255 | Rainbow gradient nail art

by - 11:37

Hej ;) Jeszcze udało mi się przed wyjazdem zrobić zdjęcia nowego mani, zmalowanego o 3 rano :D Po za tym jestem z siebie dumna... spakowałam się w walizkę i wszystko mi się zmieściło, nic nie trzeba było odrzucać, fuck yea! Zapraszam na krótki wpis i tęczowe zdobienie, które musi przetrwać 12 dni. 

Wybaczcie za jakość zdjęć, ale niestety teraz u mnie jest zimno, pochmurno, pada deszcz... co wiąże się ze słabymi zdjęciami. Mani bardzo kolorowe, pozytywne i z przyjemnością mi się na nie patrzy. Kiedyś robiłam już coś takiego (TUTAJ link) jednak tym razem postanowiłam domalować jakieś a'la kwiaty. Co do samej tęczy to przypomniała mi o niej Kendal pokazując swoje przepiękne paznokcie, od których kilka dni nie mogłam oderwać wzroku ;p

Gradient wykonany tradycyjnie gąbeczka, wzory cienkim pędzelkiem. Co do użytych lakierów to tak pokrótce: biel - SH White On, granat - SH Pacific Blue, fiolet - Astor Fashion Studio Tahitian Flower, koral - Cleme Oh La La Louise, pomarańcz - MissSporty 451, żółty - Essence Miami Roller Girl 01, zielony - Softer Crazy Colours Kiwi 28, niebieski - GR Paris 204, srebrny - Lovely Snow Dust 3, czerń - lakier do zdobień BornPrettyStore. Całość pokryta GR Quick Dry.
Jak widzicie lista lakierów długaśna i sporo się ad tym zdobieniem nasiedziałam. Jednak było warto, bardzo mi się podoba, uwielbiam takie kolorystyczne bomby. Tym bardziej, że jadę do Bułgarii, dokładnie do Złotych Piasków i liczę na kilka gorących dni, plaża, basen itd ;p 
Uciekam się ogarniać, bo niedługo wyjeżdżam do Warszawy, tam mają być jakieś spotkania z samorządem uczelni coś tam coś tam, na koniec impreza i o 1 wyjazd :D Alee się jaram i przy okazji boję, bo nikogo nie znam. To pozdrawiam i jeżeli będzie tam internet to zapewne będę udzielać się na Facebooku i Instagramie - więc zapraszam do obserwowania.

Zobacz także:

30 komentarzy

  1. Pięknie, musiałaś poświęcić sporo czasu na to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam gradient bardziej by mi się podobał ;) Nie lubię jak na paznokciach dzieje się aż tyle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kolorowo! Mi się podoba :) Udanego wypoczynku Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pozytywny mani :D Dodatek srebra i czerni ładnie scala wszystkie paznokcie :>

    OdpowiedzUsuń
  5. cuudowny mani <3 gradient świetny i dodatek srebra pasuje idealnie :)
    no i baw się dobrze w Bułgarii!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie! :D widać, że się napracowałaś, ale efekt jest nieziemski! ;)
    No i wypoczywaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, rewelacja! ja uwielbiam jak się dużo dzieje na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha, na pewno nie przejdziesz nie zauważona z taką tęczą :-D Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne :) Mi kojarzą się ze zdobieniami Tartofraises ;) A sama czaję się i czaję do takiego gradientu... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem w szoku! Coś niesamowitego! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie pionowe gradienty, super kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne kolory, piękne zdobienie.. Jest moc :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba przyznać, że kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooo kurczaki! Ale kolorowo! :D Geniusz! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanych wakacji! Cudownie to zmalowalas! Podziwiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Baw się dobrze w Bułgarii i koniecznie idź na dziką plażę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolorki i całe mani ;) Udanego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy patrze na to mani to przed oczami widzę Tartofraises :) pięknie Ci wyszło

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam, uwielbiam, po stokroć uwielbiam, kolorystyka, zdobienie cudowne :) mam nadzieję, że wytrzymało wyjazd ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecudowne masz pomysły ! Pozazdrościć . Jedno mani lepsze od drugiego.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle, pazurki w Twoim wykonaniu są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. aa to jakiś zapoznawczy wyjazd był? :)
    ciekawa sprawa :)
    a paznokcie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to był Obóz zerowy z uczelni SGGW w warszawie, czyli wyjazd dla pierwszego roku ;D jednym slowem impreza 10 dni z kolei.

      Usuń
  23. Hi there! Do you know if they make any plugins to assist with
    SEO? I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good
    gains. If you know of any please share. Kudos!


    My webpage; candy crush soda saga hack for iphone

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki