236 | Cleme Oh La La "Valentine" nie tylko na Walentynki

Witajcie ;) 
Miał być post w piątek, potem w niedziele...  głupio mi to mówić, ale zwyczajnie mi się nie chciało. Weekend miałam udany nad jeziorem i jak wczoraj wróciłam to jedyne czego chciałam to spać ;p Po za tym wczoraj były drugie urodziny bloga ;) dokładnie 06.07.2012 roku pojawił się tu pierwszy wpis. Od tego czasu zmieniło się bardzo dużo, a jak czytam pierwsze wpisy lub oglądam zdjęcia, to aż sama się śmieję. No cóż, ale każdy od czegoś zaczyna. Dzisiaj mam dla Was zdobienie powiedziałabym romantyczne, tak jak i nazwa lakieru, który gra tu główną rolę. Swatche przepięknej czerwieni Cleme Oh La La Valentine, zapraszam.

Lakier dostałam do przetestowania od portalu Uroda i zdrowie. Wcześniej nie miałam kontaktu z tą marką. Cała kolekcja Oh La La umieszczona jest w uroczych buteleczkach, 5,5 ml każda. Lakiery mają standardowe pędzelki. Co do akurat tego egzemplarza to jestem zachwycona. Po pierwsze jak wiecie za czerwienią nie przepadam i życzę powodzenia tym, który by próbowali szukać na blogu więcej niż 5 zdobień z nią w roli głównej. 

Jednak ten odcień spodobał mi się, jest to klasyczna, krwista czerwień. Lakier o wykończeniu, powiedziałabym żelowym. Taką też ma konsystencję, jest w sam raz, świetnie się rozprowadza. Nie robi smug i prześwitów. Ja użyłam dwóch warstw. Co prawda końcówki leciutko prześwitują, jednak nie jest to bardzo widoczne, mi nie przeszkadzało, być może jeszcze jedna warstwa rozwiązała by problem. 
Na jednym, czy dwóch pazurkach pojawiły mi się bombelki, ale obstawiam, że to wina wysokiej temperatury lub źle przygotowanej płytki, ewentualnie topu, bo jest już na wykończeniu. 
Nie wiedziałam za bardzo, jakie fajne zdobienie zrobić do czerwieni. Padło na róże, jak już mówiłam wielokrotnie - uniwersalne, banalnie proste i piękne. Inspirowałam się TYMI pazurkami Botanic Nails. Inne lakiery, których użyłam to pudrowy róż Wibo Express Growth #485, biel Quiz Safari, zieleń to kilka zmieszanych ;) 
Ozdoby w postaci kryształków pochodzą z Born Pretty Store i pisałam o nich w TYM poście. Wszystko wykończone oczywiście top coatem Golden Rose Gell Look... który niestety już jest na końcówce i bardzo zgęstniał ;/ Muszę iśc po nowy. A najlepiej, to kupiłabym SH - jeszcze przemyślę.
Jak Wam się podoba takie romantyczne połączenie klasyki? Pozdrawiam ;*

31 komentarzy:

  1. Ale są piękne <3 idealnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne, uwielbiam róże, czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdobienie i oczywiście pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdobienie i oczywiście pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna czerwień no i oczywiście przepiękne różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam czerwien ale jakos ostatnio rzadko jej uzywam, bardzo ladne mani

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie Ci wyszło te mani! Zrobiło się tak romantycznie,że aż się rozmarzyłam..Wszystkiego najlepszego z okazji drugich urodzin bloga! Tak trzymaj..ja na pewno zostanę z Tobą :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam róże na paznokciach, twoje wyglądają perfekcyjnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło przepięknie! ;-) Muszę popróbować malowanie takich różyczek - przyznam szczerze, że jeszcze nigdy tego nie robiłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo proste w wykonaniu ;) polecam

      Usuń
  10. Super ci to wyszło :D A czerwień rzeczywiście śliczna, przypomina mi trochę moją z Essie, Lacquered up :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdobienie, cyrkonie świetnie je uzupełniają :)
    Czy top gel look przyspiesza wysychanie? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się że tak, nie jest to ekpresowe temto, ale na pewno pazurki wysychają nieco krócej ;) po za tym mani nabiera ślicznego "zelowego" wyglądu. tylko na trzeci dzień pojawiają się pęknięcia ;/

      Usuń
  12. przepiękne to zdobienie! ja uwielbiam czerwienie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! Tak na bogato zdobienie ;) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga! Mnóstwa inspiracji i samych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne mani :)
    Sto lat dla bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkiego najlepszego! :)
    A Twoje pazurki to mistrzostwo!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne połączenie, wyglądają tak słowiańsko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo super porównanie ;D słowiańsko - podoba mi się

      Usuń
  17. Cudowne! Romantyczne, stylowe i baaardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znajoma twarz! :) Jestem w szoku, prze-prze-przedzieło! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Romantycznie się zrobiło:) Piękne różyczki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne, uwielbiam róże na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  21. prześlicznie namalowane różyczki :) bardzo na tak !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.