252 | Totalna improwizacja

Hej,
dzisiaj post bardzo szybki, tudzież skromny w treści i zdjęcia... Zresztą samo zdobienie też nie wyszło rewelacyjnie. W każdym razie przedstawiam paznokcie na ostatni tydzień Projektu Kwiaty u RedRouge, a jednocześnie na pierwszy tydzień Zabawy w kolory (+) na http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.com/.

W pierwszym projekcie tematem był dowolny kwiat, natomiast w drugim motywem przewodnim jest kolor niebieski oraz zdjęcie pazurków z czymś w tym kolorze u mnie padło na mój ulubiony pierścionek ;)
Zdobienie nie jest rewelacyjne... Jednak chęć pogodzenia obu projektów i oszczędzenia czasu oraz totalny brak pomysłu na to nie zaowocowały niczym ciekawym. Niebieski to Lemax bez numerka, natomiast biel - Sally Hansen White On. 
Do tego dorzuciłam kryształki z Born Pretty Store, zamówiłam już jakiś czas temu i czekały na swoją kolej... Jednak dopiero teraz zauważyłam, że są one dużo większe od poprzednich (srebrnych) oraz wyglądają na dość tandetnie wykonane, nierówno podocinane, z niektórych łuszczy się połyskująca farba. Jednak z czasem myślę, że i z nimi się polubię. Więcej o tych ozdobach za jakiś czas jak już je lepiej przetestuję.
Nie wiem co więcej pisać, trochę mi się śpieszy :D zaraz dziewczyny wpadną na paznokcie, tym razem postaram się uwiecznić co zrobiłam ;]

Pozdrawiam ;*

24 komentarze:

  1. "Zdobienie nie jest rewelacyjne..."? Nie znasz się :P
    Jest pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba to co wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to masz pomysły, ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na improwizację wyszło genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie się podoba! :) skromna jesteś i tyle ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz bardziej zaczynają podobać mi się różne dżeciki na paznokciach ;)
    Super zdobienie;>

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne ;) chyba się skuszę na biały lakier SH , moje białe wszystkie dosyć smużą :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się podoba ta kompozycja! Wyszło świetnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kryształki są takie bogate i efektowne, że dla mnie pozostałe paznokcie mogłyby być gładkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pazurki na bogato, super - lubię takie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda że wzory się tak rozmazały, fajne cyrkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie wyglądają, cyrkonie ciekawie urozmaicają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaaaaki wielki pierścień!! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  14. te kryształki wyglądają na duuże... nie poodpadały od razu? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, spoko trzymają się cały czas ;)
      ale mani jutro do zmycia bo sie juz patrzec nie moge na te rozmazane 'kwiatki'

      Usuń
  15. A mnie się bardzo podoba, te kryształki mają swój urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze raz dzięki za wszystkie wychwalania mojego ostatniego mani :D
    A ta totalna improwizacja bardzo udana, jakbyś nie napisała o rozmazanych kwiatkach to nikt by tego nie zauważył :P Te cyrkonie to moja miłość i nie przeszkadza mi, jak są wykonane :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wejdź na pocztę jeśli możesz ;) Masz wiadomość :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Na bogato czyli tak, jak lubię i w dodatku błękit czyli mój ulubiony kolor ever :) Jest pięknie i jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

  19. śliczniutkie, bardzo mi sie spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogę się napatrzeć ! Wow.... Robisz cuda na paznokciach i myślę, że jesteś tego świadoma :D Wpadłam jakoś przez przypadek na Twojego bloga, ale zostaję tu na dłużej ! Robisz coś niesamowitego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.