257 | Zabiłam ćwieka w skórę...

Witajcie ;)
Dzisiaj zdobienie na które miałam ochotę już bardzo dawno, ale teraz trafiła się doskonała okazja... mianowicie kupiłam "skórzany" lakier z Wibo. Połączenie ćwieków, skóry i panterki, to coś co mega mi się podoba i mimo swojej niepraktyczności chętnie powtórzę. 
Zapraszam po więcej szczegółów i swatche Wibo Leather #4 oraz recenzję złotych stożkowych ćwieków 2,5mm z BornPretty Store.
Zacznijmy może od lakieru Wibo. Jest on z nowej, jesiennej kolekcji marki i od razu wiedziałam, że muszę go mieć... niestety trochę się zawiodłam, ale mimo wszystko nie żałuję tych wydanych ok. 7 czy 8zł. 
Emalia w prostokątnej buteleczce, nakrętka przez to nieco mało praktyczna i trudno układa się w dłoni, ale idzie się przyzwyczaić. Numer 4 jest w kolorze czarnym, do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw. Wykończenie lekko piaskowe, może faktycznie trochę przypomina skórę. Liczyłam jednak na coś więcej, mocniejszą fakturę. Po za tym lakier jest błyszczący, a wolałabym coś matowego. 
Co do nakładania, to nie ma żadnych problemów, równomiernie się rozprowadza, nie tworzy smug, szybko wysycha. Pędzelek standardowy, pojemność jak dobrze pamiętam 8,5ml. Po pół dnia zauważyłam, że wygładził się na końcach i nie widać tam drobinek ;/
Nudziak, który towarzyszy czerni to bardzo ładny, piaskowy odcień Paese 309. Posiada w sobie leciutki, srebrny pyłek, jednak na paznokciu wygląda to bardzo ładnie. Do pełnego krycia wystarczy jedna warstwa, ale druga dla pewności pogłębia ładny efekt. Szybko wysycha i jest zupełnie bezproblemowy.
Na koniec opowiem Wam o prześlicznych ozdobach z BPS. Chodzi oczywiście o stożkowe, złote ćwieki o wysokości 2,5mm oraz szerokości 2mm. Link macie TUTAJ, obecnie w cenie 4,33$ za paczkę 100 sztuk. Oczywiście przesyłka darmowa, a korzystając z mojego kodu TVL91 otrzymujecie 10% zniżki ;)
Bardzo długo czekały na swoją premierę na blogu. Ozdoby doskonałe na jakieś imprezy, ja wykorzystałam je na zwykły dzień, bo po prostu naszła mnie na to ochota ;D
Ja przyklejałam je na mokry lakier, potem jeszcze starałam się podkleić i utwardzić top coatem GR Gel Look, który w końcu zakupiłam ponownie <3 (koniec z rozmazanymi wzorami). Niestety nie trzymały się zbyt mocno i długo, bo obecnie, po kilku godzinach zostało mi tylko trzy na lewej dłoni... No ale tak to jest jak się coś robi w dzień, a to ozdoba typowo okazjonalna.
Zapewne przyklejone na specjalny lakier do ozdób, albo wtopione w żel/hybrydę, byłyby ozdobią długotrwalszą. W każdym razie mnie się strasznie podobają. Po za tym są wielokrotnego użytku o ile ich nie pogubicie ;p
Do wszystkiego dorzuciłam nieudolnie zrobioną panterkę, a wszystko pokryłam wspomnianym topem GR. 
Mam nadzieję, że całość Wam się spodoba. Piszcie co sądzicie o takich ozdobach. Pozdrawiam i do następnego ;*

42 komentarze:

  1. nie odpadają te cwieki ? efekt suuuper;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko napisane w poście, zapraszam do uwaznego czytania

      Usuń
  2. No nie, jednak muszę się przejść po ten czarny lakier...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, faktycznie ten czarny mógłby być matowy, poz tym z tą panterką mmmmmmmiodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, mani z pazurem :D ale podoba mi się :P co do ćwieków - są wystrzałowe, na imprezę będą w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, nie jestem zachwycona, znacznie bardziej podoba mi się seria satynowa i granitowa ;)

      Usuń
  5. zdobienie swietne! Też czekam na paczkę z tymi ćwiekami z BPS :D zakochałam się w nich! Mam nadzieje, ze dojdą przed moim wyjazdem na urlop :D

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Genialnie! Jedno z moich ulubionych zdobień tutaj! :)
    Ja się strasznie zawiodłam na tej serii lakierów Wibo, na pewno nie kupię ich ;) Za to nowe piaski i niebieski satynowy są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3
      własnie piasek mam jeden, bo inne kolorki jakieś słabe... a nad tym satynowym sie zastanawialam i w koncu nie wzielam ;/

      Usuń
    2. to prawda, nie jestem zachwycona serią skórzaną, znacznie bardziej podoba mi się seria satynowa i granitowa ;)

      Usuń
  7. Super to wszystko wygląda ;) ja mam czerwony i jest właśnie bardziej matowy, a widzę, że czerń i beż się błyszczy , chyba też wolałabym je w macie

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się zawiodłam na tej czarnej skórze. Nie kupiłam, ale raczej nie kupię, nie ma efektu wow jak dla mnie:)
    Ale zdobienie jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, efekt po prostu genialny, świetnie się prezentuje to połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudny efekt! Kocham panterkę w każdej postaci i te mani chętnie bym ponosiła, do tego ćwieki.. oj, trafiłaś w mój gust :D Bardzo podoba mi się te połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. genialnie się prezentuje całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne połączenie ;) rzeczywiście ten czarny ciekawie by wyglądał w wersji mniej błyszczącej, ale taki też jest fajny ;) może w przyszłym sezonie wymyślą coś nowego ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło genialnie, naprawdę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie te skórzane lakiery nie przekonały póki co, spodziewałam się takiego efektu :P Ale muszę przyznać, że tymi ćwiekami dodałaś całości charakteru ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fenomenalnie Kochana Ci to wyszło jestem pod wielkim wrażeniem. Piękne masz pazurki i niesamowitego talenta :D inspirujesz mnie do zrobienia sobie podobnych choć wiem że nie uda mi się zrobić tak cudnych jak Twoje, ale muszę je sobie zrobić :D Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za tak miły komentarz <3 próbuj, na pewno wyjdzie coś fajnego! i pochwal się efektem ;*

      Usuń
  16. Zdobienie jest przepiękne :)) Rzecywiście mi ten skórzany lakier też nie przypadł w 100% do gustu i spodziewałałbym się lepszego efektu :)
    Ćwieki mega ! Szkdoa, że słabo się trzymaja :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt super, ale nie dla mnie, w pracach domowych by poległy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety mi i bez prac domowych odpadły po kilku godzinach, paznokcie typowo na jakieś wyjście.

      Usuń
  18. świetny mani, ten skórzany lakier mi się podoba, też go mam i ćwieki idealnie do niego pasują :) chociaż takie akurat stożkowe są wg mnie niepraktycznie więc sama bym takich nie nosiła ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ćwieki strasznie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają fajnie i zadziornie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, ale drapieżnie! :) świetne zestawienie - wszystko idealnie dobrane

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne drapieżne pazurki z charakterem! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ćwieki wyglądają genialnie na paznokciach! Jednak nie miałabym odwagi je nakleić na moje pazurki.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne, drapieżne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt bardzo ciekawy :)
    Ostatnio biłam się z myślami przy szafie wibo czy wrzucić ten lakier do koszyka czy jednak sobie darować?
    I sobie darowałam, innego efektu się spodziewałam.
    W takim połączeniu prezentuje się fajnie, solo chyba jednak mnie nie przekonuje
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten czarny lakier jest świetny, też go mam i bardzo mi się podoba. :) Odważnie z tymi ćwiekami, super to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie się podoba cały lakier jak i ten efekt! Super mani ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam ciekawa tego efektu, szczególnie przy czarnym lakierze :) Podoba mi się mówiąc szczerze średnio, chyba bym się na ten moment nie zdecydowała.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.