246 | Manicure z piaskiem Lovely Ibiza #2

Hej ;)
Przepraszam, że chwilę się nie odzywałam, ale nie mogłam się zebrać do pisania... Ładna pogoda, mało czasu spędzam przed komputerem, po za tym zmieniłam sprzęt na laptop i musiałam poprzenosić większość potrzebnych mi plików ze stacjonarnego. W tym także te blogowe i tak przez kilka dni nie miałam programu żeby obrobić zdjęcia itd. W każdym razie już wszystko ogarnięte w miarę to i nowy wpis. Jeszcze ostatnie długie pazurki, kolorystyczny majstersztyk, uwielbiam takie połączenia. Dziś także swatche i recenzja wspaniałego teksturowego lakieru Lovely Ibiza #2. Zapraszam:

Zacznijmy może od głównego bohatera wpisu. Lakier dorwałam kiedyś w Rossmannie, niestety innych kolorów już tam więcej nie widziałam, a szkoda, bo również strasznie mi się podobały. Różowe paznokcie uwielbiam, a jak do tego dojdzie jeszcze piaskowa tekstura i wspaniałe właściwości - czego chcieć więcej? Lakier ten uwielbiam, jest zdecydowanie w mojej dziesiątce ulubionych. 

Buteleczka standardowa dla większości lakierów Lovely, plastikowa nakrętka, pojemność 8ml. Pędzelek szeroki, płaski i równo przycięty. Na etykietce widnieje informacja, że lakier przeznaczony jest tylko na sztuczne paznokcie, zapewne dlatego, że zawiera jakiś składnik typowy dla neonowych kolorów, który został zakazany przez UE. Jednak u mnie żadnych szkód nie wyrządził.
Jak już mówiłam, nie ma z nim żadnych problemów. Nie smuży, równomiernie się nakłada, szybciutko wysycha, tekstura jest wyraźna i chropowata, w świetle wygląda jak z mnóstwa drobniutkich kryształków. Kolor jebitnie różowy z delikatnym shimmerem.
Lakier ten połączyłam z teskturowym sreberkiem Lovely Snow Dust #3 oraz czernią Quiz Safari i różowymi ćwiekami BornPrettyStore. Według mnie całość wygląda iście wakacyjnie i tworzy bardzo udany kontrast. Bardzo w moim stylu i z wielką dumą nosiłam to mani w weekend nad jeziorkiem ;p 
Do czasu, aż grając w piłkę, złamałam serdecznego i pazurki musiałam skrócić na zero. Tak wygladają teraz, żebyście znowu nie narzekały że za długie ;D
Pozdrawiam ;* 
(Ps. czy kolorystyka zdjęć różni się bardzo od poprzednich - lepsza/gorsza? Ponieważ na laptopie kolory wyglądają zupełnie inaczej i trudno mi się przyzwyczaić do innej obróbki ;/ ).

27 komentarzy:

  1. Nie ma pazurów ;( Moim zdaniem najładniejsze byłby takie pośrodku tych i tych;)
    A ja nadal w zachwycie nad srebrnym piaskiem! <3


    Wydaje mi się, że kolorystyka jest lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ;D ale teraz czekać aż odrosną ;/
      też go uwielbiam! jest boski
      ok. dzieki za info ;]

      Usuń
    2. Odrosną raz dwa! :)
      A z jakiej marki masz ten srebrny? Lovely? :)

      Usuń
  2. Fajne pazurki, według mnie kolorystyka i jakość zdjęć jest taka jak dawniej, nie widzę żadnej różnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, super to wszystko połączyłaś :) ja mam całą serię i ją ubóstwiam :P właśnie miałam w planach zmalować mani różowym neonkiem, więc wkrótce zapraszam do mnie na obczajkę :D
    co do zdjęć, wydaje mi się, że są trochę lepsze :P a co do pazurków - tak jak koleżanka wyżej - pośrodku byłyby OK ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie za krótkie;) przyzwyczaiłam się już do tych pięknych i długich paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze Cię podziwiałam jak Ty funkcjonujesz z takimi długaśnymi pazurkami ;) zdjęcia jakby jaśniejsze się wydają teraz , myślę że jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam z tej serii neonowy żółty <3
    ostatnio pokazywałam na blogu pasek z wibo różowy i ma podobny odcień, lecz jest trochę bardziej przygaszony i nieco ciemniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie marudź, że na króciakach nie da się malować! :P no powierzchnia może i mniejsza, ale zawsze coś wymyślisz :) ładny róż- mam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są takie same lub lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha już miałam pisać ze masz taaaaaakie długie paznokcie.... a tu takie króciutkie mi wyskakują :)
    Połączenie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne to połączenie, czerń pasuje tu idealnie ;-) nadaje charakteru

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia jakby ciut jaśniejsze, ale różnica raczej nie jest duża, tak czy siak wygladaja ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kuszące te neonki, szkoda, że wcześniej nie podobały mi się aż tak bardzo ;d
    Kolorystyka jest ok, ja też nie widzę szczególnej różnicy. Ja zmieniłam sprzęt jakoś rok temu i też nie mogłam się przyzwyczaić. Wystarczy lekko odgiąć ekran i już wydaje się, że cała praca poszła na marne;D Chociaż do tej pory zauważam różnicę przeglądając np. mojego bloga na stacjonarnym, najczęściej gdzieś jest o kilka tonów ciemniej, intensywniej itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, też mam z tym problem, ale powoli się oswajam ;D

      Usuń
  13. efektowne mani :) mi sie podobaja dlugie i krotkie paznokcie ale najwazniejsze abys ty czula sie komfortowo :) jakość zdjec jest dla mnie dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pazurki piękne,obie wersje długości mi się podobają a jakość zdjęć jest bardzo dobra!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przy tak smukłych dłoniach każda długość pazurków wygląda super :) Połączenie piasków i ćwieków bardzo mi sie podoba może dlatego, że uwielbiam piaskowe lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ on się pięknie prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycasz tymi pazurkami ♥ Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. króciaki też masz fajne :) ja tych lakierów z Ibizy się trochę boję :P

    OdpowiedzUsuń
  19. mam ten różowy :D też jestem zachwycona nim :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Te dlugie pazurki byly genialne *.* Jak dla mnie mega niewygodne, ale za to jakie sliczne! Zakochalam sie :-D
    Szkoda, ze ja nie moge na razie takich zapuscic :-(
    Dodaje do obserwowanych ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.