247 | Tahitian flower czy cherry blossoms?

by - 12:53

Witajcie ;)
Na dzisiaj przygotowałam zdobienie na kolejny tydzień projektu kwiaty u RedRouge. Tematem tego tygodnia są kwiaty wiśni... skąd więc w tytule posta jakiś Tahitian Flower? A no jako baza do zdobienia posłużył mi nowiutki lakier Astora o tej nazwie, zapraszam dalej po więcej informacji, swatche i recenzję.

Prześliczny Astor Fashion Studio #306 Tahitian Flower dostałam od Klubu Miłośniczek Pięknych Paznokci, za konkurs na ich Fb ;) Swoją drogą polecam bardzo ten Fanpage! Jest to mój drugi lakier z Astor, tym razem kolorem jestem zachwycona, akurat takiego odcienia nie posiadałam w swojej kolekcji. W sumie trudno mi go opisać, prawie fiolet, ale z różowymi tonami, ciemna fuksja? Nie wiem, ale na zdjęciach kolor wyszedł lekko przekłamany -  w rzeczywistości jest ciemniejszy.

Buteleczka 6ml, ładna, zakrętka czarna plastikowa. Pędzelek standardowy, cienki, płaski. Ogólnie lakier nie stwarzał żadnych problemów, do pełnego krycia wystarczyło mi dwie warstwy. Wysychał szybko.
A teraz trochę o zdobieniu, wizja była dobra, gorzej z wykonaniem, bo mleczno biały, który miał tworzyć kwiatuszki, ostatecznie stał się mało widoczny i całość jest taka słabo wyrazista. W każdym razie skromnie, ale zawsze coś, jak tak patrzę to w sumie kwiaty wiśni przypominają. 
Na pozostałych dorzuciłam fajny topper z Golden Rose Miss Selene #167. Są to małe opalizujące na różowo-zielono-niebiesko-żółto drobinki w przezroczystej bazie. Ogólnie spodobały mi się i jak zazwyczaj nie znajduję nic ciekawego w pojemnikach z tymi małymi lakierkami, to ten musiałam kupić. Drobinki trochę nierównomiernie się rozkładają, ale po za tym nie jest problemowy.
Wszystko pokryłam GR Quick Dry... jak mnie wkurzają te smugi widoczne na zdjęciach -.-' W realu nie są aż tak widoczne, ale na zdjęciach wszystkie niedoskonałości wychodzą. A nie umiem się ich pozbyć podczas malowania, nie ważne jak grubą warstwę bym dawała. 
Skoro o kwiatach wiśni mowa, to już kiedyś robiłam dwa zdobienia w tej stylistyce, wyszły zdecydowanie lepiej. Zapraszam również tam (przeniesiecie się do wpisu klikając w zdjęcie):

Zapraszam do komentowania i polubienia fanpejdża bloga TUTAJ, by być na bieżąco. Pozdrawiam  ;*

Zobacz także:

32 komentarzy

  1. świetny kolor, mam coś podobnego zGR serii Paris i uwielbiam go, a zdobienie też super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny odcień lakieru bazowego! A takie delikatne kwiatuszki wyglądają bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie 3 zdobienia są bardzo ładne, ale to najnowsze jest takie delikatne, minimalistyczne bym rzekła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie masz sliczne paznokcie <3 A ten rozowy lakier od Astora bardzo ladny :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne są, nawet na krótkich pazurkach potrafisz zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się chyba bardziej kojarzą ze storczykami, co nie zmienia faktu, że i tak mi się podobają. Sama bym chciała takie mieć, ale brak czasu, krótkie paznokcie i nikłe umiejętności krzyżują mi plany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie fajne porównanie ;) maja cos ze storczyków.
      jak widac nawet na krotkich da sie cos zdziałać ;)

      Usuń
  7. te najnowsze też świetnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne,ale jednak ostatnie mi się najbardziej podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sam Astor ładny i zdobienie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie Ci wyszło i pazurki super!

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe zdobienie, bardzo ładne :) a autor zawsze widzi wszystkie mankamenty swojego dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle razy już miałam w rękach tego Miss Selene, a jeszcze go nie kupiłam :D
    A ten Astor rzeczywiście bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolorek ma lakier bazowy, super zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny kolorek ;) taki intensywny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gadaj co chcesz szalenie podobają mi się Twoje paznokcie w obecnej wersji ;P ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie i ja je lubię ;D w końcu mogę stemple przetestować, bo wcześniej wzory były za krótkie xd

      Usuń
  16. No i jakie ładne pazurki ;) Chociaż te kwiaty wiśni na czerwonym tle były genialne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo lubię to zdobienie, kiedyś musze powtórzyć ;)

      Usuń
  17. Bardzo ładne, szkoda, że top rozmazał lekko zdobienie ;<

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdybym miała wybrać jedną wersję kwiatów wiśni to wybrałabym tą na czerwonym tle - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny kolor i śliczne gałązki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny ten kolorek z Astora! :) Zdobienie też bardzo mi się podoba.
    A jakie masz teraz fajne pazurki :DD

    OdpowiedzUsuń
  21. o jakie "króciutkie" paznokcie :) dłuższe niż moje zapuszczone :D Ładny i kolorek i kwiat wiśni :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o rety jakie ładne zdobienie, o rety jak ładnie wyglądają te króciaki! też się biję z myślą czy nie obciąć, ale u Ciebie to wg mnie wyglądają dużo lepiej niż długie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! ;) chyba zaczynam się do nich przekonywać, tylko mi mało miejsca na tworzenie

      Usuń
  23. Ta wersja kwiatu wiśni podoba mi się najbardziej - jest taka eteryczna i bajkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdobienie jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie to już ono mnie uwiodło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie piękne :) <3 aż serducho z wrażenia mi przyśpieszyło ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki