253 | Różowa pan....zebra! :D

by - 17:13

Witajcie, ależ paskudna pogoda! Jak chcę to gorące lato, oddajcie lato ;'( Ostatnio tracę zapał do malowania paznokci, jak i do pisania na blogu... nie wiem, jakoś tak. Mam nadzieję, że to przejściowe. Dzisiaj po czterech dniach noszenia gołych pazurków, w końcu zmotywowałam się do działania. 
Mani na drugi tydzień Zabawy w kolory (+), dzięki Waszym głosom udało mi się wygrać poprzedni - niebieski - tydzień, w związku z czym miałam dziś możliwość wyboru koloru przewodniego na najbliższe dni projektu. Był mój ukochany niebieski, dlatego wybrałam mój drugi ulubiony kolor na paznokciach, czyli róż! Ojj tak, jak ja kocham różowe paznokcie, w każdym odcieniu. Pazurki dopiero co zrobione, zapraszam.

Na mani miałam inną koncepcję, chciałam zrobić coś podobnego jak u Orientalmeat w TYM wpisie... niestety po pierwsze stemple nie chcą mi tak ładnie wychodzić, po drugie top rozmazał, po trzecie dobrałam zły kolor na wzory... i ostatecznie zrobiłam co innego ;p

Na paznokciach wylądowały dwa marmurkowe Lemaxy, jeden jasny, zimny roż, drugi ciemny, neonowy - oczywiście oba z czarnymi drobinkami. Nałożyłam je gąbeczką.
Stemple również zrobiłam (czerń NeoNails do stempli), jednak tylko na czterech pazurkach, stwierdziłam że na wszystkich byłoby za dużo, a cały efekt zrobiłby się kiepski przez rozmazane i nieudane wzorki. 
Wzór zebra pochodzi w płytki m57 od BornPretty Store i możecie ją znaleźć TUTAJ. Jeżeli zdecydujecie się na zakup (a przy takim asortymencie na pewno znajdziecie coś dla siebie, polecam!) to przypominam, że wysyłka jest darmowa, a dodatkowo możecie skorzystać z mojego kodu -10%. Wystarczy wpisać przy zakupie TVL91.
Resztę paznokci pokryłam jeszcze złotym, holograficznym pyłkiem Quiz Safari, który wczoraj kupiłam. Na wszystko tym razem użyłam top coatu Eveline 3w1. Jak Wam się podoba taka kolorystyka i ogólnie mani?
Wracając do wczorajszych zakupów, to w moje ręce oprócz wspomnianego złotego brokatu Quiz Safari wpadły dwa urocze MySecret: #109 oraz feather color #186. Kupiłam, ponieważ z Naturze trwa wyprzedaż lakierów MySecret i można dorwać super kolorki za 3.50zł. Po za tym jest też sporo promocji na inne lakiery, między innymi Astor z nowej kolekcji i Kobo, a także wyprzedaż asortymentu Essence i Catrice! Także mówię, warto korzystać, a promocja tylko do jutra. W gazetce możecie podpatrzeć co jeszcze jest ciekawego do kupienia - TUTAJ

W weekend pojawi się jeszcze jedno mani, a potem nie będzie mnie od 1 do 12 września i będziecie musieli jakoś przeżyć bez wpisów... a może coś zaplanuję, zobaczymy. Na dziś to tyle, pozdrawiam ;*

Zobacz także:

34 komentarzy

  1. Mi się bardzo podoba :) Chociaż zeberka ręcznie malowana bardziej by mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie... już miałam tak robić, ale nie chciało mi się zmywać ;/

      Usuń
  2. właśnie zdałam sobie sprawę zę musze się zaopatrzyć jeszcze w jakieś płytki do stempli :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda Twój mani ;-) a róż na pazurkach jest boski xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten gradient marmurkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie CI wyszło :) Ja też przechodzę jakiś zanik ambicji:P To na pewno przez pogodę! Rano zmyłam pazury miałam pomalować i jakoś nie mam kompletnie ochoty tego zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie mam tak samo ostatnio ;/

      Usuń
  6. super wygląda...i tak błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie wiem jak to jest, że niektóre zdobienia są dla mnie tak oczywiste a sama bym nie wpadła na takie połączenie kolorów i błysków:] Zeberka przez rozmazanie wyszła bardziej naturalnie,jakbyś sama malowała a nie odbijała. Dobrze zrobiłaś, że nie strzeliłaś jej na wszystkih pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że się tak rozmazało, ale i tak bardzo fajnie wyszło ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wyszło :) gradient marmurkami super, a płytkę mam identyczną, tylko wzorki są dla mnie za małe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie na krótkie paznokcie to jeszcze spoko, ale potem juz tez za male...

      Usuń
  10. Ślicznie wyszło :)ja też bardzo lubię różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gdyby top nie rozmazał... ;) wszystko mi się oprócz tego podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne pazurki :) super wygląda ta zeberka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam IDENTYCZNĄ płytkę od konada...a na tym linku co wrzuciłaś gdzie można ją kupić, nawet nie chciało im się zrobić swojej instrukcji tylko wrzucili z logiem konada :P fest ! jak mi tak top rozmaże wzorek to na szybko zmywam tak delikatnie od góry- czasem da się odratować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja juz zrezygnowałam z ratowania i poddaje się bo wiem że z tymi topami ktore mam kazde mani bedzie rozmazane... ale na razie brak funduszy na co innego ;p
      aa to jacy... haha

      Usuń
  14. świetnie wyglądają, gradient rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że się rozmazały wzorki :( gradient przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Różowo mi ;)
    Fajne połączenie ...;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Całość wyszła fajnie,problemem jest czarny lakier do stempli jeśli masz gdzieś obok siebie możliwość kupienia to polecam czarny do stempli z Essence jest naprawdę dobry i ani razu mi się nie rozmazał

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwyciły mnie paznokcie w każdym calu, kolor, wzór i kształt, panterka jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że się tak rozmazały stemple, ale muszę pochwalić gradient :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny efekt, muszę w końcu zakupić płytki i stemple , wszyscy mają tylko nie ja ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Różowe paznokcie niby odrobinę słodkie, ale i dzikie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe połączenie i słodkie i trochę zwariowane :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki