248 | Metamorfozy blogowe cz. 3.

by - 21:52

Witajcie, na dzisiaj mam dla Was kolejny wpis z serii Metamorfozy blogowe. Przypominam i zachęcam każdego, kto jeszcze ma wątpliwości, a chciałby się zgłosić - z zadowolenia dotychczasowych klientek, stwierdzam, że warto ;) i nie trzeba obawiać się zmian, najwyżej wrócimy do starej formy bez żadnych konsekwencji ;] ale czasami taka odnowa się przydaje. Trochę więcej szczegółów w zakładce ZAMÓW SZABLON, ale najlepiej i tak pisać na maila. To teraz przechodzę do prezentacji szablonów, które odmieniłam ostatnimi czasy. Zapraszam:

Zgłosiło się do mnie kilka dziewczyn, jedną z nich była Sabi z bloga http://sabi-nails.blogspot.com/, który na pewno znacie (a jeżeli nie to musicie to koniecznie nadrobić, wspaniała autorka! ). Wspaniale i bardzo dokładnie wszystko opisała, chciała coś w kolorach niebieski/czerwony, pastelowo, ale nie mdło. Jak to określiła: Chcę żeby to było z charakterem, takie z pazurkiem, a nie rozmemłane. Z reakcji Sabiny wnioskuję, że zadanie udało mi się wykonać celująco ;) cieszę się że podołałam i mogłam odświeżyć bloga, którego sama często odwiedzam i czytam.

Zapomniałam zrobić screen przed, ale był to zwykły szablon z bloggera, z kwiatowym tłem i pomarańczowo/beżową kolorystyką - chyba tak... w sumie nie pamiętam. Postawiłam na kolorystykę trochę marynarską, pazurki w nagłówku oraz to wspaniałe zdjęcie autorki - w stylu pin-up.
*
Kolejnej metamorfozie poddał się blog http://my-colourful-nails.blogspot.com/. Miało być kolorystycznie podobnie jak u Sabi, czyli niebieskości/granaty albo jakaś tęcza. Tak też się stało i nawiązując do nazwy bloga w nagłówku postawiłam na pozytywną tęczę! Jestem bardzo zadowolona z tego nagłówka. Chociaż wstępnie miało tam być jakieś zdjęcie... ale myślę, że Kasia również jest zadowolona z szablonu.
Wcześniej blog miał prosty szablon z bloggera i brak nagłówka. Wyglądał dosyć minimalistycznie. Teraz też jest prosto i mało, ale z klasą ;)
*
Następnej zmiany dokonałam na blogu http://pea-nail.blogspot.com/. Natalii bardzo podobają się blogi w odcieniach fioletu, szarości i bieli, coś w stylu dawnego szablonu OneLittleSmile, na pewno niektórzy kojarzą. W nagłówku miała pozostać tylko nazwa bloga, reszta prosta i minimalistyczna.
Wzięłam sobie to do serca i blog został odświeżony. Pożegnaliśmy się ze starym logiem, zastępując je delikatnym i subtelnym napisem, nieco romantycznym nawet tak bym rzekła.
*
Zgłosiła się do mnie również autorka bloga http://www.maalinova.blogspot.com/. Tutaj w sumie wiele nie zmieniałam, jedynie nagłówek, w którym starałam się nawiązać do nazwy czyli pojawiły się malinki oraz kolorystyka czerwono-fioletowa.
Reszta to głównie zmiany układu, czcionek itd, tak by wszystko miało ręce i nogi ;)
*
Ostatniej zmiany dokonałam u siebie, był to już dosyć dawno, wiele z Was zobaczyło od razu i pochlebnie się o niej wyrażałyście. Dla przypomnienia, wcześniej blog wyglądał tak, a jak wygląda teraz to każdy widzi:
*
A na koniec nowy nagłówek u Lakierowniczki, również mojego wykonania! ;D tak jak i szablon, który kiedyś już pokazywałam. 
Post długi i mam nadzieję, że Was nie zamęczyłam, ale chciałam pokazać, co robię i może akurat zachęcić Was do zgłaszania się. Serio ja teraz się nudzę i taki szablon to dla mnie jedna nocka ;), którą z chęcią dla Was poświęcę. Przypominam maila msshelazy@gmail.com i jeżeli znacie kogoś kto chce zmienić swojego bloga, to polecajcie ;D Z góry dzięki i do napisania ;**

Ps. który szablon najbardziej Wam się podoba?

Zobacz także:

21 komentarzy

  1. nie znam tylko maalinowej :) lece nadrabiac zaleglosci, swietna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudotwórca! :D Jak to który? Mój jest najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie :) mogę też się zgłosić ? :>
    już piszę maila :P

    OdpowiedzUsuń
  4. No, lakieromaniaczki nagłówek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne metamorfozy 1 najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udane metamorfozy ;) Najbardziej podoba mi się przemiana Sabi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablon Maalinovej mi się podoba, jest taki czysty i prosty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądają :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam pojęcia jak wygląda u Ciebie, ale u mnie jest to błękit :) Tylko nie jest mocno kryjący, bo na życzenie klientki nie kładłam 3 warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Robisz naprawdę świetne szablony, każdy jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie odnawiasz blogi i Twój mi się strasznie podoba :) gdyby nie moja Madzia to pewnie bym się do Cb zgłosiła. Dzięki niej też zmieniłam swój i pewnie już na dłużej taki pozostanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo <3 miło słyszeć coś takiego

      Usuń
  12. fajnie to robisz :) muszę pomyśleć nad jakąś zmianą u siebie, tylko nie mam pojęcia, w którą stronę chcę iść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam ostatnio brak pomyslow na wyglad swojego bloga ;) dlatego teraz taki minimalizm

      Usuń
  13. Bardzo mi się podobają Twoje blogowe przemiany.Sama kilka razy szukałam osoby która zrobiła by mi szablon ale po kilku rozmowach rezygnowały bo nie umiały tego zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz napisać do mnie ;) najwyzej poeksperymentujemy, a jak bedzie nie tak to wrocimy do starej formy bez zadnych zobowiazan ;]

      Usuń
  14. hmmm, który podoba mi się najbardziej.... No oczywiście że SABI-NAILS !! Słyszałam, że autorka bloga jest z niego MEGA zadowolona i nie może się nacieszyć że wreszcie ten jej mały kątek wygląda jak człowiek :D Dziękuję z całego serducha za Twoją pracę, przemiły kontakt i cierpliwość (i że potrafiłaś czasem podjąć "męską decyzję" za mnie :D) :***
    A Wam polecam szczerze Anię- jest to kobietka z wielkim talentem, masą pomysłów, bardzo sympatyczna i kontaktowa. Ja się bałam zmian, choć wiedziałam, że może już być tylko lepiej i teraz nie żałuję ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo kurcze jaki komentarz <3 świetne dzieki, chyba powinnam go uzywac jako glowna reklame mnie zeby sie ludzie zglaszali xd
      rowniez dziekuje <3 kontakt z Tb to sama przyjemnosc

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki