie po tytule, dzisiaj kolejny post z stałej już serii na moim blogu. Przedstawiam cztery blogi i ich totalne nowe oblicza! 
Zapraszam również do zgłaszania się ;) wystarczy, że napiszecie maila (kontakt) z potwierdzeniem chęci zmiany szablonu, szczegóły podam. Jak widać po poprzednich szablonach, autorki są baaardzo zadowolone, dlatego zachęcam ;)


Blogi, które dzisiaj pokazuję, na pewno w większości znacie. Zacznijmy może od jednego z moich ulubionych - http://marlenails.blogspot.com/. Marlena tworzy prześliczne zdobienia na pazurkach, w dodatku pięknie je obfotografuje. Zresztą sama jest prześliczną dziewczyną! ;) Kto nie zna, to zapraszam!
Miało być pastelowo, z piórkami, ładnie wyeksponowanym zdjęciem autorki, ale jednocześnie prosto. Kolorystykę zachowałam podobną - odcienie różu, fioletu, dodatkowo pomarańcz. W nagłówku narysowałam buteleczki z lakierami. Z całości jestem zadowolona, z tego co wiem, autorka również i to bardzo ;)
*
Następny blog to http://orientalmeat.blogspot.com/. Zapewne znacie te piękne minimalistyczne pazurki i cudownie oświetlone zdjęcia? Jeżeli nie to również zachęcam, tym bardziej, że ostatnio pojawiają się coraz to piękniejsze, stemplowe (i nie tylko) zdobienia. 
Autorka dokładnie określiła, co chciałaby na blogu. Od kolorystyki (szarość, mięta, fiolet), po grafiki, które jej się podobają oraz font ;) Cenię takie konkrety, bardzo ułatwiają pracę. Po za tym tylko proste linie, bez zaokrągleń. Podołałam wyzwaniu, jak się okazało później - kilka osób już próbowało, a autorka OrientalMeat była niezadowolona.
*
Kolejne zgłoszenie dostałam od Karoliny z http://kokietkauroda.blogspot.com/. Swoją drogą, niedługo przygotujemy razem pewien mały "projekt" jeżeli można to tak nazwać. To było większe wyzwanie... Dziewczyna zażyczyła sobie m.in. kafelkowy układ bloga, zaokrąglone zdjęcia we wpisach, czarno-biało-szarą kolorystykę i przede wszystkim minimalizm. 
Miałam pewne zawahania, ale ostatecznie całość udało mi się dograć a tyle, że obie jesteśmy bardzo zadowolone z efektu ;) A jak Wam się podoba?
*
Ostatnia metamorfozę w tym wpisie, przeszedł blog http://www.malaoazaizy.blogspot.com/. Tutaj do wykorzystania miałam określone zdjęcie, kolorystyka spokojna, ale nie mdła. Po za tym ogarnięcie menu i skrócenie wpisów do "czytaj wiecej".
Udało mi się, chociaż długo myślałam nad nagłówkiem. Ostatecznie efekt jeszcze nie do końca mnie zadowolił, ale nie mogłam już nic fajniejszego wymyślić. Na koniec Iza wniosła jeszcze kilka swoich poprawek.

Lubicie wpisy z tej serii? Wiem, że nie jest to blog graficzny i może nie każdego to interesuje, ale chciałabym trafić do Was, z kolejną z moich licznych pasji czyli grafiką. Która metamorfoza z tych wpadła Wam w oko i podoba się najbardziej? Czekam również na nowe zgłoszenia, bo niedługo nie będzie co pokazywać ;p
Do napisania ;*

Zobacz także:

20 komentarzy

  1. Rewelacja! Podziwiam Twoją pracę ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie :) ja cały czas chce coś zmienić , ale kompletnie nie mam pomysłu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię oglądać takie metamorfozy :) u siebie zmieniłam szablon i na jakiś czas przy nim zostanę, ale w razie czego zgłoszę się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne metamorfozy ;) kiedyś na pewno sama się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OrientalMeat fantastycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza metamorfoza jak dla mnie jest najpiękniejsza, jednak wszystkie blogi zyskały bardzo na wyglądzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super to robisz podoba mi się :) Marlena zawsze miała pięknego bloga od samego początku ale teraz już jest naj naj najpiękniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, bylo to wyzwanie, ale twoj szablon jak doskonale wiesz, chwala wszyscy lacznie ze mna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne szablony, chyba się do Ciebie zgłoszę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne robota niesamowicie te blogi wyglądają. Och czemu ja nie jestem w stanie określić wyglądu mojego i wreszcie cos z nim zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może razem coś wymyślimy? :D co dwie głowy to nie jedna ^^

      Usuń
  11. dziekuję za wszystkie komentarze <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie ładne ale mój najładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne zmiany, ale u Marleny podoba mi się zdecydowanie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki