256 | (Nie)moje paznokcie cz. 2.

Heeej <3 po prawie dwóch tygodniach wymuszonej przerwy w końcu wracam. Jak dobrze, bo zatęskniłam się za pisaniem, no i  mam nadzieję, że ktoś jeszcze na nowe wpisy czeka. W Bułgarii było fantastycznie, mimo, że pogoda raczej nie do plażowania, ale za to imprezy mega udane. Poznałam  mnóstwo świetnych ludzi z SGGW i już nie mogę się doczekać początku roku ;p
Tymczasem dzisiaj mam dla Was drugi post z serii (nie)moje paznokcie, czyli zdobienia jakie wykonałam na pazurkach innych dziewczyn. Dziś w roli głównej dłonie Sandry i Marty ;) Zapraszam.

Od razu przepraszam za jakość zdjęć, ale robione z lampą i ogólnie w słabych warunkach, ale coś tam widać ;] Pierwsze pazurki Marty. Piękny kształt, duże pole do popisu... nic tylko malować ;p Marta odwiedziła mnie dwa razy i zażyczyła sobie zdobienia jakie pokazywałam na blogu.

Letni Holiday Dream Manicure, który pokazywałam TUTAJ. Również wykonany tymi samymi lakierami Orly Baked. Pofarbowane od gradientu skórki, potem starałam się jeszcze bardziej doczyścić. 
Drugie zdobienie na jej paznokciach to niebieskie różyczki na białym tle. Również było takowe na blogu, dokładnie TUTAJ. Użyte lakiery będziecie mieli w tamtym wpisie.
Natomiast moja przyjaciółka Sandra, ma straaaaasznie wymaganiaa ;p Dziewczyna sama nie wie czego chce, zazwyczaj coś wymyśli, ja nałożę lakier bazowy zaczynam robić... a jej się wtedy przestaje podobać. No i jak tu żyć? Bardzo mnie to denerwuje, no ale czego nie robi się z miłości... Kilka zdobień jakie jej robiłam udało mi się sfotografować. Zacznijmy od najnowszego, czyli holograficznych (Flormar Holographick Silver) paseczków na ostrym różu Orly Neon Heat.
Następne to kolorowe kwiatki, a lakierem bazowym był fiolet Cleme Oh La La Sonia o którym więcej poczytacie TUTAJ.
Ostatnie to czarne różyczki na mietowym tle. O ile dobrze pamiętam to tłem był Rimmel Salon Pro Lycra #500 Peppermint, swatche TUTAJ.
Które zdobienie najbardziej wpadło Wam w oko? 
*
A na koniec chcę pokazać kilka rzeczy, które zakupiłam w Bułgarii, oczywiście nie mogło obejść się bez lakierów!
Po pierwsze kupiłam prześliczny łapacz snów, już dawno chciałam mieć coś takiego, zrobić sama lub kupić. A że nadarzyła się okazja to nie mogłam nie skorzystać. Już ma swoje honorowe miejsce.
Po za nim w ręce wpadły mi ślicznie pachnące mydełka, wybrałam zapach grejpfruta i papaji. 
Na koniec to co lubicie najbardziej czyli lakiery. Kupiłam uroczy Flormar Black Dot BD03 oraz 392 Holographic Silver. Do tego dwa lakiery Perfect... jakaś niezidentyfikowana marka, ale wyglądały ciekawie ;p

Na dzisiaj tyle, pozdrawiam i czekam na jakieś komentarze, bo stęskniłam się za Wami ;**

24 komentarze:

  1. Ostatnie zdobienie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na fotorelacje! :) też byłam w Bułgarii w tamtym roku :) te mydełka są tam na każdym kroku :D

    paznokcie piękne robisz :)
    najbardziej podobają mi się te drugie od góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie mydełka wszędzie :D a co do fotorelacji to jako takiej chyba nie będzie bo zdjęć nie robiłam ;p

      Usuń
    2. uu to szkoda :( ja tak to lubie :D

      Usuń
  3. cudownie, że wróciłaś do nas :) lakiery są genialne, zwłaszcza te dwa niezidentyfikowane :) a najbardziej w oko wpadły mi niebieskie różyczki na białym tle ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze, drugie i te z kolorowymi kwiatkami ! Marzenie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha Twoja przyjaciółka Sandra jest taka sama jak moja mama jeśli chodzi o malowanie paznokci :D moja mama ma problem ze zdecydowaniem się i często zmienia koncepcję w trakcie :P choć ostatnio nawet się wyrobiła i lepiej jej idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze jest mega <3 zachwycające są poprostu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobny łapacz snów :D A paznokcie przecudowne :) Zazdroszcze ludziom, że potrafią tak pięknie je malować! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze zmalowane zdobienia ;-) Palemki podobają mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  9. pazurki wszystki piękne, ale łapacz snów - coś wspaniałego <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie świetne, ale najwięcej wpadły mi w oko niebieskie różyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm miałam raz taką jedną koleżanke co strasznie wydziwiała i ja czegoś takiego nie znosze bo albo się decyduje na coś co sama wymyśliła albo się musi dopasować pod moje pomysły... to był tylko raz i się ciesze z tego a tak to albo ktoś podeśle mi pół pomysłu i reszte ja dokoncze z moim albo przeważnie zdają się na mój gust i wychodzą zawsze zadowolone z bananem na buzi :) i To mnie cieszy najbardziej :D piękne zrobiłaś paznokcie jednak stwierdze że na tych dłuższych się wszystko lepiej prezentuje a skórkami nie domytymi się nie przejmuj ja to mówię że przy myciu rąk lub naczyć to zejdzie samo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah teez mnie to strasznie wkur**a no ale ;] co do skorek to wlasnie tez takie mam podejscie tylko na zdjeciach to brzydko wyglada i zawsze sie ktos przyczepi.

      Usuń
  12. Cudowne dłonie i pazurki cudownych pań! <3 Coś pięknego! Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie świetne! Podziwiam cierpliwość do Sandry :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ww jakiej cenie jest top coat z golden rose zjemciklapki ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.