251 | Aktualizacja lakierowej kolekcji + nowy rysunek

by - 14:50

Witajcie, chwilowo nie mam żadnych zdobień, bo ostatnio totalnie pochłonęło mnie granie w Skyrim xd i tak jakoś nie mogę się ogarnąć, żeby pomalować pazurki, ale dziś już pewnie coś nowego zrobię.
Dlatego w dzisiejszym wpisie postanowiłam w końcu zrobić aktualizację lakierowej kolekcji, o której wspominałam już dosyć dawno. Zapraszam, a na końcu mój nowy rysunek ;) 

Kilka tygodni temu robiłam porządki w lakierach, wyrzucałam co stare, sporo oddałam itd. Zostały one ładnie poukładane na półeczkach, teraz według marek, żeby buteleczki ładnie się dopasowały. Kiedyś pokazywałam Wam każdy z lakierów na wzorniku, co mogliście zobaczyć w zakładce Kolekcja Lakierów. Jednak teraz, po prostu pokażę mniej więcej jak wyglądają na półce, a szczegółowy opis - marka, nazwa, nr - znajdziecie TUTAJ. Postaram się także na bieżąco tą listę aktualizować, jeżeli będą przybywać mi jakieś nowe sztuki. Link będzie dostępny, właśnie w wyżej wymienionej zakładce - Kolekcja Lakierów.

Obecnie na stanie posiadam 221 lakierów + odżywki, top coat'y i inne tego typu. Ostatnio znowu sporo wyrzuciłam, bo były stare lub zgęstniały. W każdym razie musiałam zrobić selekcję, bo miejsce się kończy. Co więcej... od października prawdopodobnie czeka mnie akademik, co wiąże się z tym, że niestety większości moich skarbów zabrać nie będę mogła :(( nie wiem jak to zrobić, ogólnie boje się przeprowadzki, jak to wszystko opanować! ;p
Postanowiłam też zrobić sobie prowizoryczny swatch book. Nie jest on jakiś bardzo piękny i na pewno Was nie zainspiruje, ponieważ jest to zwykły zeszyt z naklejką do Klubu Miłośniczek Pięknych Paznokci na Fb.
W środku mam wszystkie lakiery zaprezentowane markami i na bieżąco postaram się również ten zeszyt prowadzić ;)

Na koniec pochwalę się, że wróciłam do rysowania i to w wielkim stylu. Jestem baaaardzo zadowolona z najnowszej grafiki (powiększajcie).
Jak zapewne poznajecie jest to Elsa z Frozen. Troszeczkę ją podrasowałam, na bardziej w moim stylu i mamy nową grafikę. Zajęło mi to kilka godzin w nocy i kilka następnego dnia, ale uważam, że było warto. Wykonanie to tablet graficzny i Adobe Photoshop CS6. 

Jak Wam się podoba dzisiejszy wpis? Czekam na komentarze i pozdrawiam ;*

Zobacz także:

44 komentarzy

  1. Ile cudownosci ! :) zazdroszcze takich swietnych poleczek :) praca piekna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaźna kolekcja, a rysunek POWALAJĄCY!!!!!!!!
    Ale bym chciała mieć taką wersję mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. niezła kolekcja lakierów i półeczki świetne, a co do rysunku to masz dziewczyno talent ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow zdolna jestes!!
    gdzie kupiłas te poleczki na lakiery?

    OdpowiedzUsuń
  5. wooow piękna Elsa! ;) Lakierów masz mnóstwo, tez muszę je w koncu zmalowac w czyms co ułatwi mi kupno nowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wpisy z lakierowymi kolekcjami :-) Kolorki ,kolorki, wszędzie kolorki :-D
    Ale ja bym się nie odważyła trzymać lakierów na półkach z racji na światło słoneczne (i koty :-P)
    Są różne mity jak i gdzie trzymać lakiery ale wydaje mi się, że z tym światłem coś jest na rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje właśnie są za takim rogiem i regałem, więc światło bezpośrednio mało do nich dociera ;)

      Usuń
  7. Zdradzisz w jakim programie można tworzyć takie rysunki ? Bo w sumie pobawiła bym się grafiką, a nie cały czas na kartce heh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adobe Photoshop CS6 ;) a rysowane za pomocą tabletu graficznego
      ogólnie fajna sprawa, polecam bardzo

      Usuń
  8. O wow! Ale przepiękny rysunek! Masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolekcja świetna, moja to chyba podobna liczba do Twojej ;) półeczki są mega, od razu wszystko widać :) a rysunek - po prostu genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki porządek wśród lakierów :) super te półeczki :)

    A grafika jest cudowna *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku,a podobno to ja mam ich dużo ;O

    OdpowiedzUsuń
  12. wow pozazdroscić takiej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  13. No niezła kolekcja, a ja tyko skromne 144 sztuki ;D A portret Elsy cudowny, dziewczyno, ale Ty masz talent! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ty masz talent. A ile lakierów szok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł z zeszytem bardzo fajny. Nie myślałaś o zmniejszeniu kolekcji? Na prawdę masz tego sporo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz ją zmniejszyłam ostatnio o dobre kilkanaście sztuk.. a przed wyjazdem bede pewnie smuszona te co nie uzywam kompletnie tez porozdawac, bez sensu maja stac.

      Usuń
  16. Przepiękny rysunek! Wow, ale masz talent :) Kolekcja lakierów też ładna i bardzo pokaźna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też ostatnio robiłam porządki :) Rysunek jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna kolekcja, ja też muszę sobie taki swatchbook założyć, żeby ogarnąć jakie mam kolory, bo mam ponad 300 sztuk :D
    a grafika cudna! ostatnio ciągle robię sobie taki warkocz a'la Elsa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie mi sie ten warkocz podoba, szkoda tylko ze do fryzur jestem kompletnym beztalenciem xd

      Usuń
  19. Aaaaaa nie wiem co mi się bardziej podoba- ukochane lakiery czy fenomenalny rysunek :D

    OdpowiedzUsuń
  20. jaka zdolniacha! :D a lakierów to zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się te Twoje półeczki podobają ^^
    lakierów już masz sporo, ja już dobijam do 300, ale też regularnie wyrzucam co się nie nadaje :)
    grafika przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Konkretna kolekcja :D Ja swoje buteleczki trzymam w szufladzie ;) Która niedługo się wypełni :):
    Zapraszam do siebie ;D
    http://dontcallmeperfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. wow lakierów od groma masz, a półeczka są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te półeczki na lakiery są świetne! Moje się gniotą w pudełkach :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolekcja kolekcją, ale grafika genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny sposób przechowywania lakierów :) takie posty zawsze mi się podobają, bo widzę że inni mają więcej lakierów :D współczuję akademika, nie wiem, jak ja bym przeżyła rozstanie z lakierami
    śliczna grafika :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolekcja robi wrażenie :) Strasznie podobają mi się te półeczki.. a rysunek... wow!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow chyba ta grafika na mnie większe wrażenie robi a powinny pułeczki hehe :) przebiłaś nią moją pasję :) ale mowa o lakierach zazdroszczę ich pięknego miejsca u mnie takie by nie wlazły brak miejsca :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Też marzy mi się taka półeczka i mam nadzieję że już niedługo u mnie zagosci.
    A co do grafiki to cię podziwiam, GENIALNE ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ej ej ej! ten zeszyt to całkiem fajny pomysł! ;-) O wiele lepszy niż moja "kartka" na której mam porobione takie plamki lakierów, kolorami i bez podpisów. ;-) Rysunek świetny! Zazdroszczę talentu do malowania !

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale genialny rysunek! :)
    A półeczkę masz genialną! Ja też ubolewam, że idąc na studia nie będę mogła zabrać wszystkiego ze sobą ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. półeczki genialne! :)
    A mnie zainspirowałaś do zrobienia swatch booka - na czasie go zrobię tylko nie wiem jeszcze jakimi kategoriami lakiery 'dzielić' :)

    OdpowiedzUsuń
  33. półki są świetne, ale obawiam się, że lakiery się kurzą :( moje mieszkaja sobie w pudełkach :D
    a grafika pięknaaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę półek *__* ja miałam jedną, ale podczas remontu brata kolega nadepnął i zniszczył... Rysunek prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne półeczki! Prawdziwa lakieromaniaczka z Ciebie :)
    I masz niesamowity talent! Grafika obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie mogę się napatrzeć na te lakiery na półeczkach! ;) Świetnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  37. no, no niezła kolekcja :) i piękny rysunek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki