245 | Daisy nail art z Miss Sporty #320

by - 12:08

Hej ;) 
Na wstępie mówię, że jest to przedostatnie mani na długich pazurkach pokazane na blogu... niestety jeden złamałam do krwi grając w siatkę i resztę musiałam obciąć do tego poziomu - czyli nie mają nawet 1mm końcówki. Z tego względu w najbliższym czasie pewnie pazurków pokazywać nie będę, bo nic sensownego na nich ni zrobię, a i nie wyglądają zbyt efektownie. Zobaczę jak to będzie z projektem i kolejnymi tygodniami. 
Dzisiejsze zdobienie przygotowane z myślą o kolejnym, już trzecim tygodniu Projektu Kwiaty u RedRouge. Tematem głównym są stokrotki. Nie miałam pomysłu, a nie chciałam robić tego co wszyscy. Połączyłam więc brokat, kilka stokrotek i piękny lakier Miss Sporty Clubbing Colours #320. Zapraszam:

Mani trochę niedopracowane i niedokładne, wybaczcie. Zacznę może od szybkiej recenzji lakieru. Mianowicie - ma piękny głęboki odcień niebieskiego, bardzo podobny do SH Pacific Blue (w sumie mogę je Wam razem pokazać). Buteleczka tradycyjnie okrągła (7ml), plastikowa nakrętka, pędzelek szeroki, płaski i ścięty na półokrągło, przy długich pazurkach spisuje się świetnie, przy krótkich u mnie jest już trochę za duży. 

Przy malowaniu nie miałam żadnych problemów. Świetnie się rozprowadza, dwie warstwy wystarczają do pełnego krycia, dosyć szybko wysychał. Nie bomblował. 
Na końcówki nałożyłam niebieski brokat WOW Neon Manicure z Wibo. Białą farbką akrylową dorysowałam kwiatuszki, na wzór stokrotek, ale jak już mówiłam trochę słabe ;/ Wszystko pokryłam warstwą Quick Dry Golden Rose, a na końcówki dałam jeszcze jedną, by brokat trochę wyrównać. 
I to tyle o tym mani, sporo zdjęć więc oglądajcie. Coś jeszcze miałam napisać i zapomniałam... skleroza w tym wieku? ;D A może ten upał... najchętniej nie robiłabym nic i siedziała w garażu/łazience bo tam najchłodniej. Dziwnie mi tak z króciutkimi paznokciami... w ogóle inaczej się np. pisze na klawiaturze, telefonie czy cokolwiek robi. Pozdrawiam, Anka.

Zobacz także:

22 komentarzy

  1. Szczerze mówiąc to wolę oglądać krótkie paznokcie niż takie długie ;) Ale jeśli Ty nie czujesz się w takich dobrze i nie chcesz pokazywać to szkoda.
    Zdobienie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie, ta przerwa pazurkowa to tylko z tydzień ;D dam im trochę odpocząć, a w tym czasie pojawi się kilka postów, które bezpośrednio zdobieniowe nie są

      Usuń
  2. też nie miałam pomysłu na stokrotki, ale coś tam zmalowałam :P szkoda, że tak boleśnie złamałaś pazurka, może jak chociaż troszkę odrosną to nam coś pokażesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gryzie mi się trochę ten piasek na końcówkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się tam podoba :) Szkoda,że złamał Ci się paznokieć.Ja na swoje dmucham i chucham od pewnego czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten lakier i bardzo go lubię!
    Krótkie paznokcie też dają dużo możliwości i wcale złe nie są:)
    A Twoje stokrotki bardzo ładne, z tego co oglądam to połowa stokrotek z projektu jest na niebieskim tle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie zrobione pazurki i odrosną po czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję złamanego paznokcia i łączę się w bólu - też musiałam obciąć swoje na szczęście nie na zero, tylko ok, 2 mm. Ale i tak jest ból, bo dawno już nie miałam tak ładnie wyrośniętych paznokci ;-(

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda tego połamanego paznokcia, bo teraz trzeba wszystkie skracać :(
    ja na króciakach też tworzyłam, więc nie ma obijania :P
    mani bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. auć, to musiało boleć :( też mam tego ms- bardzo go lubię :) a co do paznokci to Twoje krótkie wyglądają jak moje długie, więc jak dla mnie możesz nawet na krótkich robić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszee Cię! ;D moje krótkie to są malusieńkie xd mam strasznie malutkie i wąskie ;D

      Usuń
  10. Ja lubię te lakiery za kryci i kolory, ale strasznie szybko gęstnieją ;/ A no kochana, moje też się połamały, ale tworzymy na krótkich, a nie! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dokładnie! ;]
      a w sumie nie wiem bo za bardzo tej marki nie używam

      Usuń
  11. Ładne stokrotki, ale te pazurki jak dla mnie są za długie :-P

    OdpowiedzUsuń
  12. super te pazurki talent masz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej.Bardzo spodobał mi się ten post i z miłą chęcią czyta się twojego bloga ;*
    Z niecierpliwością czekam na kolejny post.
    Zapraszam na naszego bloga ; ) Dopiero zaczynamy!
    _______________________________________
    http://weonforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdobienie :) Przykro mi z powodu złamania :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Współczuję z powodu złamania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam tak długich paznokci, muszę je skracać co jakiś czas bo zaczynają mi przeszkadzać. Zdobienie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie zrobione paznokcie :) Uwielbiam stokrotki.

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie starość przemawia pod wzgl dł moich paznokci dawniej lubiłam długie a teraz zaś wole krótkie i dziś je skróciłam :) piękne stokrotki i nie pisze że nic sie nie da zrobić na krótkich bo jestes zdolna i zawsze coś pięknego zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przestawienie się na krótkie pazurki boli, wiem, ale one też mogą być ładne :)
    zdobienie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki