254 | Trzy kobiety, jedno mani...

by - 13:17

Hej ;)
Dzisiaj post z serii tych bardziej swatchowych. Tytuł może trochę mylący, ale w gruncie rzeczy, ujrzycie dzisiaj trzy kobietki w jednym skromnym zdobieniu. Zapraszam na swatche Ines, Nicole oraz Antoinette z kolekcji Oh La La Cleme Cosmetics. Na końcu podsumowanie wszystkich mani wykonanych przy okazji testów tych lakierów.

Zdobienie bardzo skromne, chciałam użyć tych trzech pań (jak to brzmi :D ), ale jednocześnie nie chciało mi się wgłębiać w jakieś malowanie wzorków itd. 

Cała trójca jest świetna w malowaniu i nie sprawiają absolutnie żadnych problemów. Do pełnego krycia wystarczają dwie warstwy, może wnikliwe oko zauważy jakieś delikatny prześwit... ale to zapewne moja wina w malowaniu, bo robione w nocy ;)
Ines i Antoinette mają w sobie delikatny srebrny pyłek, który na paznokciach jest praktycznie nie widoczny. Natomiast Nicole jest delikatnie żelowa. Kolorki mają bardzo ładne, od soczystej seledynowej zieleni, przez pistację, do mięty.
Wszystkie tradycyjnie w buteleczkach 5,5ml. Pędzelki krótkie, standardowe, prosto przycięte. Lakiery szybko wysychają i ładnie błyszczą. Tutaj wszystko pokryłam jeszcze topem Eveline 3w1.
Dla urozmaicenia użyłam małych, okrągłych ćwieków z Born Pretty Store. Na małym i kciuku widzicie jeden z moich ukochanych lakierów, którego używam chyba najczęściej ostatnio (chociaż na blogu nie był, bo mani z nim, były raczej skromne). Mowa o MySecret Hot Colors #166 Golden Night. Do pełnego krycia dwie warstwy, szybko schnie, super się rozprowadza. Jest to czerń z mnóstwem złotych drobinek - wygląda fenomenalnie <3
Lakiery Cleme dostałam do przetestowania od portalu Uroda i zdrowie. Dziękuję za możliwość wypróbowania i zapraszam na podsumowanie wszystkich postów z udziałem tej kolekcji. Po kliknięciu w zdjęcie przeniesiecie się do wpisu.




Które najbardziej Wam się podoba? Nie wiem, czy to nie ostatni post do 12 września. Może coś zaplanuję, a może w Bułgarii będzie internet... W każdym razie w poniedziałek wyjeżdżam na obóz zerowy z SGGW i chwilę mnie tu nie będzie. Pozdrawiam ;*

Zobacz także:

38 komentarzy

  1. mięta i róże są cudowne kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niebieskie róże i czerwone najbardziej mi się podobają :) baw się dobrze na obozie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) mam nadzieję że będzie fajnie

      Usuń
  4. Śliczne kolorki, też testowałam te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory są genialne! nie miałam okazji jeszcze używać tych lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kolory są po prostu przepiękne, a razem wyglądają idealnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. aż Ci zazdroszczę takich paznokci ;) a lakiery wyglądają super ;) a jestem ciekawa tej czerni :) zrób jakieś zdobienie z tym lakierem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;p pazurki szybko odrastają, ciesze się z tego
      okeej, kiedyś jeszcze coś z nim pokombinuję, bardzo fajny lakier

      Usuń
  8. Jejusiu jestem tu po raz pierwszy i szczęka mi opadła! Manicure za każdym razem idealny (jakie prześwity, gdzie?!), fantastyczny i wymagający dużych umiejętności! :-) Jak maznę swoje pazurki równiutko beżowym lakierem to jestem dumna ha ha :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! aż chciałoby się częściej czytać takie komentarze, bardzo mi miło <3

      Usuń
  9. Baw się dobrze na obozie :) A lakiery mają bajeczne kolory i nazwy :D "Ines" szczególnie wpadła mi w oko :D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no nazwy mają fajne, zresztą całe są fajne ;p
      dziękuję ;)

      Usuń
  10. A do mnie idzie cała seria! <3 Zdobienie z niebieskimi różyczkami najbardziej mi się podobało!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. sama nie wiem która z nich najładniejsza, brałabym wszystkie 3! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. a i jak będziesz studiować na SGGW to może się zobaczymy na kampusie :) będę wypatrywać Twoich paznokci haha xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehee jasne! a ja twoich ;p
      musimy się kiedyś umówić na jakieś ciastko/piwko cokolwiek ;D

      Usuń
  13. Zgrabne panienki ;) Wkrótce powinnam dostać swoje i powiem, że oglądając twoje mani mam na nie jeszcze większą chętkę :)
    Jeśli chodzi o twoje pytanie, to mi najbardziej podoba się ten błękitno-biały a zaraz po nim ten w pomarańczach i czerwieniach.. Cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego wyjazdu:)
    Co do lakierów, wszystkie prezentują się bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obóz zerowy? Co to? :D
    Bardzo ładne kolorki, ja mam od nich 3 maleństwa z rozdania ;) Mi najbardziej podoba się czerwień z ostatniego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyjazd dla pierwszoroczniaków z uczelni :D bułgaria, all inclusive, integracja i te sprawy ;p

      Usuń
  16. Z zieleni najwięcej lubię Antoinette, a z całej serii Monique ;) udanego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne połączenie kolorów, nawet trudno mi powiedzieć który mi się bardziej podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie trzy kolorki świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kolorki mają te panie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie zdobienia śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzisiejsze 3 odcienie bardzo mi się podobają, podobnie jak wcześniej pokazywany fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie dama o barwie zielonego jabłka ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Co za piękne Panie <3 a ćwiekami wydobyłaś cały szyk manicuru :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki